Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe lang in Universal Studios in Hollywood?
Hoe lang in Universal Studios in Hollywood?
Wij doen op zondag 28 augustus as een dagje Universal Studios in Hollywood. We kiezen voor een express pass.
Nu hebben we vanuit ons hotel een shuttle service die we van te voren moeten boeken, voor brengen en weer ophalen.
We willen rond 9.00 in Universal zijn. Wat is een beetje de tijdsbesteding voor 1 dag in het park met een Express pass. Hoe laat zouden we weer terug kunnen gaan?
Hoor graag jullie ervaringen / advies.
Nu hebben we vanuit ons hotel een shuttle service die we van te voren moeten boeken, voor brengen en weer ophalen.
We willen rond 9.00 in Universal zijn. Wat is een beetje de tijdsbesteding voor 1 dag in het park met een Express pass. Hoe laat zouden we weer terug kunnen gaan?
Hoor graag jullie ervaringen / advies.
Re: Hoe lang in Universal Studios in Hollywood?
Is niet te zeggen. Het zou zomaar kunnen dat je het na een paar uur al gezien hebt. Of dat je aan een hele dag niet genoeg hebt.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Buiten het park heb je ook het stuk met winkels en restaurants. Daar ben je, afhankelijk van of je er wilt eten natuurlijk, ook zo een poos bezig. Ik zou er toch vanuit gaan dat je toch zeker wel tot een uur of 4 of 5 bezig bent. Maar, zoals gezegd, moeilijk aan te geven.
Dank je wel voor jullie reacties.
Ik snap dat het lastig te zeggen is maar een uur of 5 komt dicht bij mijn eigen inschatting.
Ik snap dat het lastig te zeggen is maar een uur of 5 komt dicht bij mijn eigen inschatting.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met een express pass kun je weliswaar wat sneller overal doorheen maar dan nog ben je toch wel een volle dag bezig. Heb je al een idee welke attracties je wilt doen? En wil je ook shows bekijken?
Wij hadden eens een express pass (ik zie in ons verslag dat het toen een front of line pas heette) maar waren toen nog uren kwijt bij de restaurants; hou daar ook rekening mee (eigen lunch meenemen is niet toegestaan). Zie hier ons verslag. Is natuurlijk al wel een poosje geleden.
Er waren toen veel minder attracties dan er nu zijn, en wij waren er al een volle dag.
Het lijkt mij niet fijn om van een shuttlebus afhankelijk te zijn. Waar zit jullie hotel? De auto is geen optie? Of de metro?
Marianne
Wij hadden eens een express pass (ik zie in ons verslag dat het toen een front of line pas heette) maar waren toen nog uren kwijt bij de restaurants; hou daar ook rekening mee (eigen lunch meenemen is niet toegestaan). Zie hier ons verslag. Is natuurlijk al wel een poosje geleden.
Het lijkt mij niet fijn om van een shuttlebus afhankelijk te zijn. Waar zit jullie hotel? De auto is geen optie? Of de metro?
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 04 jul 2023, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Als je er zoveel geld aan uitgeeft, blijf je toch gewoon de hele dag?! Die tijd vliegt voorbij, met in de rij voor de diverse attracties staan (ook met een express pass), shows kijken, wat eten en drinken enz.
Wij waren er vanaf opening tot sluiting ver in de avond (geen express pass) en hebben ons prima vermaakt. Hadden nog wel meer willen doen. Uiteraard hoogseizoen en best lang moeten wachten bij Jurassic World, dan gaat het hard.
Maar was voor ons drieën echt een heel fijn park om te zijn, vrouwlief is niet zo avontuurlijk qua achtbanen, maar de rides in Universal waren top te doen voor allen
Maar was voor ons drieën echt een heel fijn park om te zijn, vrouwlief is niet zo avontuurlijk qua achtbanen, maar de rides in Universal waren top te doen voor allen
Onze zomertrip '24 naar Hawaii: Eilandhoppen op Hawaii
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
We zijn er in 2016 geweest in juni. We waren rond openingstijd in het park, en hadden halverwege de middag alle attracties al gedaan. Eten was toen ook geen probleem. En we hadden niet eens een pas om wachtrijen over te slaan. Uiteindelijk hebben we toen nog een paar keer Harry Potter gedaan, omdat er bijna geen rij was en dat toch wel een van de mooiere attracties was vonden wij.
Het ligt er dus maar net aan. Is het een drukke dag? Is het een rustige dag? Zijn er bepaalde attracties / shows gesloten? Etc.
Volgens deze site is zondag 28 augustus geen drukke dag:
https://www.isitpacked.com/crowd-calend ... hollywood/
Het ligt er dus maar net aan. Is het een drukke dag? Is het een rustige dag? Zijn er bepaalde attracties / shows gesloten? Etc.
Volgens deze site is zondag 28 augustus geen drukke dag:
https://www.isitpacked.com/crowd-calend ... hollywood/
"zondag 28 augustus" 
Zondag 27 augustus is het heel druk maar op maandag 28 augustus is het rustig.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Reken op een hele dag, inclusief een deel van de avond (indien het park zo lang open is).
Zeker in het weekend is het loeidruk en sta je alsnog lang te wachten.
Zonde van de hoge toegangsprijs (én Expresspas) om maar een paar uurtjes te gaan.
Zeker in het weekend is het loeidruk en sta je alsnog lang te wachten.
Zonde van de hoge toegangsprijs (én Expresspas) om maar een paar uurtjes te gaan.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hm, topicstarter had het over ‘zondag 28 augustus as’, vandaar dat ik er van uit ging dat die datum een zondag is. Ik ben nu wel benieuwd op welke dag de topicstarter daadwerkelijk van plan is te gaan. 
Ohhhh sorry voor de verwarring. Het gaat inderdaad om een zondag, 27 aug dus.
Dank voor al jullie input. We hebben besloten om er rond 9.00 te zijn en rond 19.00 worden we weer opgehaald. Volgens mij hebben we dan ruim de tijd om alles te zien en te beleven.
Dank voor al jullie input. We hebben besloten om er rond 9.00 te zijn en rond 19.00 worden we weer opgehaald. Volgens mij hebben we dan ruim de tijd om alles te zien en te beleven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht