Nog niet, maar ik heb ook even de vraag gesteld aan CBP over het gebruiken van de Mobile Passport control app en het hebben van een nieuwe esta, maar wel al eerder op esta te hebben gereisd. Ook ik kreeg het bevestigende antwoord dat de Mobile passport control app te gebruiken is.
Ik ben meer benieuwd hoe het straks in de praktijk gaat. Is er echt op elke airport een aparte rij voor Mobile Passport control of moet je in de rij bij Global Entry of is er helemaal niks en gewoon aansluiten in de ''gewone'' rij? Ook dat zou mij niks verbazen
Wij gaan het beleven begin juni op ORD en eind augustus op DFW. Ik zal mijn ervaringen ook hier delen.
@Timothy555 De reden dat ik ook de vraag heb gesteld is niet omdat ik jou niet vertrouwde, in tegendeel zelfs, maar het leek me wel handig om een dubbele bron te hebben die hetzelfde bevestigd
Het zou lullig zijn als je in die rij staat en het werkt niet en je vervolgens achteraan mag aansluiten in de gewone rij.
@Martin & Marianne wellicht de ervaring inmiddels?? Jullie gingen toch naar de solar eclipse?