Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is de tripadvisor waard ?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
dieter
Amerikakenner

Wat is de tripadvisor waard ?

Bericht door dieter »

Heb een hotel geboekt in NY (Parker Merdien). Nu lees ik op de tripadvisor.com de laatste tijd overwegend negatieve kritiek.
Daarom mijn vraag : is de tripadvisor een klaagbak of is de informatie ernstig te nemen ?
Ik ga er een wat van uit de tevreden klanten meestal geen commentaar schrijven of vergis ik me ?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik ben op het moment aan het proberen uit te zoeken in welk hotel in Virginia Beach ik volgend weekend wil logeren. Voor ieder hotel of motel is er wel een klacht, onvriendelijke service, oude kamers, noem maar op. Er zijn altijd zeikerds! En inderdaad, iemand zal sneller schrijven, als de ervaring negatief was, dan als die helemaal positief was. Aan de andere kant is er ook de gedachte, dat er voor een klacht nog 10 anderen waren, die niets schreven.
Neem een gemiddelde! Ik kan me absoluut niet voorstellen, dat de Parker Meridien een middelmatig hotel is! Ik denk, dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik ben eens gaan lezen over de Parker Meridien en het viel me op, dat bij een klacht de manager van het hotel zelfs had geantwoord. Ik denk, dat er veel prima donna's in zo'n hotel gaan logeren. En als er dan een ding niet is wat ze verwachtten is gelijk alles mis.
Ik gebruik Trip Advisor wel, ook voor ons hotel in Engeland pas nog. Ook daar waren een stel negatieve opmerkingen over, maar niets waarmee ik niet zou kunnen leven.
Het zijn verhalen over ongedierte en vies beddengoed en dergelijke, die me naar een ander hotel doen uitzien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi,

Ik heb bij onze vorige reis ook veelvuldig gebruik gemaakt van tripadvisor.com, en ik ga er op dezelfde manier mee om als Petra.

Ik las de inhoud van de kritiek goed, en vergeleek die met elkaar. Het klopt wel dat er overal zeikerds zijn, en dat die ook veel sneller zullen schrijven dan de mensen die een goede ervaring hadden. Maar als er van de 10 commentaren steeds hetzelfde als negatief wordt ervaren, dan kun je er volgens mij wel van uitgaan dat het inderdaad een serieus punt is. Daarnaast vind ik het ook belangrijk om te lezen hoe een probleem in een hotel wordt opgelost, en niet alleen zozeer het probleem zelf. Want het is nu eenmaal zo dat overal waar mensen werken dingen fout kunnen gaan. Als de fouten en problemen maar goed worden opgelost, is er nog niets aan de hand, toch? En daarnaast hoeft een probleem voor een ander geen probleem te zijn voor jou. Lees de inhoud dus goed, en kijk niet alleen naar de sterren.

Ik heb de laatste reis wel veel goede tips gevonden via tripadvisor, en we hebben daardoor in een aantal hotels geslapen die op tripadvisor heel goede reviews hadden, en die ons inderdaad een heel leuke ervaring hebben bezorgd. Een aantal van die hotels had ik niet graag willen missen! Ik heb me in elk geval wel voorgenomen om op tripadvisor mijn ervaringen nog te schrijven van de laatste reis, en dat betekent dat ik maar 1 hotel zal afkraken en de rest krijgt van mij lovende kritieken!

Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Er staat idd soms veen nonsens in of veel dingen die pietluttig lijken. Maar in het algemeen is het betrouwbaar als er meerdere personen hetzelfde zeggen. Ik heb al eens de vijf hotels waar ik ooit heb in verbleven vergeleken met wat ze zeggen op tripadvisor en meestaal ga ik akkoord met wat mensen zeggen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer