Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Temperatuur in Atlanta in oktober

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
yvonne
Amerika-ontdekker

Temperatuur in Atlanta in oktober

Bericht door yvonne »

:D oh heerlijk ook dit jaar weer op vacantie naar de states, dit jaar landen we in Atlanta, dan trekken we zuid-west, mijn vraag hoe is het weer/de temperatuur in oktober in deze omgeving??
met een flinke prijs....zou ik het liefst 6 maanden per jaar in de u.s. willen wonen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Yvonne,

Het is meestal nog erg lekker in oktober. Zo'n 25 graden denk ik toch wel gemiddeld. Je kunt het echter ook koeler treffen, of warmer. Maar echt koud zal het zeker niet zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
nojz
Amerika-ontdekker

Check het weer op het web

Bericht door nojz »

Voor een betrouwbare weersvoorspelling kun je naar de volgende website gaan: http://www.weather.com
Vul vervolgens als locatie "Atlanta, GA" in. Om een nauwkeurigere voorspelling te krijgen, is misschien de postcode van het hotel/verblijf nog beter (Atlanta is groot!!!).
De website geeft een tiendaagse voorspelling. Temperaturen worden standaard in Fahrenheit aangegeven, maar kun je ook in Celsius weer laten geven (kies voor de 'metric units' optie onder het tiendaagse overzicht).
Omrekenen Fahrenheit naar Celsius: min 32, gedeeld door negen, maal vijf.
Celsius naar Fahrenheit is dus: delen door vijf, maal negen, plus 32.

Veel plezier!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer