Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Werkt dat in de praktijk ook echt? Is dat al geprobeerd?
Ik kan me niet voorstellen dat het zo werkt, het is geen generic code zoals 510K.
Overigens levert mij de mastercardcode meer op dan 510K.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo werkt, het is geen generic code zoals 510K.
Overigens levert mij de mastercardcode meer op dan 510K.
Laatst gewijzigd door Kobe Bryant op 20 jun 2023, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hangt blijkbaar van waar je boekt af. Op Hertz.be alvast ook niet. En alle benodigde verzekeringen zitten erbij, dus dat kan alvast niet foutlopen.harryh schreef: ↑19 okt 2021, 16:18Wat nog wel een boeiende is: Op hertz.co.uk krijg ik deze melding als ik 633306 (en andere Amex CDPs) gebruik:
image.png
Die terms zijn niet te vinden, heb ik uitgebreid naar gezocht.
Op hertz.nl, de, ie, com in het NL enz krijg ik niet zo'n melding. Ook in de NL-talige boekingsbevestigingen staat er niets over.
Ik heb ook een Mastercard trouwens.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- bedeve
- Amerika-expert
Nee tis gewoon een promo code
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Betwijfel of het een gewone promocode is:
Qualification for the features and benefits described is limited to American Express Platinum Cardmembers resident in Europe, Middle East and Africa (EMEA). All of the benefits described are available across all Hertz Corporate locations across Europe, plus participating franchisee locations across the rest of EMEA. Exceptions apply. When renting outside of EMEA, American Express Platinum Cardmember discounts will differ in other countries / regions. To receive the Platinum discounts, members must pay with their American Express Platinum card.
To receive the benefits associated with Hertz #1 Club Gold membership, your Gold membership number must be quoted at the time of reservation. To receive the benefits associated with the American Express Platinum CDP number, if the number is not featured in your Gold profile, CDP number 633306 must be quoted at the time of reservation. When enrolling through the link provided, to help American Express to make future Hertz bookings on behalf of their Cardmembers, Hertz will also provide Gold membership numbers direct to American Express.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb ook voor pay later gekozen maar ik heb de reservering later al aan mijn Alamo-account gekoppeld. En in mijn account zitten mijn credit card-gegevens. Vandaar het dilemma.
Dag allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Wat een meedenkkracht zit hier!!!
Willen jullie aub met me meedenken over de goedkoopste mogelijkheden voor de volgende autohuur:
Ophalen en wegbrengen op Las Vegas Int Airport
Ophalen 30-7, wegbrengen 22-8
Ivm 2 grote pubers die meegaan minstens een Standard SUV, het liefst een Fullsize SUV.
Ik kom nu via USTravel op €1325 voor een standard SUV als goedkoopste optie. Hebben jullie nog suggesties?
In ieder geval bedankt alvast voor het meedenken!
Gr. Nina
Willen jullie aub met me meedenken over de goedkoopste mogelijkheden voor de volgende autohuur:
Ophalen en wegbrengen op Las Vegas Int Airport
Ophalen 30-7, wegbrengen 22-8
Ivm 2 grote pubers die meegaan minstens een Standard SUV, het liefst een Fullsize SUV.
Ik kom nu via USTravel op €1325 voor een standard SUV als goedkoopste optie. Hebben jullie nog suggesties?
In ieder geval bedankt alvast voor het meedenken!
Gr. Nina
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik vind 1325 eigenlijk best een nette prijs, gezien de huidige markt.
via US carhire kom ik uit om 1625 USD voor een fullsize SUV. Net een maatje groter. Vergeet refferal 388 niet.
via US carhire kom ik uit om 1625 USD voor een fullsize SUV. Net een maatje groter. Vergeet refferal 388 niet.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Kleine vraag. Ik heb mij aangemeld voor Hertz Gold. Ik wil graag een Extra Large (T6) SUV. Moet ik die nu boeken of kan ik ook veilig full size boeken?
Qua prijs maakt het eigenlijk niet uit. Via US travel wel 300 euro goedkoper voor een full size SUV, maar dan heb je geen XL..
Qua prijs maakt het eigenlijk niet uit. Via US travel wel 300 euro goedkoper voor een full size SUV, maar dan heb je geen XL..

Bedankt voor het meedenken!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij gaan binnenkort weer naar Florida en vliegen op MCO. We hebben zowel bij National als bij Hertz een reservering. We hebben bij National executive Elite en bij Hertz PC. Bij National hebben we vorig jaar augustus de boeking gedaan en daarbij de code van national point of interest gebruikt. Er zit alleen een CDW verzekering
(CDW-AUSSTATTUNG GESCHÄFTSW. INKL) bij, maar we hebben AMEX Flying Blue Platinum waarmee we gaan betalen. Als we het goed hebben begrepen zit hier toch de aansprakelijkheidsverzekering bij. Klopt dat?
Qua prijs is het verschil met Hertz ongeveer $20 en dus te verwaarlozen. Wij zitten te denken om direct naar National te gaan omdat daar mogelijk de keuze ruimer is. Hebben jullie deze ervaring ook?
(CDW-AUSSTATTUNG GESCHÄFTSW. INKL) bij, maar we hebben AMEX Flying Blue Platinum waarmee we gaan betalen. Als we het goed hebben begrepen zit hier toch de aansprakelijkheidsverzekering bij. Klopt dat?
Qua prijs is het verschil met Hertz ongeveer $20 en dus te verwaarlozen. Wij zitten te denken om direct naar National te gaan omdat daar mogelijk de keuze ruimer is. Hebben jullie deze ervaring ook?
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De keuze per aanbieder is per dagdeel verschillend. Daar is niets zinnigs over te zeggen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Via de Duitse site komt het nog goedkoper uit. Maar zitten daar dan alle verzekeringen bij, ook de afkoop eigen risico?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Dat is niet waar volgens mij. Er is wel degelijk een eigen risico in de basis. De Amerikanen kiezen zelfs voor een eigen risico omdat het gedekt wordt door hun eigen autoverzekering (en daarmee het tarief wordt gedrukt).
Voor ons Nederlanders en Belgen geldt dat wanneer je boekt via een Europese site, de aanbieder ziet dat je uit Europa komt, je aangeeft tijdens het boekingsproces dat je woonachtig bent in NL/BE of anderszins kenbaar maakt uit Europa te komen (of: iig niet uit de VS), dan zal 9 van de 10 keer het aanbod incl. afkoop van alle kosten zijn (ER van 0).
Correct me if I'm wrong. Kijk maar eens naar de verschillen tussen Expedia.com en Expedia.nl
Voor ons Nederlanders en Belgen geldt dat wanneer je boekt via een Europese site, de aanbieder ziet dat je uit Europa komt, je aangeeft tijdens het boekingsproces dat je woonachtig bent in NL/BE of anderszins kenbaar maakt uit Europa te komen (of: iig niet uit de VS), dan zal 9 van de 10 keer het aanbod incl. afkoop van alle kosten zijn (ER van 0).
Correct me if I'm wrong. Kijk maar eens naar de verschillen tussen Expedia.com en Expedia.nl
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Hmmm denk dat het anders zit, kijk bv even hier https://www.hertz.com/rentacar/products ... ection.jsp (met VPN kijken zodat je de US versie ziet):
"Since Loss Damage Waiver is not insurance, you never have to report any incidents to your insurance company. Plus, there are no deductibles (eigen risico) or insurance claim to file, so your insurance rates won’t increase if there’s damage to your rental car.Please be sure to always check your own insurance policies before visiting Hertz."
Het is een verdienmodel voor brokers, zoals Expedia en vele anderen tussenpersonen met extra all-in dekkingen, ze spelen in op dat er bijvoorbeeld in Europa en Azië wel eigen risico's zijn bij autohuur.
Ik heb rechtstreeks bij Hertz, National, Alamo enz in de VS boekend als Nederlander nog nooit een eigen risico gezien in ieder geval.
Kijk maar naar je boekingsbevestiging en bijbehorende voorwaarden: Niets over een eigen risico.
"Since Loss Damage Waiver is not insurance, you never have to report any incidents to your insurance company. Plus, there are no deductibles (eigen risico) or insurance claim to file, so your insurance rates won’t increase if there’s damage to your rental car.Please be sure to always check your own insurance policies before visiting Hertz."
Het is een verdienmodel voor brokers, zoals Expedia en vele anderen tussenpersonen met extra all-in dekkingen, ze spelen in op dat er bijvoorbeeld in Europa en Azië wel eigen risico's zijn bij autohuur.
Ik heb rechtstreeks bij Hertz, National, Alamo enz in de VS boekend als Nederlander nog nooit een eigen risico gezien in ieder geval.
Kijk maar naar je boekingsbevestiging en bijbehorende voorwaarden: Niets over een eigen risico.
- bedeve
- Amerika-expert
Amen ....
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Hoi allemaal,
Meervoudig USA vakantieganger hier, in het verleden regelmatig gezocht op het forum, maar nooit aangemeld.
Nu bezig met de laatste voorbereidingen voor de zomervakantie, waar we een 2 dagen stopover hebben in LA.
Ik zie voor wat betreft autohuur even door de bomen/aanbieders/kortingcodes het bos niet meer, dus wat tips of adviezen zijn meer dan welkom.
We landen 15-7 rond 20.30 op LAX, vertrek 17-7 rond 23.30 vanaf dezelfde luchthaven (vluchten van A.A). Standard size SUV of personenauto met vergelijkbare kofferruimte heeft de voorkeur. Liefst met een verhuurbedrijf met vlotte afhandeling ivm de late aankomst en vertrektijden en kinderen in ons reisgezelfschap (Dollar/Thrifty/Hertz zijn een drama als ik de Google reviews mag geloven)
Ik heb een Allianz huurauto verzekering lopen voor de hele vakantie, maar als ik het zo lees is dat in de USA niet echt nodig.
Voor de overige etappes van de reis heb ik via rentalcars.com en discovercars.com geboekt. Maar waar kan ik nu het best terecht voor deze 2 dagen LA?
Meervoudig USA vakantieganger hier, in het verleden regelmatig gezocht op het forum, maar nooit aangemeld.
Nu bezig met de laatste voorbereidingen voor de zomervakantie, waar we een 2 dagen stopover hebben in LA.
Ik zie voor wat betreft autohuur even door de bomen/aanbieders/kortingcodes het bos niet meer, dus wat tips of adviezen zijn meer dan welkom.
We landen 15-7 rond 20.30 op LAX, vertrek 17-7 rond 23.30 vanaf dezelfde luchthaven (vluchten van A.A). Standard size SUV of personenauto met vergelijkbare kofferruimte heeft de voorkeur. Liefst met een verhuurbedrijf met vlotte afhandeling ivm de late aankomst en vertrektijden en kinderen in ons reisgezelfschap (Dollar/Thrifty/Hertz zijn een drama als ik de Google reviews mag geloven)
Ik heb een Allianz huurauto verzekering lopen voor de hele vakantie, maar als ik het zo lees is dat in de USA niet echt nodig.
Voor de overige etappes van de reis heb ik via rentalcars.com en discovercars.com geboekt. Maar waar kan ik nu het best terecht voor deze 2 dagen LA?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Kunnen jullie even meekijken? Gaan dit jaar een uitstapje maken naar Canada. Calgary ophalen, Vancouver inleveren. Hebben gebruik gemaakt van de 510K code en heb mij aangemeld voor het gold rewards programma. Daarmee heb je volgens mij een gratis tweede bestuurder als dit je spouse of domestic partner is.
Even de extra checkvraag:
- Volgens mij zitten al de benodigde verzekeringen erbij klopt dat?
- Is het nou inclusief of exclusief tweede bestuurder? Bovenaan de reservering staat inclusief, onderaan weer exclusief, volgens mij maakt het niet uit want gold status, welke nog wel geactiveerd moet worden overigens
- De 250 CAD drop off fee zit al in de prijs, klopt dat?
Als ik hem op Engels zet dan zie ik precies hetzelfde staan.
Even de extra checkvraag:
- Volgens mij zitten al de benodigde verzekeringen erbij klopt dat?
- Is het nou inclusief of exclusief tweede bestuurder? Bovenaan de reservering staat inclusief, onderaan weer exclusief, volgens mij maakt het niet uit want gold status, welke nog wel geactiveerd moet worden overigens
- De 250 CAD drop off fee zit al in de prijs, klopt dat?
Als ik hem op Engels zet dan zie ik precies hetzelfde staan.
Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 25 jun 2023, 12:29, 2 keer totaal gewijzigd.
2018: Rondreis Zuid West-SF
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@tminus3 Via UsTravel/Alamo voor jullie data een Standard SUV voor €178.56.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13036 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties