Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Estragon112: route LV-YS-DNV-LV
Re: Reis Estragon112: route LV-YS-DNV-LV
Ik vind dat je al een mooie route heb samengesteld!
Wij hebben dit jaar een roadtrip gemaakt vanuit Las Vegas en hebben een groot gedeelte van je route gereden. Om je nog een ander idee te geven: wij hebben minder tijd genomen voor Colorado en hebben in plaats daarvan South Dakota meegenomen. We vonden de omgeving van Custer State Park, Badlands National Park en Mount Rushmore fantastisch en zijn blij dat we hiervoor gekozen hebben. Wel een tweetal lange reisdagen gehad (RMNP naar Keystone en Deadwood naar Cody).
In ons topic kun je meer lezen.
Verder eens met Marianne. Wij vonden een volle dag wandelen - vanwege de hoogte - genoeg. Vanaf RMNP naar Grand Lake pak je ook al de Trail Ridge Road en viewpoints mee.
Wil je 13/8 van Zion naar Las Vegas rijden én Las Vegas ervaren en het vliegtuig naar huis pakken? Ik zou kijken of je 2 dagen Las Vegas achter elkaar kunt plakken.
Wij hebben dit jaar een roadtrip gemaakt vanuit Las Vegas en hebben een groot gedeelte van je route gereden. Om je nog een ander idee te geven: wij hebben minder tijd genomen voor Colorado en hebben in plaats daarvan South Dakota meegenomen. We vonden de omgeving van Custer State Park, Badlands National Park en Mount Rushmore fantastisch en zijn blij dat we hiervoor gekozen hebben. Wel een tweetal lange reisdagen gehad (RMNP naar Keystone en Deadwood naar Cody).
In ons topic kun je meer lezen.
Verder eens met Marianne. Wij vonden een volle dag wandelen - vanwege de hoogte - genoeg. Vanaf RMNP naar Grand Lake pak je ook al de Trail Ridge Road en viewpoints mee.
Wil je 13/8 van Zion naar Las Vegas rijden én Las Vegas ervaren en het vliegtuig naar huis pakken? Ik zou kijken of je 2 dagen Las Vegas achter elkaar kunt plakken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou inderdaad niet gek zijn om South Dakota mee te nemen. Het betekent wel een paar lange rijdagen maar dit is wel een uitgelezen moment om dat deel te bezoeken, je komt niet zo snel in die hoek. Tussen Cody en SD is een extra stop wel aan te raden, en tussen SD en RMNP zou een stop ook niet gek zijn - hoewel ik dat stuk zelf in 1 keer zou rijden. Dat betekent, uitgaande van 3 nachten in SD, dat het je 3 of 4 extra dagen kost. Je hebt de ruimte ervoor, maar het betekent wel dat je het nodige in Colorado laat vallen.
Marianne
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Wij zijn er in 2022 geweest en vonden het prachtig. Voor een impressie en misschien ideeën kun je naar ons verslag kijken.Martin & Marianne schreef: ↑20 nov 2025, 10:39maar dit is wel een uitgelezen moment om dat deel te bezoeken, je komt niet zo snel in die hoek.
https://yellowstone-north-and-south-dak ... gspot.com/
Afgelopen oktober ook in deze hoek geweest. O.a. vanaf Yellowstone naar Theodore Roosevelt National Park in North Dakota en toen recht naar het zuiden via South Dakota en Nebraska naar Salt Lake City. Ik vond het een geweldige omgeving.
27 States so far...
Is net het schema mooi rond en komen jullie met allemaal nieuwe mogelijkheden
Maar wel terecht, je zal anders niet meer zo snel in die hoek komen… dus als het in te passen is, doen!
Ik heb verder alleen een toevoeging voor de laatste dagen. Als je Zion al gehad hebt zo ik dit laten vallen. Ik zou dan ook een camping op de laatste dag veel dichterbij de inleverplek kiezen. Je wil die laatste dag geen stress van heel vroeg opstaan, flinke afstand rijden, op tijd komen voor 11 uur etcetera. Zorg dat je op de 1 na laatste dag ergens om een uur of 4 op een mooie camping bent met een zwembad, beetje opruimen, relaxen etc. Dat zorgt voor een ontspannen thuisreis !
Maar wel terecht, je zal anders niet meer zo snel in die hoek komen… dus als het in te passen is, doen!
Ik heb verder alleen een toevoeging voor de laatste dagen. Als je Zion al gehad hebt zo ik dit laten vallen. Ik zou dan ook een camping op de laatste dag veel dichterbij de inleverplek kiezen. Je wil die laatste dag geen stress van heel vroeg opstaan, flinke afstand rijden, op tijd komen voor 11 uur etcetera. Zorg dat je op de 1 na laatste dag ergens om een uur of 4 op een mooie camping bent met een zwembad, beetje opruimen, relaxen etc. Dat zorgt voor een ontspannen thuisreis !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 4183 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 21 Reacties