Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezig met O-1 visum.

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
H3nkDecor
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bezig met O-1 visum.

Bericht door H3nkDecor »

Helaas, met ESTA teruggestuurd, waar ik al bang voor was.
Nu bezig met O-1 visum wat volgens mijn immigratie advocaat in USA het beste is (Wisconsin),
via via kwam ik met opdrachtgevers (Nederlandse ondernemers) in aanraking ... afgelopoen jaren steeds vaker in USA ... en klaar voor de overstap.

Zoals velen heb ik geen goud gewonnen tijdens de Olympische spelen, wel hoog niveau (ooit) getennist (; , ook geen gouden platen verkocht, wel muzikant tijdens kampvuur, optredens kroegen en kleine festivals. (;
Geen Grammy-award maar wel tv/studiodecors gebouwd, waaronder de hand van de 'Voice of Holland', e.a.
Ben ik uitzonderlijk ... de ambassade zal dit beslissen, maar dit is de weg die mijn advocaat aangeeft, kwaliteiten in design, tekenen en realiseren die we gebruiken voor de O1.
Het is duimen ...
mtl
Amerika-expert

Re: O1 visum interview

Bericht door mtl »

Succes! Hou je ons een beetje op de hoogte van de vorderingen? Wie weet hebben anderen daar ook iets aan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer