Ligt er aan hoe vaak je daar naar toe moet/wil
Minimale afstand tussen site en restroom is een meter of 15.
Die keren dat wij er waren hebben we weinig van luchtjes mee gekregen maar dat is natuurlijk wel een moment opname.
Ik denk dat we dan voor watchman gaan gaan, mooiere plekken en de douches zijn dezelfde dus... Wel geen zwembad maar dat is nog niet zo een ramp eh, tis ook niet alsof zion canyon campground een luxueze spa heeft ofzo
Je kunt lekker in de rivier zitten ... of zelfs tubben. Er zijn ervschillende plekken waar je erbij kunt. Afhankelijk van het seizoen zal dat koel zijn, fris of koud.
Ik heb deze camping voor 3 nachten geboekt voor komende zomer. Een riverfront plek; nu lees ik net pas goed de faciliteiten en zie ik dat deze plekken aan de rivier geen dump mogelijkheid hebben. Is er een centrale dump op de camping? Vorige keer stonden we op Watchman (wilden nu hier staan voor het zwembad) en daar is een centrale dump.
Edit: Ik heb ze een gemaild en ze hebben een centrale dump. Top.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.