Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Airport Fees Alamo

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Airport Fees Alamo

Bericht door rverhoog »

Wie weet hoe hoog de airport Fees zijn bij Alamo in Denver en bijv. Salt Lake City??? Deze extra belasting komt op de al in holland betaalde prijs per dag. Soms loont het de moeite om aan te vliegen op een ander airport en dus zo'n 100 dollar uit te sparen.

Thanks,
Ronald
:)
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hoi Ronald,

afgelopen juni/juli hebben wij bij Alamo op Denver International Airport een full-size personenauto gehuurd en geen extra kosten gehad.
Wij hadden de auto in Nederland via het reisbureau besteld en ook bij hun, inclusief de vlucht, betaald. Van een extra airport fee hebben wij niets gemerkt.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door rverhoog »

Hoi Marco,
Inmiddels heb ik al begrepen dat de Airport Fee included is in full inclusive en Alamo Gold. Ik denk dat ik het verwarde met de Customer Facility Charge, deze moet ter plekke worden betaald maar lang niet overal.

Thanks,

Ronald
:)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer