Loek schreef:Is het fenomeen van de "doggy bag" in Nederland al ingeburgerd?
Nope, ik moet het restaurant nog tegenkomen hier waar dat mogeljik is. Al moet ik er ook bij zeggen dat ik nog nooit om een "doggy bag" gevraagd heb hier in Nederland.
vana schreef:Inderdaad. Ik at vorige week in een restaurant.
Het eten was heerlijk maar de porties waren zo minimaal dat ik na het eten nog honger had.
Marjon
dat had ik ook de laatste keer toen ik nederland was ... en als je bekijkt hoeveel je eigenlijk voor betaald.
Color01 schreef:
uit eten gaan in nederland is duur.
Daarom doen wij dat ook nooit. En dan heb ik het nog niet over het tergend langzame "gezellige" tempo (geef mij het Amerikaanse tempo maar) en de, over het algemeen, verschrikkelijke bediening.
ik heb het weleens gedaan en dat was een heel probleem. ik denk dat ik het een keer in aluminiumfolie gewikkeld heb meegekregen, maar idd het fenomeen box kennen ze nauwelijks. ik moet er niet aan denken dat het hier niet zou bestaan. ik calculeer in mijn uit eten gaan vaak gelijk de lunch mee om te bepalen of ik het mekan veroorloven, zeker nu daar ik een veel hogere huur ga hebben. uit eten gaan is voor mij vaak uit eten en lunch. zelfs lunch is vaak voor 2 dagen.
Joke schreef:Catfish is een zoetwatervis, die ze, zover ik weet, in Nederland niet kennen.
Yuck, nare beesten, heb er afgelopen weekend per ongeluk een gevangen. Was wel heel lollig hoor, net of je een hondje uitlaat want hij zwemt gewoon rondjes aan je hengel. Maar dan haal je dat lelijke beest boven water, en bijten dat ze kunnen! Die is dus ook met haak en al weer in de diepte verdwenen. Jakkes. Moet er niet aan denken zo een te eten! (maarruh.... Joke, eet smakelijk hoor, laat je door mij niet weerhouden! )
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.