Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ANWB of AAA kortingen
-
Marceljesse
- Amerikakenner
ANWB of AAA kortingen
Wie heeft er ervaringen met de ANWB-pas in amerika.
Ik begreep dat je aardig veel kortingen kan krijgen met tal van zaken zoals autohuur/hotels etc etc.
Persoonlijk heb ik mijn dure anwb lidmaatschap nog nooit gebruikt.
Wie heeft er ervaring mee en wat hebben jullie met de pas gedaan.
groeten,
marcel
Ik begreep dat je aardig veel kortingen kan krijgen met tal van zaken zoals autohuur/hotels etc etc.
Persoonlijk heb ik mijn dure anwb lidmaatschap nog nooit gebruikt.
Wie heeft er ervaring mee en wat hebben jullie met de pas gedaan.
groeten,
marcel
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Even ter aanvulling op Any's antwoord.
Je kunt niet alleen korting krijgen bij hotels e.d. maar ook op entrees van bijv. attractieparken, musea en andere bezienswaardigheden.
Het loont idd ook de moeite om even te kijken wat evt. het meeste voordeel oplevert: de AAA-korting of bijv. een couponkorting.
Verder kun je op vertoon van je ANWB-pas bij de AAA-kantoren gratis routekaarten en reisboeken (met veel info over highlights en overnachtingsmogelijkheden) krijgen.
Groetjes Marjan
Je kunt niet alleen korting krijgen bij hotels e.d. maar ook op entrees van bijv. attractieparken, musea en andere bezienswaardigheden.
Het loont idd ook de moeite om even te kijken wat evt. het meeste voordeel oplevert: de AAA-korting of bijv. een couponkorting.
Verder kun je op vertoon van je ANWB-pas bij de AAA-kantoren gratis routekaarten en reisboeken (met veel info over highlights en overnachtingsmogelijkheden) krijgen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Marceljesse
- Amerikakenner