Thanx man,
Andrew.
ChevyAstro
Ik denk dat ik hier duidelijk mee heb aangegeven dat ik het risico dus niet ga lopen.Nee, alle gekheid op een stokje, ik ga er natuurlijk niet voor zorgen dat ik verbannen word uit de US. Maar als ik in dec 2005 ga dan wil ik ook zeker zijn dat ik alles goed geregeld heb.
Ik zie hier nergens staan dat ik een bedrijf van $ 18.000.-- wil kopen. Ik zeg alleen dat PBBI al bedrijven verkoopt vanaf $ 18.000.-- en dat dit een hoop scheelt met $ 500.000.--.Voordat jullie flink verder gaan met het uitgeven van mijn geld moet ik zeggen dat ik vooral niet van plan ben $ 500.000,- uit te geven om een visum te verkrijgen. Onnodig geld uitgeven vind ik dat. Op PBBI.nl staan er al bedrijven te koop vanaf $ 18.000,-. Scheelt nog al een berg
Met alle bovenstaande meldingen ben ik dus al een stuk minder radicaal en impulsief als voorheen. Wel netjes van je natuurlijk dat je me waarschuwd.Waarschijnlijk neem ik rond oktober/november 2005 al contact met jullie (PBBI) op om één en ander te bespreken.
Ja, dat kan wel zijn Richard maar een echte Astro heeft gordijntjes voor de ramen en wordt bereden door een Mexicaanse familie van (minimaal) 10 personen, inclusief Oma en de kleinkinderen. Het is al een belevenis om er achter te rijden, laat staan om de tocht van binnen de Astro mee te makenrperre schreef:Nog even over je chevy Astro, als het je heel erg dierbaar is, kun je hem makkelijk meenemen, maar ik zou hier eerst eens rondkijken voor een andere auto, want de amerikanen hebben echt leuke bakkies hier!