Hi Allen,
Ik lees al een tijdje mee op jullie forum en heb veel aan alle tips gehad (waaronder goedkope huurauto bij Avis), duizendmaal dank daarvoor

. Alleen nu heb ik zelf twee kleine vraagjes die ik graag beantwoord zou willen om mijn zorgen met betrekking tot de flinke wachttijden weg te nemen.
Over 1,5 week vlieg ik rond 10:00 in de ochtend naar Amerika met KLM in Economy Class. Ik heb dus helaas geen toegang tot de priority check van KLM. Ik heb daarom, naar aanleiding van dit forum, gekeken naar de mogelijkheid van Meet & Assist van Schiphol, alleen is dit voor mijn reisdata niet meer te boeken.
Omdat de mogelijkheden om de rij te stippen opraken, zal ik graag van jullie willen horen of het volgende mogelijk en aan te raden is:
1. Op de site van Schiphol staat dat je max. 4 uur van te voren aanwezig mag zijn. Maar wat gebeurd er als ik rond 01:00 in de nacht aankom, door alle checks ga en in een lounge ga zitten? En is dit mogelijk, of word je gecontroleerd bij de ingang of je niet eerder dan 04:00 aanwezig bent?
2. Privium aan te vragen is niet meer mogelijk i.v.m. de vele aanvragen, maar bij aanschaf van een AMERICAN EXPRESS Platinum kaart krijg je Privium erbij. Gelden de wachttijden voor Privium aanvraag ook als je via AMERICAN EXPRESS komt, en ben ik nog op tijd als ik de AMERICAN EXPRESS Platinum kaart aanvraag?
Ik hoor graag van jullie.
Groet,
Een bezorgde reiziger