Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Snel en betrouwbaar internet hotels in NYC
Snel en betrouwbaar internet hotels in NYC
Dit heeft heel veel haast. Ben op zoek voor mijn dochter naar een Hotel met een heel goede WIFI vanwege Home OFFICE IN NYC, niet ver van het centrum ...... zij moet thuis werken , zodat ze in NY kan blijven, omdat mijn zoon, haar broer ernstig ziek in een ziekenhuis ligt. Daarom met ze er kunnen vertrouwen dat het internet perfect is. weet iemand een adres , of tips?
Re: Snel en betrouwbaar internet hotels in NYC
Ik zou zeggen kijk eens op trivago.
MTL: ik kijk overal, maar hebben allemaal internet, maar vaak heel langzaam....
Waarom geen unlimited data sim nemen?
27 States so far...
Ik heb geen idee wat dat is , maar ik zal het aan mijn dochter doorgeven . Bedankt.
Dat is een prepaid sim card voor in de telefoon. Bijvoorbeeld bij T-Mobile USA onbeperkt data, bellen/sms voor $47.00. En je kan dan ook van je telefoon een tetering hotspot maken, dus dat je met de laptop/tablet op de wifi van de telefoon kan internetten.
27 States so far...
Bedankt voor de uitleg. Ik heb het aan mijn dochter gemaild, want zij woont in Wenen . Zij zal er misschien meer van weten .
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1835 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 3 Reacties