Waar zwemmen in Moab?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Maschadave
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 feb 2020, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Waar zwemmen in Moab?

Bericht door Maschadave »

Een vraagje aan de mensen die bekend zijn in Moab. We verblijven deze zomer 4 nachten in Moab, 2 nachten in een Tipi en 2 nachten in een eenvoudig hotel. Beiden hebben geen zwembad. We hebben voor overdag de bekende uitstapjes op het programma staan. Het zou voor de kids erg fijn zijn als ze na een trail lekker in een zwembad kunnen plonsen. We hebben in dit forum wel al plekjes gezien waar je kunt zwemmen in de natuur, maar over een zwembad hebben we niets gelezen. Ook met googlen word ik niet veel wijzer. Mensen verwijzen op Tripadvisor wel naar een zwembad in Moab, maar ik kan geen zwembad vinden.

Weet iemand een zwembad in Moab waar we gebruik van kunnen maken? Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: zwemmen in Moab

Bericht door Bushmaster »

Maschadave
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 feb 2020, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Waar zwemmen in Moab?

Bericht door Maschadave »

Mou moe zeg, ik heb duidelijk niet goed gegoogled. Wat fijn, bedankt voor je hulp. Nu wordt ons verblijf daar nog leuker...
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Waar zwemmen in Moab?

Bericht door HennyCox »

Ik zou gewoon bij verschillende motels met zwembad proberen binnen te komen...heb dat vaker gedaan als ik een airbnb had zonder zwembad, is nog telkens gelukt, soms door te vragen en soms door gewoon door te lopen.
Verder nog de tip voor in Moab om naar de swimming hole te gaan...erg leuk, met klein watervalletje. Dit zullen de kids zeker waarderen :thumbup:
https://www.outdoorproject.com/united-s ... ming-holes
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zwemmen in Moab?

Bericht door Galapogos »

Ieder z'n ding, maar zonder het te vragen in een hotel waar ik niet verblijf gaan zwemmen zou me toch niet lekker zitten.

We gaan regelmatig naar een openbaar zwembad in een Rec. Center / Aquatic Center en dat is tot nu toe goed bevallen. Die in Moab ken ik verder niet in. Die in Aspen en in Estes Park waren perfect.

In Moab hebben we twee keer op Moab Valley RV gestaan met ons tentje. Ze hebben daar een heel fijn zwembad en een hele fijne grote hot tub. Misschien is dat nog een idee i.p.v. jullie huidige accommodatie. Ze verhuren op die camping ook cabins.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer