Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
All about Las Vegas (LV)
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: All about Las Vegas (LV)
@HennyCox Mirage wordt nu toch verbouwd tot Hard Rock, is er nog een andere locatie in Vegas waar je terecht kunt?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
en hou kom je aan icon status 

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Nee, niet dat ik weet.
@ONYX666 Die status is inmiddels bij mij ook al verlopen, dus ik onderzoek andere mogelijkheden

mocht je enige mogelijkheid vinden houd ik me aanbevolen
-
- Amerikafan
Voor onze data kan ik een schappelijk prijs vinden voor Flamingo en voor Planet Hollywood. Iemand ervaring met deze hotels en een voorkeur?
We reizen met een kind van 5 jaar.

- HennyCox
- Amerikakenner
@Lianne1989 Flamingo heeft nu net het zwembad helemaal vernieuwd en voor je zoon/dochter zal de flamingo habitat erg leuk zijn.
-
- Amerikafan
Ah ik wist niet dat het zwembad vernieuwd is. Goede reden om voor Flamingo te gaan 

@Lianne1989
Let wel op dat alleen het Go pool gedeelte is vernieuwd. Dat deel is 21+
Veel voordeel zul je er dus niet van hebben...
Family pool zag ik weinig renovaties (niks) paar weken geleden.
Desalniettemin voor een 5 jarige is Flamingo een leuker hotel.
Persoonlijk vind ik Planet Hollywood niet echt kid friendly.
Let wel op dat alleen het Go pool gedeelte is vernieuwd. Dat deel is 21+
Veel voordeel zul je er dus niet van hebben...
Family pool zag ik weinig renovaties (niks) paar weken geleden.
Desalniettemin voor een 5 jarige is Flamingo een leuker hotel.
Persoonlijk vind ik Planet Hollywood niet echt kid friendly.
De enige echte Ticketbaas
@Lianne1989 Kijk eens even naar de beoordelingen van Flamingo op booking.com. Daar staan een aantal (minder positieve) berichten over de zwembaden en de toegankelijkheid voor kinderen. Ik ben zelf niet bekend met Flamingo maar check altijd booking.com beoordelingen als ik overweeg om een specifiek hotel te boeken. Ik ga zelf bv alleen voor een 8+ op booking.com (maar dat is persoonlijk uiteraard).
Verder valt me op dat de prijzen in Las Vegas bij de verschillende booking sites zoals Expedia en Booking.com behoorlijk kunnen verschillen. Het is ook altijd goed om de rate van het hotel zelf te checken.
Verder valt me op dat de prijzen in Las Vegas bij de verschillende booking sites zoals Expedia en Booking.com behoorlijk kunnen verschillen. Het is ook altijd goed om de rate van het hotel zelf te checken.
Wat ik lees in reviews en zie in youtube filmpjes is toch dat het wel wat slijtage vertoond zelfs in de vernieuwde kamers al. Waarschijnlijk meubels hergebruikt ofzo. Het zwembad waar wel kinderen in mogen is ook niet zo groot en het nieuwe zwembad is alleen voor 21+. Ook lees ik veel dat de kamers gewoon niet schoon zijn zie bijvoorbeeld onderstaand filmpje waar ze met black light de kamer bekijken:
Voordeel is wel dat het center strip zit natuurlijk en genoeg eetgelegenheden in de buurt zitten. Zelf nog nooit in Flamingo gezeten maar ben sowieso niet echt van de Caesar hotels
Voordeel is wel dat het center strip zit natuurlijk en genoeg eetgelegenheden in de buurt zitten. Zelf nog nooit in Flamingo gezeten maar ben sowieso niet echt van de Caesar hotels
-
- Amerikafan
Thanks voor jullie reacties. Ik heb het filmpje ook even gekeken. Ik denk dat het voor ons wel prima is. Ik heb nu drie nachten voor 275 euro inclusief resort fee. Het zwembad vind ik wel aan de kleine kant, dus dat is wel jammer.
Ik ga het de komende tijd nog wel in de gaten houden, heb eerst ook Circus Circus overwogen maar ik vind het niet fijn om zover weg te zitten van alles. Maar ik denk dat ik qua prijs anders uit ga komen op Excalibur of Luxor, maar vraag me af of die echt beter zijn dan Flamingo?
Ik ga het de komende tijd nog wel in de gaten houden, heb eerst ook Circus Circus overwogen maar ik vind het niet fijn om zover weg te zitten van alles. Maar ik denk dat ik qua prijs anders uit ga komen op Excalibur of Luxor, maar vraag me af of die echt beter zijn dan Flamingo?
Ik vond Excalibur echt niks bijzonders.
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wij hebben al een aantal keer in het Flamingo overnacht. Grootste reden hiervoor de ligging center strip. Verder vinden wij het gewoon 'een prima hotel'. Zeker merk je verschil met bijvoorbeeld het Palazzo, maar datmag ook wel als je dat prijsverschil ziet.
Grootste 'probleem' vind ik het trage inchecken, het lijkt daar altijd wel vreselijk druk.
Kies niet de goedkoopste kamers, die zijn ons al eens tegengevallen. Maar de Go kamers vinden wij prima en behoorlijk ruim.
Maar eerlijk is eerlijk; de grootste plus van Flamingo is de ligging.
Excalibur vind ik ook niks, dan vind ik New York New York een beter alternatief.
Grootste 'probleem' vind ik het trage inchecken, het lijkt daar altijd wel vreselijk druk.
Kies niet de goedkoopste kamers, die zijn ons al eens tegengevallen. Maar de Go kamers vinden wij prima en behoorlijk ruim.
Maar eerlijk is eerlijk; de grootste plus van Flamingo is de ligging.
Excalibur vind ik ook niks, dan vind ik New York New York een beter alternatief.
-
- Amerikafan
En wat zijn jullie ervaringen met Treasure Island? En dan met name ook het zwembad met onze dochter van 5 jaar?
We willen waarschijnlijk ook naar Mystere dus dat zou wel lekker zijn omdat het dan in het hotel is. We willen eigenlijk de laatste dagen naast de drukte van Vegas ook een beetje bijkomen bij een zwembad. De afgelopen twee keer (zonder kind) zaten we in The Signature. Daar waren de zwembaden relatief rustig, maar het zou nu een stuk duurder zijn om daar te verblijven en ook de afstand was nog wel fors omdat je eerst door MGM moet om op de Strip te komen.
We willen waarschijnlijk ook naar Mystere dus dat zou wel lekker zijn omdat het dan in het hotel is. We willen eigenlijk de laatste dagen naast de drukte van Vegas ook een beetje bijkomen bij een zwembad. De afgelopen twee keer (zonder kind) zaten we in The Signature. Daar waren de zwembaden relatief rustig, maar het zou nu een stuk duurder zijn om daar te verblijven en ook de afstand was nog wel fors omdat je eerst door MGM moet om op de Strip te komen.
Vindt eigenlijk dat je met een jong kind niet echt naar vegas moet gaan, lijkt me beter om dan naar Orlando te gaan waar je waterparken en themaparken hebt wat leuk is voor een kind. Maarja als je het dan toch doet is naar mijn idee maar 1 hotel het beste om met kinderen naartoe te gaan en dat is circus circus.
TI zelf wel eens gezeten, op zich een prima hotel niks mis mee maar voor kinderen hebben ze niet echt iets. Als je veel waarde hecht aan een goed zwembad zou je misschien Mandalay bay kunnen overwegen. Die hebben een lazy river en een Golf bad. Ook het shark reef zou je dan kunnen bezoeken. Wil je wat centraler zitten dan misschien MGM grand die hebben ook mooi zwembaden en lazy river.
TI zelf wel eens gezeten, op zich een prima hotel niks mis mee maar voor kinderen hebben ze niet echt iets. Als je veel waarde hecht aan een goed zwembad zou je misschien Mandalay bay kunnen overwegen. Die hebben een lazy river en een Golf bad. Ook het shark reef zou je dan kunnen bezoeken. Wil je wat centraler zitten dan misschien MGM grand die hebben ook mooi zwembaden en lazy river.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten vorig jaar in TI (zie hier en hier maar we zijn niet in het zwembad geweest dus daar kan ik niets over zeggen.
Onze kinderen vonden CircusCircus geweldig maar dat ligt wel erg decentraal. Dan zou ik eerder voor Excalibur kiezen. Prettig geprijsd en leuk voor kinderen. Maar verder niets bijzonders.
Qua kame en ligging vond ik ons verblijf in het Flamingo het beste. De BestWestern vonden we ook prettig omdat het zo klein was en je zonder een kilometerslange wandeling bij het zwembad en de auto kon komen. Maar het zwembad is ook erg klein en niet gezellig.
Marianne
Onze kinderen vonden CircusCircus geweldig maar dat ligt wel erg decentraal. Dan zou ik eerder voor Excalibur kiezen. Prettig geprijsd en leuk voor kinderen. Maar verder niets bijzonders.
Qua kame en ligging vond ik ons verblijf in het Flamingo het beste. De BestWestern vonden we ook prettig omdat het zo klein was en je zonder een kilometerslange wandeling bij het zwembad en de auto kon komen. Maar het zwembad is ook erg klein en niet gezellig.
Marianne
Nog 50 dagen dan mag ik eindelijk weer die kant op. Aangezien ik teruggezet ben naar Sapphire is er misschien iemand bereid om zijn rewards kaart voor die periode met mij te delen die minimaal Pearl status heeft zodat ik niet voor het parkeren hoef te betalen anders moet ik 200 euro betalen die ik liever ergens anders aan uitgeef.
Zal em echt alleen gebruiken om in en uit te rijden, kan er sowieso verder niks mee want staat gewoon een pincode op natuurlijk. Kan hem ophalen als het niet te ver is of anders misschien per post opgestuurd worden.
Zal em echt alleen gebruiken om in en uit te rijden, kan er sowieso verder niks mee want staat gewoon een pincode op natuurlijk. Kan hem ophalen als het niet te ver is of anders misschien per post opgestuurd worden.
- HennyCox
- Amerikakenner
@dennis112 Heb je een pm gestuurd
Bedankt Henny maar helaas zitten hun dezelfde periode als ons daar en kun je maar 1 auto tegelijk parkeren. Is er iemand die niet in de periode van 28-04/07-05 daar zit en bereidt is zijn rewards kaart te delen?
Wij vliegen toevallig ook de 28e naar Las Vegas maar je kunt ook gewoon je oude kaart gebruiken. Vorige keren deed mijn oude Gold kaart het gewoon met parkeren. Die gebruik ik nu zelfs nog voor extra korting bij de giftshops. Niemand maakte daar tot dusver een opmerking over.
Heb je je oude Pearl/Gold kaart nog?
Heb je je oude Pearl/Gold kaart nog?
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD