Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cheaptickets.com vertelt je niet welk ticket je koopt !
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
snap nog steeds niet helemaal waarom je niet gewoon de terugweg vanaf Washington vliegt ipv boeken op Chicago en pas in Washington instappen, maar goed.....zie dat je al geboekt hebt dus het zal wel goed zijn dan 
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Omdat je dan zover ik weet geen retour kunt boeken. Maar een enkeltje Amsterdam-Chicago en een enkeltje Washington-Amsterdam. En dat is veel duurder. Tenminst voor de dagen dat ik een ticket zoekm ik kan namenlijk geen gebruik maken van flexible dates. Verder was ook het probleem dat ik HEEN non-stop wil. En terug niet.Iris_1982 schreef:snap nog steeds niet helemaal waarom je niet gewoon de terugweg vanaf Washington vliegt ipv boeken op Chicago en pas in Washington instappen, maar goed.....zie dat je al geboekt hebt dus het zal wel goed zijn dan
Maar door deze discussie ben ik er wel achter gekomen dat er toch meer mogelijk is dan ik dacht, allen bedankt. Blijkbaar is 4 keer per jaar naar de USA vliegen nog niet genoeg om de donkere gangen van de airlines te begrijpen
Laatst gewijzigd door Bramster op 04 mei 2007, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Maar je kunt toch via Multicity opgeven dat je heen op Chicago wilt vliegen en terug vanaf Washington, DC weer naar Amsterdam wilt vliegen? Dat moet geen enkel probleem zijn. Zo zoek ik vaak ook naar vluchten. Daarvoor hoef je niet twee enkele tickets te boeken. Of bedoel je dat niet?Bramster schreef:Omdat je dan zover ik weet geen retour kunt boeken. Maar een enkeltje Amsterdam-Chicago en een enkeltje Washington-Amsterdam. En dat is veel duurder.Iris_1982 schreef:snap nog steeds niet helemaal waarom je niet gewoon de terugweg vanaf Washington vliegt ipv boeken op Chicago en pas in Washington instappen, maar goed.....zie dat je al geboekt hebt dus het zal wel goed zijn dan
Wat waren nu je originele plannen? Heen en terug vanaf Chicago of heen op Chicago en terug vanaf Washington? Om de één of andere reden begrijp ik je plannen niet helemaal goed. Vandaar dat ik mij eerst ook vergiste in je tussenstop terug.
Roland
Had tot vandaag nog nooit van multicity gehoord. Maar gelukkig heb ik net uitgevonden dat ook dat honderden Euros duurder voor me zou zijn.Maar je kunt toch via Multicity opgeven dat je heen op Chicago wilt vliegen en terug vanaf Washington, DC weer naar Amsterdam wilt vliegen? Dat moet geen enkel probleem zijn. Zo zoek ik vaak ook naar vluchten. Daarvoor hoef je niet twee enkele tickets te boeken. Of bedoel je dat niet?
Ik vlieg naar Chicago, blijf daar een weekje en dan waarschijnlijk naar Washington. Daar nog een week bij kennisen in de Richmond area en dan weer naar Amsterdam.Wat waren nu je originele plannen? Heen en terug vanaf Chicago of heen op Chicago en terug vanaf Washington? Om de één of andere reden begrijp ik je plannen niet helemaal goed. Vandaar dat ik mij eerst ook vergiste in je tussenstop terug.
Ik heb nu een retourtje geboekt (waar ik een deel niet van gebruik) en dat kost me 490 Euro + 100$ boete, terwijl Multicity duurder is en me geen non-stop geeft op de heenweg.
Bram
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Jammer dat we dat niet eerder wisten. Was er eigenlijk zondermeer vanuit gegaan dat dat bekend was bij jou.Bramster schreef:Had tot vandaag nog nooit van multicity gehoord. Maar gelukkig heb ik net uitgevonden dat ook dat honderden Euros duurder voor me zou zijn.
Nou zijn je plannen me duidelijk.Ik vlieg naar Chicago, blijf daar een weekje en dan waarschijnlijk naar Washington. Daar nog een week bij kennisen in de Richmond area en dan weer naar Amsterdam.
Ik heb nu een retourtje geboekt (waar ik een deel niet van gebruik) en dat kost me 490 Euro + 100$ boete, terwijl Multicity duurder is en me geen non-stop geeft op de heenweg.
Dat van die $ 100 is wel een interessant gegeven vind ik. Ik heb nl. met United Airlines genoeg mijlen gespaard om middels Mileage Plus een gratis ticket naar Amerika te boeken.
Nou wil ik graag een keer op Chicago vliegen en terug via Los Angeles (of San Francisco) omdat ik Route 66 graag wil rijden. Dat kan dus niet met enkel Mileage Plus. Misschien dat het wel kan als ik ook die $ 100 boete betaal. Een andere optie is natuurlijk om een retourtje Chicago te boeken (met de Mileage Plus) Route 66 naar Los Angeles te rijden en dan een enkeltje Los Angeles - Chicago te boeken. Bovendien ben ik voor dat enkeltje niet gebonden aan United Airlines zodat ik misschien kan kiezen voor een goedkope vlucht.
Roland
Schuiven was geen optie, ik kan nooit gebruik maken van flexible date ivm mijn werk. Als ik eerder weg ga betekent het dat een collega eerder van verlof moet terugkomen.Nou zijn je plannen me duidelijk. Tja, had je kunnen schuiven met je vertrekdata dan was e.e.a. op 30 mei (heen) en 12 juni (terug) wel mogelijk geweest voor EUR 490. Maar goed, je ticket is inmiddels geboekt en je hebt weer geleerd voor een volgende vlucht.
Maar multiplecity ga ik zeer zeker volgende keer weer gebruiken, wellicht scheelt het dan geld. Deze keer was dat gelukkig niet het geval.
En airmiles sparen heb ik allang opgegeven. Toppunt was toen ik vorig jaar met UA naar Chicago vloog. UA stopte me van AMS naar LHR in een BA vliegtuig en weigerde me vervolgens airmiles te geven omdat het geen UA vliegtuig was. BA wilde ook geen miles geven, ik geloof omdat het stukje te kort was. Maar dat weet ik niet meer zeker. En onlangs heeft UA ook de voorwaarden veranderd zodat ze minder lang geldig zijn, ze durfen het zelfs een verbetering te noemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4449 Weergaves
-
Laatste bericht door MariskaUSA
-
- 40 Reacties