Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
North Cascades Hwy
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
North Cascades Hwy
Hoi,
Ik ben bezig om onze planning om te gooien. We wilden eigelijk een stuk Canada meepakken maar skippen dit nu toch. Wij gaan begin mei met een camper en willen bovenlangs langs de North Cascades naar Winthrop en dan onderlangs (US Hwy 2) weer terug richting Seattle. Ik kom er niet goed uit wanneer de 20 (North Cascades Hwy) helemaal open is om door te rijden.
Wie heeft deze weg al eens gereden in mei?
groetjes,
Monique
Ik ben bezig om onze planning om te gooien. We wilden eigelijk een stuk Canada meepakken maar skippen dit nu toch. Wij gaan begin mei met een camper en willen bovenlangs langs de North Cascades naar Winthrop en dan onderlangs (US Hwy 2) weer terug richting Seattle. Ik kom er niet goed uit wanneer de 20 (North Cascades Hwy) helemaal open is om door te rijden.
Wie heeft deze weg al eens gereden in mei?
groetjes,
Monique
Laatst gewijzigd door Moniquemichiel op 14 jan 2022, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: North Cascades Hwy
Normaal gesproken gaat hij begin mei weer open. Zie https://wsdot.wa.gov/about/news/2021/sr ... led-nov-15
Marianne
Marianne
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties