Ik zit al een hele tijd te worstelen met van alles.
Ik ben 19 jaar, ik ben op de basisschool/middelbare school heel erg gepest, hier ben ik uiteindelijk overheen gekomen, maar dit heeft me heel erg onzeker gemaakt. In mei ben ik gestopt met mijn opleiding, omdat ik heel erg slecht werd behandeld door mijn leraren, ze hebben me vanaf het begin gezegd dat ik naar het 2e jaar zou gaan maar begin mei hebben ze mij gezegd dat ik het niet ging halen, corona heeft niet veel goeds gedaan hierdoor, daarom had ik besloten te stoppen,
Maar door alles wat in Nederland gebeurd of Nederland over zeurt begin ik het steeds minder leuk te vinden om in Nederland te wonen (ik woon nog thuis bij mijn ouders), ik ben van plan binnen nu en een jaar alleen op vakantie te gaan naar Amerika ( ik twijfel nog waar als iemand hier ideeën voor heeft sta ik ervoor open), ik heb altijd iets gevoeld voor Amerika, alles wat ik lees op dit forum maakt mij zo gelukkig, Amerika heeft ook zijn ups and downs, dat heeft elk land, ik wil heel graag hier een “nieuw leven” opbouwen ik hou dan nog wel contact met mijn Familie, Mijn Engels is goed, ik heb Amerikaanse vrienden, waar ik vaker mee FaceTime, en die verstaan mij heel goed.
Ben ik de enige die hiermee worstelt/worstelde, ik weet dat het niet makkelijk is om naar Amerika te verhuizen ivm greencard, ik sta er ook voor open om een studie te doen, ik heb mijn MBO niveau 2 gehaald in 2019, en heb gelezen dat je ook kan studeren met dit diploma, ik twijfel of ik nu gewoon voorlopig moet werken, zodat ik geld kan sparen, of de opleiding die ik deed op een andere school moet gaan doen,
Alvast bedankt voor de reacties