https://texasstateparks.reserveamerica. ... 1632099077
Ik kan het op mijn telefoon nu niet zien, maar als je op een laptop kijkt kun je precies zien hoeveel er nog beschikbaar zijn.
Ik wil geen spelbreker zijn, maar de kans dat je dan nog een wegbrenger kunt krijgen is minimaal vrees ik. Maar een reguliere huur kan waarschijnlijk wel. We duimen dat jullie gewoon weg kunnen.
Dat klopt, maar ik hoop dat het jullie niet zo vergaat als ons in 2020 toen we door corona onze vlucht met LOT moesten wijzigen en dat 1 uur en 17 minuten kostte en we uiteindelijk € 165,- mochten afrekenenMartin & Marianne schreef: ↑10 mar 2022, 13:12als je 10 minuten belt is dat 10 euro, dat is nog te overzien toch?
Da's balen zeg. Was het brand of een oververhitte motor? Roadbear heeft een 24/7 toll free nood nummer, heb je niet per ongeluk een ander roadbear rv nummer gebeld?Gast schreef: ↑09 mar 2022, 23:42
Wat een gedoe zeg. Gelukkig kan je positief blijven en lekker verder gaan met de roadtrip. Geniet ervan, en laat ons hier in Nederland weten wat voor geweldige dingen je hebt meegemaakt in de USA!Gast schreef: ↑12 mar 2022, 18:09...komisch allemaal.
....toen men eraan kwam met de 2e camper kon ik wel huilen zoooooo blij:)
Hoezo zijn de kosten voor jullie? Reden jullie op een onverharde weg waar je niet verzekerd bent misschien?Gast schreef: ↑16 mar 2022, 17:37Maar helaas in moab een lekke band.....tja helpdesk gebeld en moesten naar een tirecenter, kosten waren voor ons zelf...
Jammer dat je dat niet wist, maar ook zonder dat je zelf de Valley tour rijdt is het een mooi park om te zien. En je kunt toch wel naar het parkeerterrein bij de View komen? Daar heb je een prachtig uitzicht. En daarvandaan is de Wildcat Trail ook een aanrader. Wij hebben in 2019 ook niet de weg door het park gereden, maar wel de trail gelopen. Zie hier voor onze ervaring. Misschien nog doen voordat je naar Page rijdt?Gast schreef: ↑16 mar 2022, 17:37Ja en toen uit zoeken wat we precies daar gaan doen.....blijkt dat er alleen maar onverharde, rotsachtige wegen zijn die je niet met een huurauto of camper mag berijden.....ons huiswerk dus niet goed gedaan. Informeren hoe en wat en alleen met een ingehuurde navajo indiaan kun je een tour maken a 150$ pp....dat gaan we niet doen dus morgen door naar Page lake Powel.....