Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Iemand die weet of er soms acties zijn voor vluchten naar Las Vegas/LAX?
Ik zoek voor de Belgische paasvakantie (30 maart tem 13 april)
Ik zoek voor de Belgische paasvakantie (30 maart tem 13 april)
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
Wellicht over een paar weken met Black Friday?
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
Daar heb ik niet aan gedacht, komen daar vliegtickets in hoogseizoen voor?
Groeten, Katrien
Tot nu toe heb ik eigenlijk altijd dezelfde ervaring op Dulles. In ieder geval als je rond de middag aankomt. Nu was het afgelopen keer nog beter geregeld, omdat we als gezin gingen en daardoor bij een aparte balie terechtkonden. En daar stond niemand. Het lopen vanaf de gate naar de security duurde wel relatief lang. Maar dat hangt natuurlijk enorm van je gate af.Martin & Marianne schreef: ↑03 nov 2023, 08:33@remmie74
Aan de andere kant: wij zijn eens om 14.00 uur geland op Dulles en waren om 16 00 in ons hotel in Arlington.
Marianne
2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando
Nou daar gaan we:harryh schreef: ↑02 nov 2023, 11:23De uitspraak van de slotcoördinator mbt Jetblue is er: "De Amerikaanse budgetmaatschappij JetBlue krijgt geen slots op Schiphol voor zomerseizoen 2024. Dat meldt de slotcoördinator aan Luchtvaartnieuws."
Bron: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... zomer-2024
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... aatregelen
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Yep las het ook
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wat wil je ook - overal in Europa lijken er wel wacko’s aan de macht die een boom redden belangrijker vinden dan de economie. Zet nu toch eens in op economische groei, groei = welvaart.
De ‘mens’ is bezig met zijn eigen opgebouwde economie en uitvindingen de grond in te boren in oerend snel tempo.
De ‘mens’ is bezig met zijn eigen opgebouwde economie en uitvindingen de grond in te boren in oerend snel tempo.
Je kunt nog steeds boeken vanaf Amsterdan met Jetblue..
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ja idd zie ik ook
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Maar of je dan ook daadwerkelijk kan vliegen?
- bedeve
- Amerika-expert
ik heb vanmiddag een october '24 vlucht naar Las Vegas geboekt.
Met vertrek vanaf Schiphol was de prijs Eur. 800
Met vertrek vanuit Bremen en vandaaruit naar dezelfde vlucht vanuit Schiphol was de prijs Eur. 500
Met vertrek vanaf Schiphol was de prijs Eur. 800
Met vertrek vanuit Bremen en vandaaruit naar dezelfde vlucht vanuit Schiphol was de prijs Eur. 500
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Aan die prijs zou ik het ook niet laten!
Zelf op zoek naar tickets voor zomer ‘24 voor 4 personen richting Vegas - liefst KLM. Kom momenteel op €4.200 vanaf Brussel, beetje aan de prijs lijkt me…
Zelf op zoek naar tickets voor zomer ‘24 voor 4 personen richting Vegas - liefst KLM. Kom momenteel op €4.200 vanaf Brussel, beetje aan de prijs lijkt me…
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Mijn vriendin heeft een retourvlucht met Jetblue, heen op 17 mei, terug 21 mei, naar JFK. Ze krijgt nu bijna dagelijks vluchtwijzigingen binnen per mail. Daarin wordt ook de mogelijkheid geboden te annuleren, maar zou dat kosteloos kunnen op basis van die wijzigingen?
Het lijkt me vrij onzeker dat ze daadwerkelijk gaan vliegen vanaf Schiphol.
Wat is de beste optie? Confirmeren op hoop van zegen of cancellen en een andere vlucht zoeken?
Het lijkt me vrij onzeker dat ze daadwerkelijk gaan vliegen vanaf Schiphol.
Wat is de beste optie? Confirmeren op hoop van zegen of cancellen en een andere vlucht zoeken?
What actions do I need to take?
Based on our schedule change policy, the below options are available to you. It is important that you select one of the following as soon as possible. There is no need to call; you may self-serve online by selecting one of the choices below:
CONFIRM MY FLIGHT: Acknowledge the change and confirm your reservation.
CHANGE MY FLIGHT: Change your reservation up to seven days before or after your original flight with no fees or increase in airfare. Please note, you are eligible to change to a nearby airport if applicable.
CANCEL MY FLIGHT: Cancel and receive an immediate JetBlue credit for future travel or refund to your original form of payment. If you experience trouble processing a travel credit or refund on our website, submit a manual request form. We will process your request as quickly as possible, in the order in which it was received.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Je mag sowieso je geld terug vragen als het een 'significante wijziging' is.
Dat is een beetje arbitrair. Volgens mij zijn er geen strikte regels voor.
Maar dit bericht lezende lijkt mij dat je al het geld terugkrijgt. Ook omdat een wijziging van vlucht (incl luchthaven) binnen 7 dagen voor én na de vlucht volledig kosteloos is, ook al is die veel duurder. Het lijkt me dat je die optie niet krijgt als het geen 'significante wijziging' is.
Persoonlijk zou ik annuleren en op zoek gaan naar een alternatieve vlucht. Ik denk dat de kans niet zo groot is dat jetblue slots gaat krijgen.
Dat is een beetje arbitrair. Volgens mij zijn er geen strikte regels voor.
Maar dit bericht lezende lijkt mij dat je al het geld terugkrijgt. Ook omdat een wijziging van vlucht (incl luchthaven) binnen 7 dagen voor én na de vlucht volledig kosteloos is, ook al is die veel duurder. Het lijkt me dat je die optie niet krijgt als het geen 'significante wijziging' is.
Persoonlijk zou ik annuleren en op zoek gaan naar een alternatieve vlucht. Ik denk dat de kans niet zo groot is dat jetblue slots gaat krijgen.
Laatst gewijzigd door jeppiepruts op 07 nov 2023, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
We hebben contact gehad met Jetblue. Ze mag inderdaad annuleren, maar we wachten het nog even af. Er is nog tijd en Jetblue geeft aan hard bezig te zijn om alsnog slots te kunnen krijgen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je mag annuleren, maar je reistegoed wordt dan gestort op een Jetblue account volgens mij.
-
- Amerikafan
Nee hoor. Refund to original form of payment staat er. En als je dat wilt, dan moet dat sowieso bij een wijziging in schedule.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hallo allemaal,
Wij willen van de zomer weer richting Orlando. Aangezien het al een tijdje geleden is ben ik benieuwd wat de 'juiste' prijs is voor tickets in juli. Ik ben wacht op de prijs ie zakt naar rond de 600 voor een ticket maar ik heb geen idee of dit tegenwoordig nog een reële prijs is voor een ticket naar Orlando.
Overigens hoor ik vaak dat tickets via bv Brussel zoveel goedkoper zijn maar het scheelt nu nog maar een paar tientjes. Ben ik te vroeg of hou ik me vast aan ticketprijzen die niet meer kloppen?
Alvast bedankt!
Wij willen van de zomer weer richting Orlando. Aangezien het al een tijdje geleden is ben ik benieuwd wat de 'juiste' prijs is voor tickets in juli. Ik ben wacht op de prijs ie zakt naar rond de 600 voor een ticket maar ik heb geen idee of dit tegenwoordig nog een reële prijs is voor een ticket naar Orlando.
Overigens hoor ik vaak dat tickets via bv Brussel zoveel goedkoper zijn maar het scheelt nu nog maar een paar tientjes. Ben ik te vroeg of hou ik me vast aan ticketprijzen die niet meer kloppen?
Alvast bedankt!
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De reëele prijs bepaal je helemaal zelf.
Boek wat goed voelt en kijk vooral niet achterom. Ik stel mijzelf altijd in op een x bedrag.
Soms is het goedkoper via Brussel en dan weer via Düsseldorf of Amsterdam. Hier is geen pijl op te trekken.
Boek wat goed voelt en kijk vooral niet achterom. Ik stel mijzelf altijd in op een x bedrag.
Soms is het goedkoper via Brussel en dan weer via Düsseldorf of Amsterdam. Hier is geen pijl op te trekken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
Dat hangt er helemaal vanaf wat voor jou 'zomer' is. Of je (per se) rechtstreeks wilt of niet. Hoeveel koffers je gaat meesjouwen etc.
Dus je vraag is wat lastig te beantwoorden.
Over het algemeen zijn DUS/BRU/FRA echt wel goedkoper dan AMS om te vertrekken. Zeker in NL schoolvakanties.
Maar ik zou zeggen dat 600 voor Florida (moet het per se Orlando zijn?) zeker nog wel reëel is.
Dus je vraag is wat lastig te beantwoorden.
Over het algemeen zijn DUS/BRU/FRA echt wel goedkoper dan AMS om te vertrekken. Zeker in NL schoolvakanties.
Maar ik zou zeggen dat 600 voor Florida (moet het per se Orlando zijn?) zeker nog wel reëel is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20505 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties