Overnachting tussen Chicago en Smoky Mountains

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
jillmaeve
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 jan 2013, 15:43
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almelo

Overnachting tussen Chicago en Smoky Mountains

Bericht door jillmaeve »

Ik ben opzoek naar een overnachting tussen Townsend(Smoky Mouintains) en Chicago.
We moeten om 16.00 de auto inleveren op Chicago O'hare.
Louisville en Lexington lijken mij ook wel leuke steden maar ben bang dat het dan te ver rijden is naar Chicago.
En omdat we de laatste nachten in Chicago zijn lijkt mij een cabin of Airbnb ook wel leuk in de natuur of boerderij.
Of een wat kleinere plaats is ook prima.We zijn met twee volwassenen en twee kinderen van 16 en 13.

Iemand misschien tips?Kan over Indiana weinig vinden verder.
Kobe Bryant
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 mei 2015, 21:24
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Overnachting tussen Chicago en Smoky Mountains

Bericht door Kobe Bryant »

Ik vlieg eind juli ook terug van O'Hare.

Hoewel ik denk dat O'Hare vanuit Louisville, Cincinnati en Indianapolis aan te rijden is kies ik er ook voor om op de vertrekdag al dichterbij te zijn. Ik ga mijn auto namelijk om 13.00 uur inleveren. De dag voor vertrek wil ik nog gaan kijken bij Indiana Dunes state park, ten oosten van Chicago.
Ik moet nog een hotel zoeken.

Dus geen concrete tips, alleen mijn gedachtegang.

Fijne reis.
arnovdb
Amerikafan
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 aug 2008, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Purmerend

Re: Overnachting tussen Chicago en Smoky Mountains

Bericht door arnovdb »

Je zou Lafayette kunnen doen en dat combineren met bezoek aan Turkey Run State Park.
Wij zijn van Indianapolis naar Turkey Run State Park gereden en daarna naar Lafayette. Downtown is wel leuk om even rond te kijken met murals en de brug over de rivier. Verder kan je Purdue university terrein (groot!) bekijken.
Vanuit Lafayette zijn we naar Chicago gereden en hebben overnacht downtown in Ohio Motel met free parking
Van daaruit naar O'Hare gegaan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer