Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door Almere vak V »

Five guys is denk ik een beetje aan zn eigen populariteit ten onder aan het gaan. Van de 4 die ik noem de minste. Maar nog altijd beter dan de McDonalds. Zoals @Coyote aangeeft alleen goed voor de wifi als ik problemen heb met mn internet.

Verder ben je erg afhankelijk van de franchisenemer die de boel in beheer heeft. Ken bij ons in de buurt een paar enorm goeie A&W’s. Maar die bij ons in het dorp of in Clackamas zijn echt niet te doen.

Burgerville ga ik alleen al naar toe voor de altijd fantastisch goeie patat. En de geweldige toetjes die ze hebben.

Als je je eigen burger wilt doen zou je een Fuddruckers moeten proberen. Je kan zelf de maat van je hamburger bepalen. En dat eindigt bij maatje reservewiel zeg maar. Je krijgt dan alleen een hamburger. Je kunt kiezen hoe je die gebakken wilt hebben. En daarna staat er midden in de zaak een enorme hoeveelheid mogelijkheden die je onder, tussen of bovenop je hamburger/broodje kunt stoppen.
Ohja, de milkshakes kan je hier met een vork eten.

Goed eten kan makkelijk. Ik vind de Cheese Cake Factory verrassend goed als je ziet wat ze allemaal op het menu hebben staan. Bij de Red Lobster zit je altijd goed. Niet alleen voor vis, maar ook steaks. Al moet ik zeggen dat ik de gepofte lobster daar geweldig vind.

En er zijn natuurlijk legio BBQ restaurants waar je meer dan goed kunt eten. Famous Dave, Claimjumper en Outback is helemaal niks mis mee.

Okay, 1 tip dan. Mocht je op een zaterdag in de buurt zijn van Lexington Texas (zo’n beetje in het midden van de driehoek San Antonio, Houston, Dallas op de hoogte van Austin) rij dan langs bij Snows BBQ. Echt beter dan dit wordt het niet op BBQ gebied.
Zijn alleen op zaterdag open. En kijk niet raar op als er om 8 uur in de ochtend 100 man in de rij staan. De pitmaster is een dame van dik in de 80. Maar wat die allemaal van de BBQ tovert is echt fantastisch!
2 keer geweest. 2 keer buikpijn. Lag 2 keer niet aan het eten... :blink:
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1415
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door AnnInBC »

hemmie schreef:
25 sep 2020, 20:29
Amerikaans chinees zoals bij Panda Express (maar ook vrijwel elk ander chinees restaurant in de VS) is toch echt meer amerikaans dan chinees. Gerechten als Orange Chicken en General Tso's Chicken zijn typisch amerikaans.
Daar ben ik het anders toch niet mee eens. Wij hebben hier in Canada ook Chinese restaurants met Orange chicken en dergelijke en het is wel degelijk Chinees. Maar restaurants zoals Panda Express en andere Chinese ketens zijn meer verwesterd zal ik maar zeggen. Als je naar een Chinees restaurant gaat in Canada of Amerirka dan krijg je wel echt Chinees eten, maar Chinese eten komt meer vanuit Hong Kong en is heel anders dan het Chinees wat je in Belgie/Nederland op restaurant krijgt. Het Chinees in Belgie/Nederland is heel erg beinvloed door Indonesisch, dus niet 100% Chinees. Nasi Goreng en bami bijvoorbeeld, dat vind je hier in Canada bijvoorbeeld niet in een Chinees restaurant maar wel in een Malaysisch/Indonesisch restaurant. Dus het Chinees wat je in Amerika eet zou ik toch niet typisch Amerikaans noemen.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4964
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door hemmie »

Tja, wiki omschrijft beide gerechten als north american. Ik weet ook wel dat nederlands chinees ook geen echt chinees is, maar ik dan vind ik dus absoluut ook van amerikaans chinees. Ik heb ook jaren in India gewoond, daar heb je dan de indiase chinese restaurants, met ook weer unieke gerechten. Zo heeft elk land/regio wel unieke 'chinese' gerechten die dus niet echt chinees zijn.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1415
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door AnnInBC »

hemmie schreef:
27 sep 2020, 18:41
Tja, wiki omschrijft beide gerechten als north american. Ik weet ook wel dat nederlands chinees ook geen echt chinees is, maar ik dan vind ik dus absoluut ook van amerikaans chinees. Ik heb ook jaren in India gewoond, daar heb je dan de indiase chinese restaurants, met ook weer unieke gerechten. Zo heeft elk land/regio wel unieke 'chinese' gerechten die dus niet echt chinees zijn.
Ja, dat is ook zo en het is daarom niet minder lekker. Er zullen wel wat echt authentische restaurants zijn, maar die moet je dan ook weten te vinden. Ik vind dat verwersterde Chinees en dergelijke anders best wel lekker, dus mij hoor je niet klagen. :mrgreen:
xmasseve
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 mar 2017, 23:09
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: Nederland, CO

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door xmasseve »

hemmie schreef:
25 sep 2020, 20:29
xmasseve schreef:
16 sep 2020, 02:17
Panda Express,bv, is niet Amerikaans, het is fast food chinees....
Amerikaans chinees zoals bij Panda Express (maar ook vrijwel elk ander chinees restaurant in de VS) is toch echt meer amerikaans dan chinees. Gerechten als Orange Chicken en General Tso's Chicken zijn typisch amerikaans.
Maw: CHINEES... Het is een fastfood keten. Panda is totaal niet iets Amerikaans zoals een chili, een burger, brisket, clam chowder.... Het is gewoon belachelijk om het zo voor te doen.
xmasseve
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 mar 2017, 23:09
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: Nederland, CO

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door xmasseve »

AnnInBC schreef:
28 sep 2020, 01:14
hemmie schreef:
27 sep 2020, 18:41
Tja, wiki omschrijft beide gerechten als north american. Ik weet ook wel dat nederlands chinees ook geen echt chinees is, maar ik dan vind ik dus absoluut ook van amerikaans chinees. Ik heb ook jaren in India gewoond, daar heb je dan de indiase chinese restaurants, met ook weer unieke gerechten. Zo heeft elk land/regio wel unieke 'chinese' gerechten die dus niet echt chinees zijn.
Ja, dat is ook zo en het is daarom niet minder lekker. Er zullen wel wat echt authentische restaurants zijn, maar die moet je dan ook weten te vinden. Ik vind dat verwersterde Chinees en dergelijke anders best wel lekker, dus mij hoor je niet klagen. :mrgreen:
Oh, dat kan perfect.... Ik ga ook graag naar de Chinees. Maar het is niet Amerikaans, het is, zoals je zelf zegt: verwesterde Chinees.
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1415
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door AnnInBC »

xmasseve schreef:
28 sep 2020, 03:14
Oh, dat kan perfect.... Ik ga ook graag naar de Chinees. Maar het is niet Amerikaans, het is, zoals je zelf zegt: verwesterde Chinees.
Chili is anders toch meer origineel uit Mexico denk ik...maar goed, elke streek heeft ook zo zijn buitenlandse geinspireerde specialiteiten wegens de vele emigranten. Zo hebben wij hier in Vancouver, Canada een grote Aziatische en Indische populatie en is het Aziatische en Indische eten hier super goed met heel veel keuze. Ik woon in Canada en als ik op vakantie ga in Europa (NL/BE) zal ik daar niet vlug een hamburger eten of eens donuts gaan uithalen...die zijn hier (in Canada) immers veel beter dan daar. :wink: :D

En wat in Canada en Amerika zo lekker is en wat ik Belgie zou missen, de lekkere barbecues en het lekker smakende vlees. En ook de lekkere dingen zoals cinnamon buns, een lekkere donut of dergelijke.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4964
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door hemmie »

Oh, ik vind amerikaans chinees (en nederlands chinees en echt chinees) ook gewoon lekker, hoor! Maar ik vind een gerecht als orange chicken dat je buiten noord-amerika vrijwel nergens kan krijgen toch echt meer vallen onder de noemer amerikaans dan chinees. En anders zouden er natuurlijk heel veel amerikaanse gerechten afvallen, alles onder de noemer tex-mex bijvoorbeeld, maar ook de deep dish pizza.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door Almere vak V »

AnnInBC schreef:
28 sep 2020, 15:31
Zo hebben wij hier in Vancouver, Canada een grote Aziatische en Indische populatie en is het Aziatische en Indische eten hier super goed met heel veel keuze.
Haha!! Inderdaad!! Op elke kruising in Vancouver zitten zo ongeveer 4 Chinezen. Chinees is overal verschillend. Maakt niet uit in welk land je komt. Iedereen heeft er zijn eigen draai aan gegeven. Maar er zit altijd wel iets van mijn gading tussen zullen we maar zeggen!
hemmie schreef:
28 sep 2020, 15:39
En anders zouden er natuurlijk heel veel amerikaanse gerechten afvallen, alles onder de noemer tex-mex bijvoorbeeld, maar ook de deep dish pizza.
Kan ook niet bijna anders met een land met veel immigranten. Die brengen van alles mee en verrijken (meestal) daarmee de binnenlandse kooktradities. Al is dat in Nederland natuurlijk niet zo heel erg moeilijk. Wij nemen koken iets te letterlijk. Je flikkert alles in een pan. Kookt alles tot snot. Spoelen vervolgens alle vitamines weg en dat noemen we dan eten...

Ik was gelukkig gezegend met een moeder die ontzettend goed kon/kan koken. Wij hadden vroeger Molukse buren. En verderop in de straat woonde een Turks en Marokkaans gezin. De vier moeders kwamen wekelijks bij elkaar en die hebben mn spaakpapillen geen kwaad gedaan zullen we maar zeggen...
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1415
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door AnnInBC »

hemmie schreef:
28 sep 2020, 15:39
Oh, ik vind amerikaans chinees (en nederlands chinees en echt chinees) ook gewoon lekker, hoor! Maar ik vind een gerecht als orange chicken dat je buiten noord-amerika vrijwel nergens kan krijgen toch echt meer vallen onder de noemer amerikaans dan chinees. En anders zouden er natuurlijk heel veel amerikaanse gerechten afvallen, alles onder de noemer tex-mex bijvoorbeeld, maar ook de deep dish pizza.
Hahaha, ja je hebt gelijk denk ik. Ik denk ook niet dat ik orange chicken ooit buiten Noord-Amerika gezien heb. Hier in Canada is het ook bij vele Chinese plaatsen (vooral die in de shopping malls) te krijgen alsook honey garlic chicken.
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1415
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door AnnInBC »

Almere vak V schreef:
28 sep 2020, 17:05

Kan ook niet bijna anders met een land met veel immigranten. Die brengen van alles mee en verrijken (meestal) daarmee de binnenlandse kooktradities.
Juist en ik denk dat zo vele gerecthten inderdaad verrijkt werden en zo ook meer een typische Amerikaanse draai gekregen hebben als ik het zo moet zeggen. :thumbup:
Laatst gewijzigd door AnnInBC op 29 sep 2020, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door kastelke »

Kijk gewoon naar hoe ze in Noord-Amerika 'Belgian Waffles' hier serveren.... Met allerlei toppings die ik in Belgie nooit gezien heb in combinatie met wafels. Maar mensen denken dat het 'Belgisch' is.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door Almere vak V »

Ach, in een aantal supermarkten in het Noordwesten van de US in plaatsen met veel van oudsher Nederlandse inwoners heb je een Dutch section. Daar staan uiteraard de stroopwafels, hagelsslag en drop. Maar ook Nasikruiden, pindasaus en ketjap. Is toch niet zo heel erg Nederlands als je het mij vraagt. Maar desalniettemin wel grappig.
JanVoo
Amerikafan
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2014, 12:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Hilversum

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door JanVoo »

Even een kick. Heb dit topic vaak bekeken maar (als ik me niet vergis) nog niet eerder gereageerd. De reden dat ik nu hier post heeft vooral een nostalgische grondslag. Ik ben al te lang niet in de VS geweest en denk met weemoed terug aan de vakanties daar :wink:
Ik denk dat alles al genoemd is, maar hieronder toch nog even de dingen die ik mis en waarom.

Eerst een paar eetgelegenheden die ik mis:
In de VS zijn wij altijd erg fan van Panda Express. Van de fastfoodketens die er zijn, heb ik bij Panda Express nog enigszins het idee dat je vers eten kan bestellen wat ook nog relatief gezond is (of althans, kan zijn, hangt er vanaf wat je allemaal bestelt). In Nederland zijn er hier en daar wel soortgelijke winkels te vinden (Wok to walk bijvoorbeeld), maar die hebben naar mijn idee toch een andere sfeer.

Een andere keten waar ik best graag kom, is Texas Road House. Voor hen die het niet kennen: het is eigenlijk soort burgerrestaurant, maar dan een klein beetje in saloonsfeer (met overal bakjes pinda's en de schillen mag je op de grond gooien) en natuurlijk met grote tv-schermen waar sportwedstrijden zijn te zien. En het grappige is ook dat alle restaurants (voor zover ik weet) er exact hetzelfde uitzien. De gebouwen zijn gewoon 1:1 een kopie.
Ik weet niet of een dergelijk concept in Nederland zou aanslaan, maar als er eentje was in Nederland, dan zou ik daar best eens naartoe willen.

Yogurtland. Dat is een soort Swirl's die je in Nederland wel op station's en soms in winkelcentra tegenkomt. Alleen hebben ze bij Yogurtland veel meer (en naar mijn smaak lekkerdere) ijssoorten en dips. En je hebt de mogelijkheid om eerst de smaken te proeven.

Wat ik verder qua eten mis:
- Het grote assortiment aan soorten M&M's. Hier in NL hebben we alleen choco, pinda en crunchy (met soms een paasspecial), maar daar heb je ook caramel, pure chocola, witte chocola en nog een aantal. Ik heb daar ook een keer een zak M&M's gekocht met alleen rood/wit/blauw. Toch leuk dat ze dat speciaal voor de Nederlanders doen :wink:

- Bij lange autoritten kochten we 's ochtends bij de Walmart of Target vaak eek "palet" met gesneden groenten zoals worteltjes en broccoli en een dipsausje. Nu maken we in Nederland niet zo veel lange autoritten en hebben we ook geen kinderen, maar ik kan me voorstellen dat dit in Nederland ook zou kunnen werken. Bijvoorbeeld ook als je met de kinderen naar een speeltuin of pretpark gaat.

- Diet dr. Pepper. Ik hou op z'n tijd best wel van een dr. Pepper, maar in Nederland kan je alleen de gewone kopen.
1997 Memphis (Elvis tour)
2014 Zuid-Westen
2016 Texas
2017 Muzieksteden (Chicago, Memphis, New Orleans, Atlanta, Nashville, Detroit)
2019 SXSW (Austin, TX) + Florida
2022 Noord-Westen
2024 Noord-Oosten (Washington D.C., Pennsylvania, New York, Ohio)
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door babarage »

JanVoo schreef:
28 apr 2021, 11:08

- Diet dr. Pepper. Ik hou op z'n tijd best wel van een dr. Pepper, maar in Nederland kan je alleen de gewone kopen.
Telt online?

https://www.candyonline.nl/brands/dr-pepper/
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
JanVoo
Amerikafan
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2014, 12:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Hilversum

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door JanVoo »

babarage schreef:
28 apr 2021, 15:36
JanVoo schreef:
28 apr 2021, 11:08

- Diet dr. Pepper. Ik hou op z'n tijd best wel van een dr. Pepper, maar in Nederland kan je alleen de gewone kopen.
Telt online?

https://www.candyonline.nl/brands/dr-pepper/
Ha wow, leuke site! Dank.

---
Nog drie winkels die wij in Nederland missen:

Container Store (ja, ze hebben ook een webshop die naar Nederland levert). Een winkel die allerlei soorten opruimdoosjes, kleer-ophangsystemen, etenswaar-verpakkingen, schoonmaakdagen etc. etc. heeft.

Party City
We kennen in Nederland het principe van een feestwinkel wel, maar Party City is echt formaat (Nederlandse kleine) supermarkt. Gangpaden gesorteerd op kleur met allerlei feestartikelen en verkleedkleren. Leuk om eens gezien te hebben.

The Teacher Store
Mijn vrouw is docent Nederlands dus in principe is er voor haar/ons niks te vinden in een Amerikaanse teacher store, alleen is het wel heel leuk om in zo'n winkel rond te lopen. Het is echt een Amerikaans formaat winkel met van bijna alle vakken vele methodes en leermiddelen.
Ik heb er voor mijzelf nog wel een grote poster gekocht met daarop de meest voorkomende toonladders, maatsoorten en intervals.
Het zou leuk zijn als er een dergelijke winkel in Nederland was!
1997 Memphis (Elvis tour)
2014 Zuid-Westen
2016 Texas
2017 Muzieksteden (Chicago, Memphis, New Orleans, Atlanta, Nashville, Detroit)
2019 SXSW (Austin, TX) + Florida
2022 Noord-Westen
2024 Noord-Oosten (Washington D.C., Pennsylvania, New York, Ohio)
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door habbekuk »

JanVoo schreef:
28 apr 2021, 11:08

Eerst een paar eetgelegenheden die ik mis:
In de VS zijn wij altijd erg fan van Panda Express. Van de fastfoodketens die er zijn, heb ik bij Panda Express nog enigszins het idee dat je vers eten kan bestellen wat ook nog relatief gezond is (of althans, kan zijn, hangt er vanaf wat je allemaal bestelt). In Nederland zijn er hier en daar wel soortgelijke winkels te vinden (Wok to walk bijvoorbeeld), maar die hebben naar mijn idee toch een andere sfeer.
Benaderen ze bij Wok to Walk wel de Orange Chicken of hebben ze dat helemaal niet?

Nu rij ik ca. 1 x per maand naar Veldhoven om de Kip Sesam te halen die op smaak erg dicht in de buurt komt.
Haal direct meerdere porties zodat we elke week even in Florida zijn :D
JanVoo
Amerikafan
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2014, 12:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Hilversum

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door JanVoo »

habbekuk schreef:
30 apr 2021, 08:25
[...]

Benaderen ze bij Wok to Walk wel de Orange Chicken of hebben ze dat helemaal niet?

Nu rij ik ca. 1 x per maand naar Veldhoven om de Kip Sesam te halen die op smaak erg dicht in de buurt komt.
Haal direct meerdere porties zodat we elke week even in Florida zijn :D
Geen idee, ben al heel lang niet meer bij Wok to Walk geweest en ben sowieso ook niet zo'n kipliefhebber
1997 Memphis (Elvis tour)
2014 Zuid-Westen
2016 Texas
2017 Muzieksteden (Chicago, Memphis, New Orleans, Atlanta, Nashville, Detroit)
2019 SXSW (Austin, TX) + Florida
2022 Noord-Westen
2024 Noord-Oosten (Washington D.C., Pennsylvania, New York, Ohio)
Greenhorn
Amerika-ontdekker
Berichten: 86
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: België

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door Greenhorn »

Moesten vliegtickets gratis zijn zou ik het niet erg vinden om 8u op een vlieger te zitten om nog eens panda express te kunnen eten.

Voor de rest te slecht in namen en eten onthouden om iets nuttigs voor te stellen 😅
Gast

Re: Welk eten uit de USA mis je in Nederland?

Bericht door Gast »

JanVoo schreef:
28 apr 2021, 11:08
Een andere keten waar ik best graag kom, is Texas Road House. Voor hen die het niet kennen: het is eigenlijk soort burgerrestaurant, maar dan een klein beetje in saloonsfeer (met overal bakjes pinda's en de schillen mag je op de grond gooien)
Ik zou Texas Roadhouse nou niet echt een Burger restaurant noemen, maar meer een steakhouse (waar je ook hamburgers kunt eten)
De ‘verplichte’ gang langs de vitrine met de prachtigste premium cut beef uitgestald, zal menig slager likkebaardend doen kijken.

Als je daar een stukje van bestelt krijg je het stuk wat je uitzoekt en het smaakt echt super. Wat mij betreft staat TRH in kwaliteit eten ver boven Outback en Longhorn. Al kun je af en toe wel gek worden van het verjaardags gezang, leuk voor 1 keer op een avond, maar bij grote drukte (wat geen uitzondering is) maar na drie keer is het wel een beetje te veel van het goede. Maar de kwaliteit is prima.

Onze vaste keus als we geen lokale tent voor steaks kunnen vinden :thumbup: want dat heeft toch echt wel onze voorkeur (mits goede recensies op Yelp).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer