Meedoen lottery, alleen de ouders?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Binnies
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2020, 08:56
Aantal x V.S. bezocht: 20

Meedoen lottery, alleen de ouders?

Bericht door Binnies »

Hi,

De titel klinkt een beetje gek, maar ik leg het even uit.
Tot onze grote schrik (mede door omstandigheden begin dit jaar en doordat er geen vakanties zijn doorgegaan) zijn de paspoorten van onze 2 dochters verlopen ...

Die kunnen dus niet mee doen in de lottery, tenzij we een spoedpaspoort aanvragen.

Kan je als ouders, of als 1 ouder, van het gezin meedoen? En uiteraard mocht je dan winnen hoe gaat dat dan? Kan je dan je gezin nog mee krijgen of is dat onmogelijk.
Aangezien je de appliance in een keer in moet vullen, weet ik niet hoe en wat er verder gevraagd of ingevuld moet worden.

Ik hoor graag!
Gerlinde
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 okt 2019, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Curacao

Re: Meedoen lottery, alleen de ouders?

Bericht door Gerlinde »

Je hoeft enkel het paspoort nummer in te vullen van de aanvrager. Indien je gewonnen hebt, dien je wel een geldig paspoort te hebben voor jouw kinderen.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18754
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Meedoen lottery, alleen de ouders?

Bericht door kastelke »

Als de ouders winnen, hangt het van de leeftijd van de kinderen af of ze mee kunnen of niet. In 't ort: als ze 21 zijn geworden vooraleer je het visa interview hebt, dan mogen ze niet mee'liften' op het visum van de ouder.
Maar: http://britsimonsays.com/child-turn-21- ... -get-visa/
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Binnies
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2020, 08:56
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Meedoen lottery, alleen de ouders?

Bericht door Binnies »

Gerlinde schreef:
02 nov 2020, 14:19
Je hoeft enkel het paspoort nummer in te vullen van de aanvrager. Indien je gewonnen hebt, dien je wel een geldig paspoort te hebben voor jouw kinderen.
Ik moet op allereerste bladzijde al invullen tot wanneer het paspoort geldig is... is dat alleen bij de hoofdaanvrager dan? of bij alle gezinsleden? want daar gaat het dan op mis....
Sabine1970
Amerika-ontdekker
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 dec 2013, 12:50
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Meedoen lottery, alleen de ouders?

Bericht door Sabine1970 »

Paspoortnummer hoef je alleen in te vullen bij de ouders. Kinderen niet, die kunnen ook alleen mee opteren als ze onder de 21 jaar oud zijn. Mijn voorbeeld: ik heb 3 kinderen, waarvan de oudste twee ouder dan 21 zijn. Ik mag dus op onze aanvraag alleen de jongste aanmelden, ook bij aangeven van het aantal kinderen telt er maar 1.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer