Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Minderjarig
-
PindaNootje
- Amerika-newbie
Minderjarig
Hey!
ik heb een vraag, ik zou samen met een vriend in augustus willen gaan reizen in amerika. Het probleem is, ik ben minderjarig en hij ook tot 29 augustus, ik verjaar in oktober. Is dit nog steeds mogelijk om dan te reizen of is dit verboden omdat er geen volwassene bij is?
Dank je
xxx
ik heb een vraag, ik zou samen met een vriend in augustus willen gaan reizen in amerika. Het probleem is, ik ben minderjarig en hij ook tot 29 augustus, ik verjaar in oktober. Is dit nog steeds mogelijk om dan te reizen of is dit verboden omdat er geen volwassene bij is?
Dank je
xxx
-
Marceljesse
- Amerikakenner
-
eaglelgae
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat versta je precies onder minderjarig? Ik heb op mijn 18e gewerkt in een nationaal park. Ik heb op mijn 19e 2 maanden in mijn eentje rondgereisd in de VS. Met de bus. Ik ben op mijn 17e een maand naar Canada geweest. Zover ik weet mag het gewoon, ik kwam ook 16 jarigen tegen in Amerika. Misschien is het wel heel fijn om een brief van je ouders / voogd mee te nemen (in het Engels) waarin zij uitleg geven over wat je aan het doen bent en of je toestemming hebt. Dit kan makkelijk zijn als je bij de douane of onderweg door ambtenaren vragen krijgt. Ik weet ook niet wat je precies van plan bent om te gaan doen, maar als je alleen wilt gaan, moet je wel goed weten wat je gaat doen.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016