Ik heb het risico ook maar niet genomen en "gewone" testkits gebruikt van de kruidvat (alle andere 5 packs die ze daar verkopen worden gewoon geaccepteerd).Timothy555 schreef: ↑03 mei 2022, 13:45Geen idee of dit in België een dingetje is, maar daar zou ik nu eens niet de minste rekening mee houden. Foto, doorsturen, klaar.Coyote Buttes schreef: ↑03 mei 2022, 11:25Het is volgens de Nederlandse wet niet legaal om je paspoort te kopieren en die door te sturen.
Aleen banken, verzekeraars, notarissen etc. mogen dit vragen en doen.
Of sturen jullie een foto van het paspoort met de unieke nummers (BSN en zo) afgedekt?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met Testifly.de Covid-19 test
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Ervaring met Testifly.de Covid-19 test
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Vanmorgen getest. Het is echt een stukje cake.
Getest, ontbijt gemaakt, resultaat geüpload en een uurtje later het certificaat in de mailbox ( ze reageren pas vanaf 08:00 ).
Binnen 5 minuten akkoord via Delta Flyready.
Getest, ontbijt gemaakt, resultaat geüpload en een uurtje later het certificaat in de mailbox ( ze reageren pas vanaf 08:00 ).
Binnen 5 minuten akkoord via Delta Flyready.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69

Ik was ook zeer tevreden en geen gehannes met een test laten sturen.
Wij hadden eind maart voor de zekerheid ook een paar Flowflex tests meegenomen naar de VS just in case we ineens toch weer zouden moeten hebben testen voor de terugreis, je weet het nooit met NL/EU. Dan is Testifly de makkelijkste optie.
Ik had een tijd geleden Testifly gekocht en toch mijn bestelling geannuleerd, maar had wel 2 codes gekregen gekregen want nu gewoon wel werkt in de app.
Ik dacht dat men gewoon vrij een goedgekeurde test kon kopen en deze gebruiken tijdens de test, maar mijn vraag is nu stuurt Testifly testen toe?
Ik dacht dat men gewoon vrij een goedgekeurde test kon kopen en deze gebruiken tijdens de test, maar mijn vraag is nu stuurt Testifly testen toe?
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Je koopt een videoconsult bij Testifly en gebruikt een goedgekeurde test, bijvoorbeeld Flowflex. Deze haal je in de supermarkt of drogist. Of in mijn geval via het werk van mijn vrouw
In de app start je vervolgens je videoconsult. Het wijst zich dan vanzelf en het gaat echt stap voor stap.

In de app start je vervolgens je videoconsult. Het wijst zich dan vanzelf en het gaat echt stap voor stap.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
@dejong89
Ooo toch wel zo
. Leek alsof ik berichten had gelezen dat Testifly testen toestuurde. Ben benieuwd of ik gratis kan testen dan gezien mijn codes gewoon zijn ingeladen in de app 
Ooo toch wel zo

-
- Amerika-expert
@Resetovic Dat komt misschien omdat Toegangsbewijs.nu en Testifly regelmatig tegelijk worden besproken in de 2 aparte topics daarover. Testifly stuurt niets toe en da's het voordeel, zelftest kopen en je weet vantevoren al of het goed gaat.
Laatste 2 weken vooral stress gehad door dit test gebeuren omdat ik veel buiten ben in omgang met mensen en hiernaast wij ook nog is 2 schoolgaande kinderen hebben, maar ik en mijn partner hebben onze test net overleeft
.
In het algemeen slaat de hele procedure nergens op, maar wat een gemak en simpele ervaring/optie wat mogelijk is gemaakt zonder veel gedoe en je bent zo'n 20 minuten pp kwijt.
Binnen 5/10 minuten certificaat binnen en idem binnen een half uur ook alles geaccepteerd door United Airlines.

In het algemeen slaat de hele procedure nergens op, maar wat een gemak en simpele ervaring/optie wat mogelijk is gemaakt zonder veel gedoe en je bent zo'n 20 minuten pp kwijt.
Binnen 5/10 minuten certificaat binnen en idem binnen een half uur ook alles geaccepteerd door United Airlines.
Laatst gewijzigd door Resetovic op 14 mei 2022, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Zojuist ook 2 testen gedaan via Testifly. Werkt echt top, gewoon de stappen volgen in de app en het kan niet misgaan.
Ook hier is trouwens wel makkelijk te frauderen als dat nodig moest zijn, maar gewoon van te voren een test doen voordat je aan Testifly begint en je weet al dat je dan negatief bent.
Certificaat binnen 15-20 min binnen en dat op een zondag om 09:00! Klasse service
Ook hier is trouwens wel makkelijk te frauderen als dat nodig moest zijn, maar gewoon van te voren een test doen voordat je aan Testifly begint en je weet al dat je dan negatief bent.
Certificaat binnen 15-20 min binnen en dat op een zondag om 09:00! Klasse service
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Zojuist testifly gebruikt met mijn man. Superhandig!
1 tip... ik deed het met de app op mijn telefoon en de wifi. Maar de wifi is tijdens de test even niet goed verbonden geweest. Hierdoor bleef de app hangen bij de 15 minuten wachttijd. Gelukkig mocht ik het testresultaat mailen en heb ik alsnog het reiscertificaat.
Dus als je wifi niet altijd 100% stabiel is, kun je de test beter met 4g doen
dat heb ik de 2de keer wel gedaan in ieder geval.
1 tip... ik deed het met de app op mijn telefoon en de wifi. Maar de wifi is tijdens de test even niet goed verbonden geweest. Hierdoor bleef de app hangen bij de 15 minuten wachttijd. Gelukkig mocht ik het testresultaat mailen en heb ik alsnog het reiscertificaat.
Dus als je wifi niet altijd 100% stabiel is, kun je de test beter met 4g doen

2015 Boston - San Francisco
2017 Tampa - Keys - Smoky Mountains - New Orleans
2018 New York citytrip
2022 Vegas - Yellowstone - Seattle - SF - Vegas
2017 Tampa - Keys - Smoky Mountains - New Orleans
2018 New York citytrip
2022 Vegas - Yellowstone - Seattle - SF - Vegas
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Hmm ik heb 2 uur geleden alles geupload naar KLM maar geen goedkeuring. Ik heb mijn 2e naam niet op gegeven bij het doen van de test via Testifly. Zou dat uitmaken? Die naam staat wel op mijn paspoort en ticket. Anders moet ik een nieuwe doen (wat geen probleem is maar ik vraag mij af of dat wel moet). Je krijgt van KLM geen feedback als ze je gegevens niet goedkeuren
-
- Amerika-expert
Dat zou kunnen, want je naam op je testcertificaat moet gelijk zijn aan je paspoort.
Maar ik zou me niet te druk maken en het laten zien bij de incheckbalie, wordt daar gewoon goedgekeurd.
Wij hadden in november ook allerlei gezeik met de namen op tickets vs paspoort en test en geen automatische goedkeuring, werd bij de balie gelijk goedgekeurd.
Maar ik zou me niet te druk maken en het laten zien bij de incheckbalie, wordt daar gewoon goedgekeurd.
Wij hadden in november ook allerlei gezeik met de namen op tickets vs paspoort en test en geen automatische goedkeuring, werd bij de balie gelijk goedgekeurd.
Laatst gewijzigd door harryh op 19 mei 2022, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja en als ze het dan niet goedkeuren? Ik neem liever een nieuwe Testifly test van 150 euro op Schiphol. Ik heb bij niemand gelezen dat het zo lang duurt.
-
- Amerika-expert
Het is software die dit doet. Maar als jij je er beter bij voelt...
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
@harryh had jij wel al ingecheckt? Of heb je dat ook aan de balie gedaan?
-
- Amerika-expert
Ik kon beginnen met inchecken maar het laatste deel niet afmaken, kreeg geen boardingpass en de melding langs de balie te gaan.
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ok dat kreeg ik dus nu niet. Ik kon inchecken en heb zelfs op beide boardingpassen "ready to fly" staan dus ik denk dat het goed is gekomen. (maar nog geen mail gezien)
Krijg het er maar warm van al dat gedoe. Maar het testen ging vlekkeloos en Testifly is supersnel en supermakkelijk.
Krijg het er maar warm van al dat gedoe. Maar het testen ging vlekkeloos en Testifly is supersnel en supermakkelijk.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ook nog maar even een bevestiging dat Tesitifly erg fijn werkt. Vanochtend getest voor onze vlucht van morgenochtend naar Denver. Binnen 20 min certificaat in de mail, ook door KLM / Ready2Fly binnen 30 min. goedkeuring binnen! Enkel bij KLM de melding dat de boardingpass niet beschikbaar is en hem bij de incheckbalie kan verkrijgen maar geen issue.
Nu morgenvroeg op tijd richting Schiphol!
Nu morgenvroeg op tijd richting Schiphol!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2498 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 4 Reacties