Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rockies
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Tja, daar is ook zeker wat voor te zeggen. Wij gingen vorig jaar met Kuoni en dat is fantastisch verlopen. Alles was puik geregeld en tot in de puntjes verzorgd. Dat is me best wat waard. Ik ga eerst in augustus nog eens rekenen o,b.v. vroegboekkortingen e.d. en dan hakken we de knoop door.
Hier http://home.wanadoo.nl/thecollector/Reisplan.htm vind je mijn berekeningen
Hier http://home.wanadoo.nl/thecollector/Reisplan.htm vind je mijn berekeningen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk toch dat ik iets niet kan zien, wat jij wel ziet. Het enige wat ik kan zien zijn de totalen voor de autohuur, verder staan nergens prijzen bij.
Ik weet wél dat wij veel duurder uit zijn als we de camper rechtstreeks boeken, wij krijgen gewoon niet de kortingen die de reisagenten wel krijgen. Verder wil ik gewoon geen campings meer vastleggen, behalve in drukke weekenden bij Nationale Parken of aan de kust. Zo blijven we heel flexibel en ik vind het zoeken van campgrounds op Internet een hele leuke hobby
Of ik er financieel veel mee uitspaar: geen idee??? Maar zo bevalt het ons goed, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ik weet wél dat wij veel duurder uit zijn als we de camper rechtstreeks boeken, wij krijgen gewoon niet de kortingen die de reisagenten wel krijgen. Verder wil ik gewoon geen campings meer vastleggen, behalve in drukke weekenden bij Nationale Parken of aan de kust. Zo blijven we heel flexibel en ik vind het zoeken van campgrounds op Internet een hele leuke hobby
Of ik er financieel veel mee uitspaar: geen idee??? Maar zo bevalt het ons goed, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Mooie Excelsheet heb je gemaakt met de doorlinken naar o.a. de routes die je wilt gaan rijden.Diggel schreef:Vreemd. Ik zie keurig kamerprijzen e.d. Weet ook niet hoe dat komt
Globaal heb ik dat een beetje bekeken en heb een paar opmerkingen, als ik zo vrij mag zijn:
Dag 2: gezien het feit, dat je de volgende dag al weer verder trekt en dus op die dag niet in het Rocky Mountain NP kan zijn en dat dus op dag 2 wilt bezoeken, kan je toch overwegen via Boulder te rijden naar Estes Park. Via highway's 119 west, 72 noord, 7 noord. Dat is een prachtige weg, die ook al door de Rocky's gaat en je komt dan ook door het plaatsje Nederland.
Dag 10: van West Yellowstone naar Jackson zou ik aanbevelen om de route door Yellowstone NP en Grand Teton NP te nemen.
Dag 15: neem van Bryce Canyon naar Moab de highway 12 via Escalante, Torrey, Hanksville. Highway 12 wordt als één van de mooiste wegen van de VS beschouwd.
Ik begrijp best dat je keuzes moet maken hoor, maar ik vind wel dat er erg veel lange rijdagen in jouw programma zitten (misschien dat je daardoor juist de snelwegen pakt), waardoor je toch voor heel veel bezienswaardigheden erg weinig tijd hebt.
Ook ik zie in jouw overzicht geen prijzen staan van hotelovernachtingen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Poeh!! Ik vind de overnachtingen van ruim $ 4900 voor 4 personen voor 21 nachten een behoorlijk bedrag! Dat kan veel goedkoper.
Zo was ik in 2005 voor 31 nachten $ 1600 kwijt, weliswaar voor 1 persoon maar zelfs met 2 personen zou ik niet meer kwijt zijn geweest. Natuurlijk moet een ieder zelf weten voor hoeveel en hoe luxe je tijdens je vakantie wilt overnachten maar $ 4900 vind ik aan de (hele) hoge kant.
Roland
Zo was ik in 2005 voor 31 nachten $ 1600 kwijt, weliswaar voor 1 persoon maar zelfs met 2 personen zou ik niet meer kwijt zijn geweest. Natuurlijk moet een ieder zelf weten voor hoeveel en hoe luxe je tijdens je vakantie wilt overnachten maar $ 4900 vind ik aan de (hele) hoge kant.
Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ligt dat er ook niet een beetje aan of je met vier personen een kamer wilt delen? Ik weet dat veel gezinnen dat doen, maar ik ga dus écht niet met mijn twee grote pubers in een kamer.
Of zoon en dochter van 15 en 17 in een bed, dat zie ik niet zitten. En zelf met één van die grote pubers in bed, ook niet.
Dan praat je dus wel over twee kamers, elke nacht, als je hotelovernachtingen zou doen.
Of zoon en dochter van 15 en 17 in een bed, dat zie ik niet zitten. En zelf met één van die grote pubers in bed, ook niet.
Dan praat je dus wel over twee kamers, elke nacht, als je hotelovernachtingen zou doen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar was ik ook al vanuit gegaan maar dan nog vind ik het een hele uitgave. Voor dat bedrag heb je ook een hele luxe camper (incl. overnachtingen).Diggel schreef:Inderdaad, altijd 2 kamers.
Al in 1982 toen ik voor het eerst in Amerika was (ik was 11 en mijn zusje 10) hadden wij 2 kamers. Mijn ouders eentje en mijn zusje en ik eenje. Dat vonden mijn zusje en ik natuurlijk prachtig!
Roland
Klopt. Maar we zijn niet van die "Campers" , komt wel als we straks nog samen zijn dan lijkt me dat wel wat. Nu is het dus hotels en, met alle respect, dan kom je niet veel lager uit. Ik heb de nodige sites bekeken, met diverse prijsvergelijkingen, maar er moet echt een zwembad bij. Dat verdienen de mannen dan wel, na een dag autorijden. Verder ook wel wat luxe. Het is tenslotte vakantie 
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat je niet lager kan en toch in een heel goed motel kunt zitten ben ik niet met je eens. Maar goed, misschien ook een kwestie van voorkeur van motels/hotels.Diggel schreef:Nu is het dus hotels en, met alle respect, dan kom je niet veel lager uit. Ik heb de nodige sites bekeken, met diverse prijsvergelijkingen, maar er moet echt een zwembad bij. Dat verdienen de mannen dan wel, na een dag autorijden. Verder ook wel wat luxe. Het is tenslotte vakantie
Denk je echt dat de jongens elke avond in het zwembad zullen duiken? Ik heb er ook meestal een zwembad bij maar neem lang niet elke dag een duik op mijn vakantie. Komt er gewoon niet van omdat je vaak andere dingen wilt doen.
Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Persoonlijk zoek ik ook zoveel mogelijk campings met een zwembad. En nee, ik spring er niet iedere avond in, maar toch wel heel vaak. Zeker in de hot-tub, geweldig na een dag vol inspanning even bubbelen met de spiertjes.
Ik denk dat de een wat meer eisen stelt aan luxe dan de ander. Zo huren we grote luxe campers en gaan liefst op resort-achtige campgrounds staan, terwijl anderen een voorkeur hebben voor midden in de natuur.
En dat merk je inderdaad in je uitgaven ...
Ik denk dat de een wat meer eisen stelt aan luxe dan de ander. Zo huren we grote luxe campers en gaan liefst op resort-achtige campgrounds staan, terwijl anderen een voorkeur hebben voor midden in de natuur.
En dat merk je inderdaad in je uitgaven ...
mee eens. Zoals gezegd, als de mannen straks niet meer mee gaan ( de oudste gaat volgend jaar voor 't laatst mee ) wordt het natuurlijk anders. Dan zie ik een Camper ook zeker zitten. En wat betreft die zwembaden ? Ja, die worden altijd benut
Maar goed, ik heb in ieder geval gemerkt dat het zelf boeken van BW-hotels e.d. niet zoveel verschilt van een georganiseerde reis.
Maar goed, ik heb in ieder geval gemerkt dat het zelf boeken van BW-hotels e.d. niet zoveel verschilt van een georganiseerde reis.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou overigens niet kiezen voor de Holiday Inn Denver Airport en zeker niet voor de prijs die je daar opgeeft. Het is een mooi voorbeeld van vergane 70's glorie. Dit hotel heeft zijn beste tijd al gehad en is door zijn ligging aan de Interstate (I-70) en slechte geluidsisolatie geen voorwaarde voor een goeie nachtrust. Als je in de omgeving van het vliegveld wilt zitten zijn er in die prijsklasse veel beter hotels te vinden bijvoorbeeld op Tower Rd (Comfort Suites, Hampden Inn, Fairfileld Inn, Coutyard by Mariott). Veel van deze hotels hebben nog weleens aanbiedingen ver onder de $100/nacht, het laagste wat ik laatst heb gezien was $69/night bij Mariott, gezien de klasse van dit hotel vermoed ik dat het hier om een eenpersoonskamer ging, maar toch. Ik weet niet hoelaat je in Denver aankomt, maar voor alle hotels in de omgeving van het vliegveld (ook Holiday Inn) geldt dat je erg ver van de stad zit, dus weinig gelegenheid om de stad te gaan bekijken als je laat aankomt.
Laatst gewijzigd door Loek op 03 jun 2007, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij willen volgend jaar van San Francisco naar Denver reizen. We denken er over de camper een paar dagen eerder in te leveren en dan met een huurauto Denver 'te doen'.
Ik kan me echter niet zo goed een voorstelling van de stad maken. Is Denver een fijne stad om een paar dagen door te brengen en wat is er zoal te beleven? En waar zou je dan wél verblijven?
Ik kan me echter niet zo goed een voorstelling van de stad maken. Is Denver een fijne stad om een paar dagen door te brengen en wat is er zoal te beleven? En waar zou je dan wél verblijven?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vermaak me hier al bijna 15 jaar, en ik zou gewoon thuis verblijvennieuwenoord schreef:Wij willen volgend jaar van San Francisco naar Denver reizen. We denken er over de camper een paar dagen eerder in te leveren en dan met een huurauto Denver 'te doen'.
Maar alle gekheid op een stokje, ik zou kiezen voor een hotel in de omgeving van down town zodat je veel van de bezienswaardigheden te voet afkunt (US Mint, Colorado State Capitol, Molly Brown House, 16th Street Mall, Rockies Baseball Game etc). Je kunt daar goeie hotels vinden in alle prijsklasses, van het mooie maar zeer prijzige Brown Palace Hotel en Adamsmark ($200+), tot het wat milder geprijsde Ramada ($119). Persoonlijk heb ik altijd weleens willen overnachten in de Magnolia, maar ik heb nog geen reden gehad om niet thuis te slapen (nooit heftige ruzie gehad
- Gypsygirl1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Ongelooflijk dat je 4900 dollar kwijt bent aan hotelovernachtingen voor 21 dagen! Jemig wat een geld!
Dat zijn wij nog niet eens kwijt aan 5 weken camperhuur incl alle verzekeringen, incl. vliegreis! (we zijn met 2 personen maar hebben een 5 persoons camper)
Dacht iemand niet dat reizen met een camper duurder was dan een auto huren met hotel/motelovernachtingen? Ahum....
Volgens mij kan dit veeel goedkoper.
Dat zijn wij nog niet eens kwijt aan 5 weken camperhuur incl alle verzekeringen, incl. vliegreis! (we zijn met 2 personen maar hebben een 5 persoons camper)
Dacht iemand niet dat reizen met een camper duurder was dan een auto huren met hotel/motelovernachtingen? Ahum....
Volgens mij kan dit veeel goedkoper.
Laatst gewijzigd door Gypsygirl1 op 04 jun 2007, 00:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Can-Alaska2013:http://revoreis.wordpress.com/
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties