Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Spouse visa vragen
Spouse visa vragen
Ik ben getrouwd met mijn Amerikaanse vrouw. Nu zijn wij bezig met de visa aanvragen echter doet mijn werk nu een beetje moeilijk. Nu willen ze mijn contract verlengen tot de kerst en dat ik dan voor 3 weken een WW aanvraag. En dan begint januari een nieuw contract tot in oktober.
Dit ivm dat het bedrijf dicht is in de periode tussen kerst en oud en nieuw.
Weet iemand wat dit voor gevolgen hebben voor het i-130 proces?
Dit ivm dat het bedrijf dicht is in de periode tussen kerst en oud en nieuw.
Weet iemand wat dit voor gevolgen hebben voor het i-130 proces?
Re: Spouse visa vragen
Ik denk niet dat dit invloed zal hebben, het belangrijkste is dat je een sponsor hebt die een inkomen of voldoende assets heeft in de US. Uitendelijk neem ik aan dat je de baan zal opzeggen en naar de US verhuist, het feit of je op het moment van de aanvraag, of ergens gedurende het proces wel of geen baan hebt maakt mijns inziens weinig uit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4037 Weergaves
-
Laatste bericht door Bennogr
-
- 4 Reacties