Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Droogbloemen vliegtuig in?
Droogbloemen vliegtuig in?
Hallo allemaal,
Na een veel te lange tijd lange afstandsrelatie met mijn vriend, stap ik dadelijk eindelijk het vliegtuig in om permanen bij hem te wonen. In de tijd dat we samen zijn heb ik zo nu en dan een bos bloemen van hem gekregen, van waar ik altijd een of twee bloemen heb uitgehaald en deze heb gedroogd. Op die manier had ik, ook nadat de bloemen verwerkt waren, alsnog gedroogde bloemen van hem in huis.
Nou lijkt het mij heel mooi om deze bloemen mee te nemen, maar ik kan geen hele duidelijke informatie vinden of dit mag. Ik lees online wel dat je , wanneer je Nederland in reist, je geen bloemen mee mag nemen maar wel als ze gedroogd zijn. Heeft iemand ervaring hoe dit bij Amerika is?
Alvast bedankt voor het lezen en uw reactie,
Na een veel te lange tijd lange afstandsrelatie met mijn vriend, stap ik dadelijk eindelijk het vliegtuig in om permanen bij hem te wonen. In de tijd dat we samen zijn heb ik zo nu en dan een bos bloemen van hem gekregen, van waar ik altijd een of twee bloemen heb uitgehaald en deze heb gedroogd. Op die manier had ik, ook nadat de bloemen verwerkt waren, alsnog gedroogde bloemen van hem in huis.
Nou lijkt het mij heel mooi om deze bloemen mee te nemen, maar ik kan geen hele duidelijke informatie vinden of dit mag. Ik lees online wel dat je , wanneer je Nederland in reist, je geen bloemen mee mag nemen maar wel als ze gedroogd zijn. Heeft iemand ervaring hoe dit bij Amerika is?
Alvast bedankt voor het lezen en uw reactie,
Op K1-visum naar Colorado
Re: Droogbloemen vliegtuig in?
Je moet ze aangeven en ze kunnen geïnspecteerd worden om zeker te stellen dat ze geen plaatongedierte bevatten. Als de douane er twijfel over heeft, worden ze ingenomen en vernietigd.
Bringing Agricultural Products Into the United States
International Traveler: Fruits and Vegetables
International Traveler: Souvenirs
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het een erg mooi idee! Hopelijk lukt het!
Marianne
Marianne
Bedankt vooor je reactie en het toevoegen van deze links. Ik heb deze niet zelf kunnen vinden maar vind ze wel erg nuttig.Dutchess schreef: ↑24 jul 2024, 20:09Je moet ze aangeven en ze kunnen geïnspecteerd worden om zeker te stellen dat ze geen plaatongedierte bevatten. Als de douane er twijfel over heeft, worden ze ingenomen en vernietigd.
Als ik het dus begrijp , worst case scenario worden ze afgepakt en vernietigd maar zijn er geen verdere gevolgen. Dat vind ik het risico wel waard, hier zullen ze anders alsnog de container in gaan denk ik. Bij aankomst dus gewoon eerlijk aangeven en dan maar afwachten.
Dankjewel!Martin & Marianne schreef: ↑25 jul 2024, 10:15Ik vind het een erg mooi idee! Hopelijk lukt het!
Marianne
Op K1-visum naar Colorado