Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@Robbie&Irene heb je een werkende link gevonden om die upgrade te doen bij National? Kun je die dan even posten.

Executive elite geeft je status match bij Hertz naar President’s circle, dus daar ook even lid worden voordat je status match aanvraagt (als je dat nog niet bent).

Wel even opletten met de boeking van @dejong89 want hij gebruikt de amex elite CDP 633306, die zou (volgens sommige forumleden) problemen op kunnen leveren in geval van schade, dus als je deze code gebruikt neem je een risico. Het is aan jou om dat risico te willen lopen.
De werkende PC code bij Hertz is 192021.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Frasi »

Bij mij werkt de PC code 192021 niet.
Knipsel.JPG
(dit screenshot komt van hertz.es op .nl krijg ik idem)

De CPC codes van Flying Blue Amex (769268) en ANWB (504224) werken wel en geven een korting. Maar niets geboekt (voor zomer 2021) want de prijzen zijn -nog- belachelijk hoog.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Dat ze korting geven is misschien wel zo, maar niet dezelfde korting die de ABN save of de AMEX platinum code geeft. Afgelopen jaar gaf de ABN code steeds dezelfde prijs als de AMEX code, en was deze dus wel veilig te gebruiken, maar nu geeft de AMEX code nog steeds de laagste prijs.

Heb net zelf voor mei LV-LV op hertz.co.ukmet 633306 en 192021 geprobeerd en kom op dezelfde prijzen als @dejong89 dus daar weken ze wel.

Overigens kun je prima een auto boeken voor zomer 2021 mits je post paid kiest. Prepayment bij Hertz of National is onnodig, dus je loopt totaal geen risico.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Frasi »

Op Hertz.co.uk lijken de prijzen inderdaad een stuk beter (ik gebruik als Flying Blue Gold dan CDP 963122 -die heb ik ik dus voelt veiliger).

Het is voor een familievakantie volgend jaar waar we met 3 willen -kunnen- rijden. De partner is dan een Authorised Operator, maar ook voor Additional Authorised Operators lijkt Hertz in Californië geen kosten in rekening breng te brengen (net gechecked: in Nevada wel).
Kan iemand dit bevestigen?

Uit de voorwaarden:
Authorized Operators

Acceptable Authorized Operators age 25 and older are automatically covered on the Rental Agreement.

Authorized Operators are:
- The employer, employee or fellow employee of renter on company business, (when booking includes company Corporate Discount Number).
- The renter's spouse* for rentals that originate in California or Iowa.
-The renter’s spouse or domestic partner** if the renter is a loyalty member of Hertz Gold Plus Rewards (all tiers)
- Authorized Operators do not have to be present at time of rental.
- There are no fees for Authorized Operators.
*A spouse is defined as persons in a legally recognized marriage, same sex marriage and partners in legally recognized civil unions.

** A domestic partner is defined as an unmarried partner of the same or opposite sex (not a relative) who permanently resides as part of the same family unit, at the same address as the renter, as validated by the address on the driver's license.

Additional Authorized Operators

- Individuals not automatically covered on the Rental Agreement as Authorized Operators noted above may be signed on as an "Additional Authorized Operator" (AAO). AAO's must be present and may be signed on to the rental agreement at the time of rental or during the rental at any US corporate location.
- Renter and each AAO must be present to sign Rental Agreement, present an acceptable credit card or debit card (if renting city accepts debit cards) in their own name, or a current round-trip ticket (air, train or bus), show valid driver's license, and must be a minimum of 20 years of age. For those 20 through 24 the location's age differential will apply.

Additional Authorized Operators Fees

In California, there is no fee Additional Authorized Operators.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Ben je wel lid van Hertz rewards program? Vanaf Five Star level heb je sowieso geen extra driver fees.
Bij National via EC program ook geen fee voor additional drivers.

Dus ff lid worden, status matchen naar PC Levi bij Hertz en EC Executive Elite bij National en je 3 bestuurders (mits boven de 25) zijn geen probleem.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Frasi »

Ik ben PC level bij Hertz (heb de status match al eens gedaan).
En toch, als ik kijk bij de PC benefits in the USA staat hier
Pay no additional driver fee for a spouse or domestic partner in the U.S.
Dat is nog geen 3e bestuurder...
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

https://www.hertz.co.uk/rentacar/misc/i ... R_FAQs.jsp
What are the benefits of President's Circle status?

One-car class upgrades at participating locations to a full-size class vehicle
50% bonus on Gold Plus Rewards® Points on all qualified rentals
Expedited vehicle pick-up at over 1,000 locations worldwide
No stopping at the counter at over 50 airports
Pay no additional driver fee
Earn Gold Plus Rewards Points for free rental days around the world
Spouse is altijd gratis, in Cali, en PC status geeft je extra drivers zonder fee.
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Robbie&Irene »

Terpies schreef:
24 okt 2020, 12:15
@Robbie&Irene heb je een werkende link gevonden om die upgrade te doen bij National? Kun je die dan even posten.

Executive elite geeft je status match bij Hertz naar President’s circle, dus daar ook even lid worden voordat je status match aanvraagt (als je dat nog niet bent).
Nee Terpies ieder keer krijg ik de melding dat mijn gold plus account niet herkend wordt ( https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match ) Heb ze een email gestuurd maar krijg vooralsnog geen reactie.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Maar de vraag was hoe je bij National Executive Elite geworden bent.
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Robbie&Irene »

@Terpies met mijn Wyndham Diamond membership.

Het antwoord van Hertz op mijn email:
Thank you for providing a screen shot of your National Executive Elite profile. Your Hertz Gold profile has been status matched to President’s Circle Gold. The upgrade is effective immediately.
FYI: Our records verify your Gold Service has not yet been activated. To activate Gold Service, customers are required to book a reservation using their Gold number and the primary credit card in their profile. At the time of rental, the credit card and driver’s license will need to be shown for verification. Once the rental is returned and paid for using the primary credit card, Gold Service and President Circle Gold benefits will be activated for future rentals at participating locations. This policy is in place to protect our customers from fraud since most Hertz profiles are set up on Hertz.com. I apologize for the inconvenience this causes.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

:thumbup: :thumbup:
Gebruikersavatar
Mirav5410
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 15 jun 2011, 10:44
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Mirav5410 »

Hallo,

Volgend jaar hoop ik weer met mijn 2 kinderen naar Amerika te gaan net als zo velen hier. Nu ben ik al een huurauto aan het zoeken en kwam op deze site www.goldcar.es
Ik zie daar deze aanbieding voor een fullsize SUV
https://www.goldcar.es/nl/reservas/extras/index.html (misschien werkt de link niet omdat dit mijn zoekopdracht is)
€718, 70 voor een fullsize SUV huurperiode Las Vegas 14 aug 15:00 uur t/m 4 sept 13:30 uur Las Vegas. (21 dagen)
Is iemand bekend met deze site? Is wel één van de goedkoopste opties die ik tegen kom
Ik hoor graag van jullie.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door mtl »

Als je googelt op goldcar.se dan lees je vaak zeer negatieve recensies. Bezint eer ge begint.
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Robbie&Irene »

Inderdaad zeer mooie lage prijzen, maar onduidelijk is wat erbij zit qua verzekeringen en extra bestuurder (zou gratis moeten zijn in Nevada) en normaal gesproken ga je naar Gillespie met shuttlebussen van en naar vliegveld Mccaran en hier kan ik ook niks over vinden!
Gebruikersavatar
Mirav5410
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 15 jun 2011, 10:44
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Mirav5410 »

Robbie&Irene schreef:
21 nov 2020, 12:01
Inderdaad zeer mooie lage prijzen, maar onduidelijk is wat erbij zit qua verzekeringen en extra bestuurder (zou gratis moeten zijn in Nevada) en normaal gesproken ga je naar Gillespie met shuttlebussen van en naar vliegveld Mccaran en hier kan ik ook niks over vinden!
mtl schreef:
21 nov 2020, 11:52
Als je googelt op goldcar.se dan lees je vaak zeer negatieve recensies. Bezint eer ge begint.
Ik zag nu dat ze via Fox car rental verhuren en daar lees ik alleen maar slechte reviews over. Dus nee ik ga hier geen auto huren. Bedankt voor het mee denken. Wat is een mooie prijs voor een fullsize SUV 21 dagen? Nu zijn de prijzen rond de €1100 euro.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Wat vinden de kenners van deze prijs? 512 dollar voor twee weken economy, ophalen en wegbrengen SFO, direct bij Alamo.com en zonder codes of login. Sterker nog, met account kom ik op een hogere prijs uit. M’n rondje langs de aanbieders van vandaag leverde in ieder geval niks goedkopers op.
1FBB0572-364E-4E96-9036-F8AFFEB7B643.png
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Ruud2004 »

@TradeMarkNL83 Voor wat ik kan zien uit je bericht, erg duur.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ja? Oh wow...Ik kwam op andere aanbieders als Hertz etc veel hogere bedragen tegen. Dus wellicht dat het dan aan de periode ligt?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1993
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Best Duur.

Ik ben voor 3 tot 4 weken nooit meer dan 700 kwijt geweest voor een midsize maar goed, dat was wel via de Emerald club van National en het is mij altijd gelukt om een mooiere bak mee te krijgen :D
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Erwin10
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2019, 13:07
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Erwin10 »

Als ik nu naar de auto prijzen kijk lijkt het er op dat deze door Covid-19 hoger zijn geworden. De truc met National lijkt toch ook niet meer te werken.
Maar als iemand een tip heeft waar je nu een aantrekkelijk aanbod kan vinden en hoe dan is dat zeer welkom. In het nieuwe normaal blijkbaar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer