Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Buggy
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Buggy
Het aftellen is nu reeds begonnen en ben nu alle puntjes op de I aan het zetten. Mijn zoontje van 5 houdt best van lange wandelingen en is ook gewend om met mams lekker te gaan winkelen. Alleen houdt het bij hem op een gegeven moment ook op en is die gewoon moe. Nu zat ik te denken om in Amerika een goedkope buggy te kopen voor het geval we echt lange wandelingen maken(denk aan Las Vegas). Ik wil geen extra bagage vanaf hier meenemen, dus vandaar de optie om het daar te kopen.
Nu is mijn vraag, wat kosten die dingen (gewoon meest simpele) in Amerika? en waar zou ik zo een ding eventueel kunnen kopen? Wallmart?
Zijn er nog meer moeders die een kind van deze leeftijd hebben en ook een buggy meenemen of daar kopen?
Nu is mijn vraag, wat kosten die dingen (gewoon meest simpele) in Amerika? en waar zou ik zo een ding eventueel kunnen kopen? Wallmart?
Zijn er nog meer moeders die een kind van deze leeftijd hebben en ook een buggy meenemen of daar kopen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Souraia,
Kijk eens bij de Walmert (zoek bij baby, op strollers). Ze zijn er vanaf zo'n 15 dollars.
Ik vraag me wel af of je echt een buggy zult gebruiken. Zou je zoon er nog wel in willen zitten? Las Vegas is inderdaad vermoeiend om te wandelen, zeker als het warm is, maar waarschijnlijk zul je daar zelf ook last van hebben, misschien ben je wel eerder moe dan je zoon - zo gaat het bij ons in elk geval wel.
En wil je veel hotels bezoeken kun je ook de auto nemen.
In de parken heb je meestal niets aan een buggy, tenzij je alleen maar de vlakke (en saaie) paden neemt. Als er wat geklommen moet worden zijn kinderen meestal veel enthousiaster en zal het met de vermoeidheid erg meevallen.
Meenemen kan natuurlijk ook, een buggy mag mee met de handbagage dacht ik.
Marianne
Kijk eens bij de Walmert (zoek bij baby, op strollers). Ze zijn er vanaf zo'n 15 dollars.
Ik vraag me wel af of je echt een buggy zult gebruiken. Zou je zoon er nog wel in willen zitten? Las Vegas is inderdaad vermoeiend om te wandelen, zeker als het warm is, maar waarschijnlijk zul je daar zelf ook last van hebben, misschien ben je wel eerder moe dan je zoon - zo gaat het bij ons in elk geval wel.
En wil je veel hotels bezoeken kun je ook de auto nemen.
In de parken heb je meestal niets aan een buggy, tenzij je alleen maar de vlakke (en saaie) paden neemt. Als er wat geklommen moet worden zijn kinderen meestal veel enthousiaster en zal het met de vermoeidheid erg meevallen.
Meenemen kan natuurlijk ook, een buggy mag mee met de handbagage dacht ik.
Marianne
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik vroeg laatst aan hem of hij op vakantie eventueel in een buggy zou willen zitten als hij moe werd. Dat wilde hij wel zei die.
De laatste keer dat wij daar waren hadden we eentje vanuit hier meegenomen en in steden kwam die wel goed van pas, zeker in Las Vegas. In parken hadden we hem inderdaad niet gebruikt.
Ik twijfel nog vandaar dat ik er geen een wil mee nemen maar gewoon daar meteen koop en ook weer achterlaat.
Ik zal eens op de site van Wallmart kijken. Thanks voor je reactie.
De laatste keer dat wij daar waren hadden we eentje vanuit hier meegenomen en in steden kwam die wel goed van pas, zeker in Las Vegas. In parken hadden we hem inderdaad niet gebruikt.
Ik twijfel nog vandaar dat ik er geen een wil mee nemen maar gewoon daar meteen koop en ook weer achterlaat.
Ik zal eens op de site van Wallmart kijken. Thanks voor je reactie.