Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Ernst: tips gevraagd zomer 23 camperreis SF-Denver met kids.
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 10 jaar in Virginia
Re: Reis Ernst: tips gevraagd zomer 23 camperreis SF-Denver met kids.
Wat vermaak voor de kinderen betreft, dat hangt ook in grote mate af van henzelf. Onze negenjarige zoon vermaakte zich uitstekend op de kampeerterreinen in de nationale parken tijdens onze reis van vier maanden deze zomer. Hij ging op verkenning, bouwde weggetjes met takjes, telde hoeveel verschillende bloemen hij kon vinden, maakte wandelingen, klom in bomen, zocht stenen en mineralen, zwom of speelde in een stroom/riviertje, las boeken, werkte aan z'n plakboek - noem het maar op. Soms was er wel een speeltuin, maar hij maakte daar niet altijd gebruik van. Overigens zijn de toestellen in de woestijn gedurende de dag vaak te heet om erop te spelen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk in de parken ook eens naar de junior ranger programma's. Leuk en leerzaam.
Marianne
Marianne
- Big Al
- Amerika-expert
+1 voor het Junior Ranger programma.
Er zijn in principe geen kosten aan verbonden, maar ze verkopen "officiële" paspoorten, hoedjes, enzovoorts. Als het het officiële paspoort niet ziet zitten dan zou ik aanraden om een notitieboekje aan te schaffen (of van huis mee te nemen) voor de stempeltjes.
Er zijn in principe geen kosten aan verbonden, maar ze verkopen "officiële" paspoorten, hoedjes, enzovoorts. Als het het officiële paspoort niet ziet zitten dan zou ik aanraden om een notitieboekje aan te schaffen (of van huis mee te nemen) voor de stempeltjes.
Een paar grote NP's vragen wel wat voor de junior ranger boekjes, zo uit mijn hoofd Yellowstone en Rocky Mountain? Maar is niet meer dan een paar $.
Terug in Texas!
Beste mensen,
Wat fijn al die reacties. Zoals je kunt zien heb ik veel reacties verwerkt. Die van Martin ongeveer 1 op1.
Jammer dat je geen plaatjes erin kunt plakken. Opmaak verschuift nu wat.
Ik kom nu op 1905 miles uit. Dit is van camping naar camping geregeld en geen rekening met dagen dat we op 1 plek blijven. Dus meer realistisch is plus 10 procent. Kom je op 3500 km in totaal.
Advies of aanscherping gewenst!
Leuk ook die Ranger activiteiten. Gaan we doen.
groeten, Ernst
Datum Dag van de week Vertrek Wat Aankomst/Verblijf Miles Naam camping
22-jul zaterdag Nederland Familiebezoek San Francisco
23-jul zondag Familiebezoek
24-jul maandag Familiebezoek
25-jul dinsdag Familiebezoek
26-jul woensdag Familiebezoek
27-jul donderdag Familiebezoek
28-jul vrijdag San Francisco Disney Los Angeles
29-jul zaterdag Disney Los Angeles
30-jul zondag Los Angeles Disney San Francisco
31-jul maandag San Francisco Boodschappen / Zwemmen in zee Monterey State park 120 RV camp Marina Dunes evt
1-aug dinsdag Monterey Zwemmen in zee Monterey State park 0 RV camp Marina Dunes evt
2-aug woensdag Monterey Reisdag Yosemite NP 200 In NP
3-aug donderdag Yosemite NP park bezoeken. Yosemite village Yosemite NP 0 In NP
4-aug vrijdag Yosemite NP bekijken en vertrek Lee Vining 90 Mono Vista RV park
5-aug zaterdag Lee Vining of omgeving / Mono Lake Mono lake bekijken Lee Vining 0 Mono Vista RV park
6-aug zondag Lee Vining of omgeving / Mono Lake Las Vegas 330 Oasis resort SF
7-aug maandag Las Vegas Las Vegas Oasis resort SF
8-aug dinsdag Las Vegas Valley of Fire state park even bekijken Zion NP 160 camping Watchman bij Zion (eenvoudig)
9-aug woensdag Zion NP Bryce 85 Ruby's Bryce (klein zwembad)
10-aug donderdag Bryce Capital reef NP 125 Fruita (aangeraden, mooi)
11-aug vrijdag Capital reef NP Arches 140 Devils garden
12-aug zaterdag Arches Moab 55 Sun Outdoor
13-aug zondag Moab Canyonlands bekijken Moab 0 Sun Outdoor
14-aug maandag Moab Silverthorne 290
15-aug dinsdag Silverthorne Rocky Mountain NP WESTKANT 90 Timber Creek
16-aug woensdag Rocky Mountain NP WESTKANT Rocky Mountain NP OOSTKANT 35 Morain Campground
17-aug donderdag Rocky Mountain NP OOSTKANT Rocky Mountain NP OOSTKANT 0 Morain Campground
18-aug vrijdag Rocky Mountain NP OOSTKANT Langs Pawnee national grassland voor vogels. Denver RV Park 150 Wild country RV park
19-aug zaterdag Denver RV park RV Park naar Road Bear is 35 mijl en vandaar naar Airport (20 mijl) Airport 35 plus 20 taxi
20-aug zondag Alternatieve dag terug. Dus vlucht iets later. Hotelovernachting denver.
1905 miles
Wat fijn al die reacties. Zoals je kunt zien heb ik veel reacties verwerkt. Die van Martin ongeveer 1 op1.
Jammer dat je geen plaatjes erin kunt plakken. Opmaak verschuift nu wat.
Ik kom nu op 1905 miles uit. Dit is van camping naar camping geregeld en geen rekening met dagen dat we op 1 plek blijven. Dus meer realistisch is plus 10 procent. Kom je op 3500 km in totaal.
Advies of aanscherping gewenst!
Leuk ook die Ranger activiteiten. Gaan we doen.
groeten, Ernst
Datum Dag van de week Vertrek Wat Aankomst/Verblijf Miles Naam camping
22-jul zaterdag Nederland Familiebezoek San Francisco
23-jul zondag Familiebezoek
24-jul maandag Familiebezoek
25-jul dinsdag Familiebezoek
26-jul woensdag Familiebezoek
27-jul donderdag Familiebezoek
28-jul vrijdag San Francisco Disney Los Angeles
29-jul zaterdag Disney Los Angeles
30-jul zondag Los Angeles Disney San Francisco
31-jul maandag San Francisco Boodschappen / Zwemmen in zee Monterey State park 120 RV camp Marina Dunes evt
1-aug dinsdag Monterey Zwemmen in zee Monterey State park 0 RV camp Marina Dunes evt
2-aug woensdag Monterey Reisdag Yosemite NP 200 In NP
3-aug donderdag Yosemite NP park bezoeken. Yosemite village Yosemite NP 0 In NP
4-aug vrijdag Yosemite NP bekijken en vertrek Lee Vining 90 Mono Vista RV park
5-aug zaterdag Lee Vining of omgeving / Mono Lake Mono lake bekijken Lee Vining 0 Mono Vista RV park
6-aug zondag Lee Vining of omgeving / Mono Lake Las Vegas 330 Oasis resort SF
7-aug maandag Las Vegas Las Vegas Oasis resort SF
8-aug dinsdag Las Vegas Valley of Fire state park even bekijken Zion NP 160 camping Watchman bij Zion (eenvoudig)
9-aug woensdag Zion NP Bryce 85 Ruby's Bryce (klein zwembad)
10-aug donderdag Bryce Capital reef NP 125 Fruita (aangeraden, mooi)
11-aug vrijdag Capital reef NP Arches 140 Devils garden
12-aug zaterdag Arches Moab 55 Sun Outdoor
13-aug zondag Moab Canyonlands bekijken Moab 0 Sun Outdoor
14-aug maandag Moab Silverthorne 290
15-aug dinsdag Silverthorne Rocky Mountain NP WESTKANT 90 Timber Creek
16-aug woensdag Rocky Mountain NP WESTKANT Rocky Mountain NP OOSTKANT 35 Morain Campground
17-aug donderdag Rocky Mountain NP OOSTKANT Rocky Mountain NP OOSTKANT 0 Morain Campground
18-aug vrijdag Rocky Mountain NP OOSTKANT Langs Pawnee national grassland voor vogels. Denver RV Park 150 Wild country RV park
19-aug zaterdag Denver RV park RV Park naar Road Bear is 35 mijl en vandaar naar Airport (20 mijl) Airport 35 plus 20 taxi
20-aug zondag Alternatieve dag terug. Dus vlucht iets later. Hotelovernachting denver.
1905 miles
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik kan het een beetje lastig lezen met al die info tussendoor. Overzichtelijker is om alleen de vertrek- en aankomstplaats per dag te vermelden.
Maar begrijp ik goed dat je vanuit SF in één dag naar LA rijdt voor een dagje Disney en daarna in één dag weer terug naar SF?? Om vervolgens een stukje kust en dan Yosemite te doen?
Of ga je vliegen naar LA?
Maar begrijp ik goed dat je vanuit SF in één dag naar LA rijdt voor een dagje Disney en daarna in één dag weer terug naar SF?? Om vervolgens een stukje kust en dan Yosemite te doen?
Of ga je vliegen naar LA?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat bezoek aan LA begrijp ik ook niet. Vergeet dat zou ik zeggen. Of trek er meer tijd voor uit. Dus via de kust (met een overnachting in Monterey en in bijvoorbeeld Pismo Beach) naar La, en dan vanuit LA naar Yosemite. Het laten vallen van Sequoia heeft weinig zin als je daarvoor LA in de plaats doet.
Waar en wanneer haal je de camper op?
Voor Zion heb je nu eigenlijk te weinig tijd. Als je de rest van de route vanaf Yosemite zo wilt houden dan zou ik LA schrappen. en dan een dag extra Yosemite en een dag extra voor Zion.
Is een pretpark bij SF in de eerste week een optie? Ligt die eerste week al vast? Als Disney een must is vliegen op LA misschien een mogelijkheid? En dan met de auto of vliegen naar SF.
Marianne
Waar en wanneer haal je de camper op?
Voor Zion heb je nu eigenlijk te weinig tijd. Als je de rest van de route vanaf Yosemite zo wilt houden dan zou ik LA schrappen. en dan een dag extra Yosemite en een dag extra voor Zion.
Is een pretpark bij SF in de eerste week een optie? Ligt die eerste week al vast? Als Disney een must is vliegen op LA misschien een mogelijkheid? En dan met de auto of vliegen naar SF.
Wie?
Marianne
ja, sorry voor de verwarring. Maar we huren in SF en vliegen terug vanuit Denver.
Eerste week vliegen we inderdaad van SF naar Disney en terug voor een weekend. Daarna met de camper.
Eerste week vliegen we inderdaad van SF naar Disney en terug voor een weekend. Daarna met de camper.
Paul bedoelde ik inderdaad ipv Martin. 
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou zelf niet voor een dag Disney heen en weer vliegen. Ligt dat al vast? Het kost je veel tijd en geld. Huur je een auto in LA?
Als je nu voldoende tijd had voor je reis zou het nog kunnen maar je kunt die dagen onderweg héél goed gebruiken.
Als Disney echt een must is kijk dan eens of je niet in LA de camper kunt huren. Dan rij je vanuit LA via Monterey naar Yosemite.
Marianne
Als je nu voldoende tijd had voor je reis zou het nog kunnen maar je kunt die dagen onderweg héél goed gebruiken.
Als Disney echt een must is kijk dan eens of je niet in LA de camper kunt huren. Dan rij je vanuit LA via Monterey naar Yosemite.
Marianne
- josea
- Amerikakenner
Ik denk dat Marianne bedoelde dat Martin niet zoveel schrijft op het forum.…
Heen en weer vliegen naar Disney zou ik zeker afraden, dat kost zoveel tijd…. Die kun je beter gebruiken op je route, er is meer dan genoeg te doen en te zien. Disney kun je hier ook wel doen met een weekendje Parijs… dat is niet zoveel verschillend van Disney in LA.
Of gebruik de tip van Marianne.
Heen en weer vliegen naar Disney zou ik zeker afraden, dat kost zoveel tijd…. Die kun je beter gebruiken op je route, er is meer dan genoeg te doen en te zien. Disney kun je hier ook wel doen met een weekendje Parijs… dat is niet zoveel verschillend van Disney in LA.
Of gebruik de tip van Marianne.
Ik denk dat Disney bezoek niet alleen met eigen gezin is, maar óók met de familie die je gaat bezoeken ? In dat geval snap ik het, maar anders kun je beter de kinderen een weekendje Parijs in het vooruitzicht stellen inderdaad. Disney Anaheim is geen Disney Florida....
Je gaat een hele mooie camper reis maken en ik denk dat je kinderen Disney gaan vergeten als onderdeel van de trip. En je kan je tijd daardoor beter gebruiken tijdens je rondreis...
Je gaat een hele mooie camper reis maken en ik denk dat je kinderen Disney gaan vergeten als onderdeel van de trip. En je kan je tijd daardoor beter gebruiken tijdens je rondreis...
thanks. Disney is zeker een ding. Disney LA is toch wel geweldig voor kids van de basisschool? En inderdaad we gaan met familie. Vooral leuk samen te doen. Ik ben zelf helemaal niet van pretparken. Maar ik heb beloofd dat als we naar de VS gaan, we naar Disney gaan. Dus ja belofte maakt schuld. We gaan wel een heel weekend met overnachting in of bij het park is de bedoeling. En ja als de kids ervan genieten dan ...
Heel erg bedankt voor alle tips. Nu ga ik binnenkort de campings reserveren. De NP's moet je 6 maanden van te voren doen. En dan op het juiste moment klaar zitten en boeken. Komt precies geloof ik. Camper heb ik trouwens geregeld, heel mooi ding 30/32 foot, soort integraal/bustype.
Heel erg bedankt voor alle tips. Nu ga ik binnenkort de campings reserveren. De NP's moet je 6 maanden van te voren doen. En dan op het juiste moment klaar zitten en boeken. Komt precies geloof ik. Camper heb ik trouwens geregeld, heel mooi ding 30/32 foot, soort integraal/bustype.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het aantal dagen met de camper ligt dus vast. Dat betekent dat je niet veel meer kunt schuiven. Kijk toch eens naar het stuk van Lee Vining naar Moab. Je blijft daar nergens langer dan 1 nacht. Dat maakt het wel erg vol. Je wilt toch ook wel eens tijd voor hebben voor een wandeling of andere activiteit.
Misschien is het een idee om een nacht Monterey te schrappen of sla het helemaal over. Kun je niet in de week SF eens naar het strand? Bedenk ook dat de temperatuur daar niet echt aangenaam is om te zwemmen. Er zijn genoeg andere plaatsen waar je kunt zwemmen zoals in Yosemite of Las Vegas.
Kijk ook eens wat je in Yosemite wilt doen. Voor inspiratie zou je daarvoor eens in ons 2006-verslag kunnen kijken. Toen waren wij er twee keer met onze kinderen.
Twee nachten Lee Vining is niet gek als je ruim in de tijd zit maar in jullie geval zou ik die tweede nacht liever voor
Zion gebruiken. Wil je die twee nachten wel zo houden kijk dan eens naar June Lake. Ik denk datje daar leuker staat.
Met een grote camper is het vinden van een plaats best een uitdaging. Kijk van te voren goed welke plaatsen geschikt zijn.
Voor de parken geldt inderdaad dat je 6 maanden van te voren kunt reserveren. Voor Yosemite is het systeem anders. En zoals ik al aangaf moet je je daarvoo echt goed inlezen en zeker een maand van tevoren oefenen. Liever nog twee keer oefenen.
Schrijf je route nog eens uit en zet dan de campings erbij. Wacht daar niet mee, want campings buiten de parken kunnen vaak nu al gereserveerd worden.
Kijk voor Yosemite eens in dit topic.
En natuurlijk op www.nps.gov/yose.
Marianne
Misschien is het een idee om een nacht Monterey te schrappen of sla het helemaal over. Kun je niet in de week SF eens naar het strand? Bedenk ook dat de temperatuur daar niet echt aangenaam is om te zwemmen. Er zijn genoeg andere plaatsen waar je kunt zwemmen zoals in Yosemite of Las Vegas.
Kijk ook eens wat je in Yosemite wilt doen. Voor inspiratie zou je daarvoor eens in ons 2006-verslag kunnen kijken. Toen waren wij er twee keer met onze kinderen.
Twee nachten Lee Vining is niet gek als je ruim in de tijd zit maar in jullie geval zou ik die tweede nacht liever voor
Zion gebruiken. Wil je die twee nachten wel zo houden kijk dan eens naar June Lake. Ik denk datje daar leuker staat.
Met een grote camper is het vinden van een plaats best een uitdaging. Kijk van te voren goed welke plaatsen geschikt zijn.
Voor de parken geldt inderdaad dat je 6 maanden van te voren kunt reserveren. Voor Yosemite is het systeem anders. En zoals ik al aangaf moet je je daarvoo echt goed inlezen en zeker een maand van tevoren oefenen. Liever nog twee keer oefenen.
Schrijf je route nog eens uit en zet dan de campings erbij. Wacht daar niet mee, want campings buiten de parken kunnen vaak nu al gereserveerd worden.
Kijk voor Yosemite eens in dit topic.
En natuurlijk op www.nps.gov/yose.
Marianne
Ja, belofte maakt schuld idd en dus naar LA voor Disney !
Ik snap dat wel... Heel, heel lang geleden hebben wij het ook eens gedaan vanuit SF voor een lang weekend op familiebezoek daar. Zelfs heen en weer gereden, rara tijden toen, haha.
Ik denk dat je inderdaad moet overwegen dan Monterey te kan laten schieten. Wellicht een mooie dagtour van SF tijdens familiebezoek ? Je zou dan evt walvistour vanuit Moss Landing kunnen doen (1,5-2 uur vanuit SF, beetje afhankelijk waar je zit) in de ochtend en daarna naar Monterey. En zoals Marianne al zegt: ook in augustus zal het water best fris zijn daar, met niet altijd lekker strandweer.
2 Nachten dan ergens tussen plaatsen in het eerste deel lijkt niet zo veel, maar geeft inderdaad wat meer rust en mogelijkheden voor leuke dingen !
Ik denk dat je inderdaad moet overwegen dan Monterey te kan laten schieten. Wellicht een mooie dagtour van SF tijdens familiebezoek ? Je zou dan evt walvistour vanuit Moss Landing kunnen doen (1,5-2 uur vanuit SF, beetje afhankelijk waar je zit) in de ochtend en daarna naar Monterey. En zoals Marianne al zegt: ook in augustus zal het water best fris zijn daar, met niet altijd lekker strandweer.
2 Nachten dan ergens tussen plaatsen in het eerste deel lijkt niet zo veel, maar geeft inderdaad wat meer rust en mogelijkheden voor leuke dingen !
Hi allemaal,
Nog een berichtje van mijn kant. Tickets geboekt. Toch weer omgegooid. Vliegen op SF en vertrekken van LAX. We maken gewoon de Loop. SF, Yosemite, Las Vegas, Utah parken en meest oostelijk Arches, Page, Grand Canyon south Rim en dan naar Santa Barbara en afzakken naar LA.
Ik ga vrijdag oefenen met Yosemite boeken.
Echter welke campsites zijn nu het geschiktst voor RV van 30/32 ft.?
In de Valley lijkt het mij wel heel mooi. Lower Pines is dan een optie. Northern Pines zit vol zo lijkt het.
En buiten de Vally Hodgdon Meadow is een optie.
Mocht je hier meer over weten dan graag.
Gr. Ernst
Nog een berichtje van mijn kant. Tickets geboekt. Toch weer omgegooid. Vliegen op SF en vertrekken van LAX. We maken gewoon de Loop. SF, Yosemite, Las Vegas, Utah parken en meest oostelijk Arches, Page, Grand Canyon south Rim en dan naar Santa Barbara en afzakken naar LA.
Ik ga vrijdag oefenen met Yosemite boeken.
Echter welke campsites zijn nu het geschiktst voor RV van 30/32 ft.?
In de Valley lijkt het mij wel heel mooi. Lower Pines is dan een optie. Northern Pines zit vol zo lijkt het.
En buiten de Vally Hodgdon Meadow is een optie.
Mocht je hier meer over weten dan graag.
Gr. Ernst
- Big Al
- Amerika-expert
Welke campground in Yosemite NP?
Er is een filter voor de lengte. Ik zou hem op 30' instellen - die 2' zal niet zoveel uitmaken. De limieten zijn een beetje willekeurig. Onze motorhome is 35' (35.5' met de ladder, maar dat laten we maar even weg) en derhalve zijn er maar weinig plekken die volgens recreation.gov daarvoor geschikt zijn. Toen we echter bij de verschillende kampeerterreinen kwamen zagen we dat we best gepast hadden op sommige plekken die volgens de web site te kort waren. Erg moeilijk om vooraf te bepalen welke plekken inderdaad echt niet zouden passen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bedoelt morgen (zondag) neem ik aan.
Kijk op recreation.gov bij Lower Pines en Upper Pines welke sites geschikt zijn voor jullie camper en noteer de nummers.
Hodgdon Meadows kan als alternatief maar het is daarvandaan nog wel een eindje rijden naar de vallei en het parkeren in de vallei zal een uitdaging zijn. Crane Flat ligt beter maar ook daar speelt het parkeerprobleem.
Zet je route hier eens neer voor je gaat reserveren want het lijkt me eeg veel. Ik zou Moab overslaan.zodat je elders voldoende tijd hebt.
Marianne
- josea
- Amerikakenner
Ik ben ook benieuwd naar je route, lijkt veel voor een krappe drie weken. Of is er geen familiebezoek meer? En Disney met de familie?
Tsjonge wat fijn dat jullie zo geïnteresseerd zijn.
22 juli vlucht naar SF. We blijven hier een week bij familie.
1 29-jul zaterdag San Francisco Naar Yosemite.
2 30-jul zondag Yosemite
3 31-jul maandag Yosemite
4 1-aug dinsdag Yosemite Tussenstop halverwege overnachten
5 2-aug woensdag Tussenstop en dan naar Las Vegas
6 3-aug donderdag Las Vegas en dan naar Zion
7 4-aug vrijdag Zion Hike
8 5-aug zaterdag Zion rijden naar Bryce, zonsondergang kijken in Bryce
9 6-aug zondag Bryce vertrekken en naar Capitol Reef
10 7-aug maandag Capitol Reef naar Arches coamping in het park
11 8-aug dinsdag Arches overdag park bekijken en eindigen in Moab
12 9-aug woensdag Moab Canyonlands bekijken en weer slapen Moab
13 10-aug donderdag Moab Fantastische rit via Kayenta, wel lang. Monument Valley! Laat in Page.
14 11-aug vrijdag Page kijken we Horseshoe bend en/of antilope valley en vervolgens laat aankomen in Grand Canyon
15 12-aug zaterdag Grand Canyon Ochtend zicht op de canyon en lange rit. Mojave national reserve
16 13-aug zondag Mojave national reserve Rijden naar Santa Barbara
17 14-aug maandag Santa Barbara Strand en zee Santa Barbara
18 15-aug dinsdag Santa Barbara Eind van de dag bij Roadbear LA de RV inleveren. Daarna door naar hotel LA.
Vervolgens nog twee dagen Disney en terug.
We zijn qua rijden wel wat gewend met de kids.
22 juli vlucht naar SF. We blijven hier een week bij familie.
1 29-jul zaterdag San Francisco Naar Yosemite.
2 30-jul zondag Yosemite
3 31-jul maandag Yosemite
4 1-aug dinsdag Yosemite Tussenstop halverwege overnachten
5 2-aug woensdag Tussenstop en dan naar Las Vegas
6 3-aug donderdag Las Vegas en dan naar Zion
7 4-aug vrijdag Zion Hike
8 5-aug zaterdag Zion rijden naar Bryce, zonsondergang kijken in Bryce
9 6-aug zondag Bryce vertrekken en naar Capitol Reef
10 7-aug maandag Capitol Reef naar Arches coamping in het park
11 8-aug dinsdag Arches overdag park bekijken en eindigen in Moab
12 9-aug woensdag Moab Canyonlands bekijken en weer slapen Moab
13 10-aug donderdag Moab Fantastische rit via Kayenta, wel lang. Monument Valley! Laat in Page.
14 11-aug vrijdag Page kijken we Horseshoe bend en/of antilope valley en vervolgens laat aankomen in Grand Canyon
15 12-aug zaterdag Grand Canyon Ochtend zicht op de canyon en lange rit. Mojave national reserve
16 13-aug zondag Mojave national reserve Rijden naar Santa Barbara
17 14-aug maandag Santa Barbara Strand en zee Santa Barbara
18 15-aug dinsdag Santa Barbara Eind van de dag bij Roadbear LA de RV inleveren. Daarna door naar hotel LA.
Vervolgens nog twee dagen Disney en terug.
We zijn qua rijden wel wat gewend met de kids.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 8645 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties