Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Avis Preferred
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Avis Preferred
@habbekuk Nee, dit tarief was het "duurdere" tarief, dus ook gratis annuleerbaar...heb inmiddels geboekt via avis.nl, daar kreeg ik ook deze prijs te zien.
Rest nog de vraag wat de upgrade-opties zouden zijn van een Ford Edge?
Rest nog de vraag wat de upgrade-opties zouden zijn van een Ford Edge?
- bedeve
- Amerika-expert
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- HennyCox
- Amerikakenner
@bedeve Die snap ik ook nog wel
Ik vroeg erom vanuit de app van Avis...daar staat niks vermeld.
Ik heb al via de website geboekt.
Avis.nl was 150euro goedkoper dan avis.be trouwens
Ik vroeg erom vanuit de app van Avis...daar staat niks vermeld.
Ik heb al via de website geboekt.
Avis.nl was 150euro goedkoper dan avis.be trouwens
Dat is wel grappig dat NL goedkoper is. In al mijn bijna dagelijkse zoektochten
van dit jaar waren IS, DK, BE enzv.. steeds goedkoper dan NL.
UIteindelijk bij Alamo geboekt
Ik boek altijd een vaste klasse en ben niet meer bezig met status.
Heb normaal gesproken bijna een jaar om een goede prijs te tikken.
Met het forum en zelf zoeken lukt dat tot nu toe eigenlijk altijd om bv. Surburban
voor een leuke prijs te boeken.
Ik weet dus niet welke klasse erna komt.
van dit jaar waren IS, DK, BE enzv.. steeds goedkoper dan NL.
UIteindelijk bij Alamo geboekt
Ik boek altijd een vaste klasse en ben niet meer bezig met status.
Heb normaal gesproken bijna een jaar om een goede prijs te tikken.
Met het forum en zelf zoeken lukt dat tot nu toe eigenlijk altijd om bv. Surburban
voor een leuke prijs te boeken.
Ik weet dus niet welke klasse erna komt.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Naast mijn Hertz reservering voor a.s. maandag heb ik nu ook een reservering bij Avis.is gemaakt die iets goedkoper is.
Nu heb ik 2 vragen: Mag je bij Avis zelf een auto kiezen als de toegewezen auto je niet bevalt(Presidents club)
Nu zie ik in de app staan: sla de balie over rond de ID verificatie nu af.
Dan wordt er gevraagd of je een foto van de voor EN achterkant van je rijbewijs wil maken.
Nou vind ik de voorkant niet zo erg, maar op de achterkant staat je BSN. Die kan ik wel afschermen natuurlijk.
Maar ben even benieuwd of en hoe jullie dit doen.
Nu heb ik 2 vragen: Mag je bij Avis zelf een auto kiezen als de toegewezen auto je niet bevalt(Presidents club)
Nu zie ik in de app staan: sla de balie over rond de ID verificatie nu af.
Dan wordt er gevraagd of je een foto van de voor EN achterkant van je rijbewijs wil maken.
Nou vind ik de voorkant niet zo erg, maar op de achterkant staat je BSN. Die kan ik wel afschermen natuurlijk.
Maar ben even benieuwd of en hoe jullie dit doen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- HennyCox
- Amerikakenner
@asv60 Ik kreeg 2 jaar geleden in Las Vegas bij Avis als PC lid een auto toegewezen. Hiermee ging ik niet akkoord, ik had recht op een upgrade op de geboekte klasse. Toen kreeg ik 3 auto's aangewezen waaruit ik mocht kiezen, hier ging ik weer niet mee akkoord en toen uiteindelijk weer uit 3 andere kunnen uitkiezen en toen met een Traverse weggereden. Laat je dus niet te makkelijk afschepen en blijf volhouden totdat je tevreden bent.
@HennyCox Toch zitten er nogal wat beperkingen aan die gratis upgrade als PC member. Zo had ik 3 jaar geleden eigenlijk geen recht op een suv upgrade omdat die toen was uitgesloten. Toen ik een premium SUV kreeg, heb ik die geweigerd en over mijn upgrade gesproken. Maar ik wist dat ze daar in feite niet in mee hoefden te gaan. Ik kreeg direct een Standard Suv mee.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Hier ff een update. Gisteren bij Avis op MCO de auto opgehaald. Thuis toch maar de ID check van het rijbewijs gedaan en BSN afgeschermd.
In de garage stond stond onze naam niet op het bord en in die app stond ook niks. Dus in de korte rij bij het kantoortje. Toen ik bijna aan de beurt was zag ik dat we een Ford Explorer toegewezen hadden gekregen. Kon deze in de app accepteren of een andere kiezen. Deze geaccepteerd en op zoek naar het vak waar hij moest staan. Dat konden we niet vinden, dus terug naar kantoortje. Daar bleek dat we een auto bij de A terminal toegewezen hadden gekregen en wij stonden bij B. De meneer wees ons een andere auto toe, een Kia Sorento. Bij het uitrijhokje vroegen ze alleen het contract en het rijbewijs. Ik denk dat de verwarring met A en B komt omdat ik misschien geen vluchtnummer heb ingevuld. Kan me niet meer herinneren of ik dat gedaan heb of niet.
In de garage stond stond onze naam niet op het bord en in die app stond ook niks. Dus in de korte rij bij het kantoortje. Toen ik bijna aan de beurt was zag ik dat we een Ford Explorer toegewezen hadden gekregen. Kon deze in de app accepteren of een andere kiezen. Deze geaccepteerd en op zoek naar het vak waar hij moest staan. Dat konden we niet vinden, dus terug naar kantoortje. Daar bleek dat we een auto bij de A terminal toegewezen hadden gekregen en wij stonden bij B. De meneer wees ons een andere auto toe, een Kia Sorento. Bij het uitrijhokje vroegen ze alleen het contract en het rijbewijs. Ik denk dat de verwarring met A en B komt omdat ik misschien geen vluchtnummer heb ingevuld. Kan me niet meer herinneren of ik dat gedaan heb of niet.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1085 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto