Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Probleem bij stoelen reserveren American Airlines.
-
Cindysimone
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Probleem bij stoelen reserveren American Airlines.
Ik probeer stoelen te reserveren bij American Airlines. Kies ze uit ga door de hele procedure en dan uiteindelijk heeft mijn creditcard teveel nummers. Iemand een idee wat dit kan zijn?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: stoelen reserveren
Een creditcard heeft 16 cijfers dus die kan eigenlijk nooit teveel hebben.
Heb je wel voor creditcard gekozen of per abuis iets anders aangevinkt? Juiste kaart (AMEX, Mastercard of Visa) gekozen?
Laat anders eens schermprint zien waarbij je je creditcardnummer even doorhaalt zodat het voor ons niet leesbaar is.
Roland
Heb je wel voor creditcard gekozen of per abuis iets anders aangevinkt? Juiste kaart (AMEX, Mastercard of Visa) gekozen?
Laat anders eens schermprint zien waarbij je je creditcardnummer even doorhaalt zodat het voor ons niet leesbaar is.
Roland
-
Cindysimone
- Amerika-ontdekker
Re: stoelen reserveren
Dat is juist het gekke. Gewoon 16 nummers en de juiste soort aangeklikt. En ook met zowel MasterCard als visa geprobeerd en dezelfde melding. Ga ze wel bellen. Alleen klantenservice is altijd lastig te doorgronden
-
Timothy555
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Probleem bij stoelen reserveren American Airlines.
@Cindysimone ik heb ooit, in 2019 een gelijkaardig probleem gehad bij Delta. Uiteindelijk, hoe raar het ook klinkt, heb ik het kunnen oplossen door m’n kredietkaartnummer even elders te typen (wordpad, of zelfs de adresbalk van je browser, het dan te kopiëren en dan te plakken in het veld waar je het nummer moest ingeven).
Ik heb tot deze dat geen idee waar dat probleem vandaan kwam. Het was een Delta-agent die me vroeg dit even te proberen.
Ik heb tot deze dat geen idee waar dat probleem vandaan kwam. Het was een Delta-agent die me vroeg dit even te proberen.
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Staat er misschien een spatie voor, tussen of achter de cijfers ?
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Al een oplossing gevonden? Ik heb hetzelfde probleem. Het proces gaat helemaal goed tot de betaling. Krijg dan de melding dat er iets fout is gegaan, maar weet niet wat
-
Cindysimone
- Amerika-ontdekker
Beetje late reactie maar mocht iemand nog eens dit probleem hebben. Ik heb de klantenservice gebeld en zij hebben de stoelen gereserveerd. Ze wisten niet waarom het niet lukte.
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik had zoiets eens bij United... wilde toen graag upgraden naar stoelen met meer beenruimte... betalen lukte niet.
Via hun chat kreeg ik ze toen gratis
Via hun chat kreeg ik ze toen gratis
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht