Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Galapogos »

Nu de coronacrisis al een aantal maanden gaande is, kunnen we misschien al de balans opmaken m.b.t. welke airlines en boekingssites voor vliegtickets hier klantvriendelijk mee om zijn gesprongen, en welke niet. Een airline of boekingssite die in deze periode goed met zijn klanten omgaat, heeft bij mij ná de crisis immers een streepje voor wanneer ik weer richting Amerika ga. Natuurlijk spelen altijd ook andere criteria, zoals prijs, vluchtschema en welke airlines überhaupt op je bestemming vliegen. Maar desalniettemin vind ik de reputatie die een airline of boekingssite nu opbouwt (of afbreekt) ook belangrijk.

Wat zijn jullie ervaringen met airlines en boekingssites hierin? Denk bijvoorbeeld aan:
  • Gedurende de crisis grotendeels goed bereikbaar geweest.
  • Heeft goed gecommuniceerd over vluchtwijzigingen, annuleringen, restituties.
  • Heeft geannuleerde vluchten snel en zonder gedoe gerestitueerd.
  • Is ruimhartig geweest bij het uit coulance restitueren of omboeken van niet-geannuleerde vluchten bij reizigers die daar zelf om vroegen.
Het is niet mijn bedoeling om tot in detail allerlei persoonlijke ervaringstrajecten te bespreken, zoals in het 'Corona virus / Travel ban'-topic. Maar beoordeel je de airline of boekingssite n.a.v. je ervaringen in het afgelopen jaar onder de streep positief, of juist negatief?
Gebruikersavatar
Lampie
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 19 feb 2010, 00:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Lampie »

De KLM scoort in ieder geval een dikke onvoldoende.
Vlucht wordt geannuleerd en verdwijnt dan uit de boeking.
Geen voucher, geen geld gezien.
Verzoek tot terugbetaling op de site levert na 9 weken een vage mail op waarin het volgende staat:

"Wij kunnen uw verzoek om terugbetaling, zoals vermeld in de onderwerpregel, helaas niet in behandeling nemen. Het ingediende ticket is in de tussentijd namelijk omgeruild voor een nieuw document. U kunt uw laatste ticket of voucher voor terugbetaling indienen via KLM.com."

Geen idee wat voor document dat dan moet zijn. Klantenservice is onbereikbaar via alle kanalen.
Er moet wel een hele goede aanbieding komen, als ik daar nog mee ga vliegen.
2022 SEA - SLC http://vwijck.com
2015 NY - CAN - NY http://wijckusa2015.wordpress.com/
2014 SEA - Den http://wijckusa2014.wordpress.com/
2012 LV - Denver http://wijck2012.blogspot.nl
2010 San Francisco - Denver http://wijck2010usa.blogspot.com
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Galapogos »

Mijn ervaring met Cheaptickets.nl is ook ronduit negatief. Er is al maanden nauwelijks contact mee te leggen, ze communiceren zeer slecht over de actuele status van de tickets, en restituties duren lang. Die hebben hier ook absoluut geen punten gescoord. Overigens wel de toezegging ons geld terug te krijgen, en het geld inmiddels ook grotendeels terug gekregen. Maar desondanks een dikke onvoldoende.

United kon ik gedurende de hele crisis eenvoudig bereiken, en ik denk dat als ik rechtstreeks bij hen tickets had gekocht, het allemaal een stuk sneller/eenvoudiger was geweest. Maar dat is een verwachting, geen ervaring.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door boonens »

Bedrijven belonen voor goed gedrag tijdens de crisis door hen na de crisis je business te gunnen, is natuurlijk altijd goed. Ik heb persoonlijk meer moeite met bedrijven 'straffen' i.v.m. een slechte ervaring tijdens de crisis.

Ik denk dat je Corona wel mag omschrijven als de grootste uitdaging voor onze samenleving sinds de Tweede Wereldoorlog. Indien een bedrijf mij voor de crisis goed heeft geholpen, maar tijdens de crisis flinke steken heeft laten vallen dan zal ik hen om die reden echt niet afschrijven. Een behoorlijke dosis begrip dat deze situatie ontzettend ingrijpend is voor de reisbranche lijkt mij op zijn plaats, helemaal als het gaat om bereikbaarheid/communicatie.

Inmiddels hebben wij van de diverse partijen onze (aan)betalingen terug van de geannuleerde reis deze zomer. Ja, het heeft bij sommige partijen erg lang geduurd maar ik heb nergens achteraan gezeten, behalve 1x een appje naar KLM om te vragen hoe lang gemiddeld de verwerking voor terugbetaling is, waar ik nooit een antwoord heb gekregen. Met geduld en vertrouwen komt het uiteindelijk vaak wel goed.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Ruud2004 »

Galapogos schreef:
11 aug 2020, 16:54
Het is niet mijn bedoeling om tot in detail allerlei persoonlijke ervaringstrajecten te bespreken, zoals in het 'Corona virus / Travel ban'-topic. Maar beoordeel je de airline of boekingssite n.a.v. je ervaringen in het afgelopen jaar onder de streep positief, of juist negatief?
Goed idee om een dergelijk topic te starten. :thumbup: Misschien is het wel verstandig om een aantal gerichte vragen te stellen zoals in topic "Op een rijtje naar Amerika 2020". Vraag daarbij korte antwoorden, voorkomt ook een beetje dat dit een "klaagtopic" wordt en het alle kanten opvliegt. Het zou ook mooi zijn als je in een overzicht kan aflezen wie nu echt goed of slecht heeft gepresteerd. (poll ??)

Wellicht kan een moderator je (ons) hierbij helpen om hier wat structuur in aan te brengen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Mrvanilla »

Opmerking moderator

Wellicht kan een moderator je (ons) hierbij helpen om hier wat structuur in aan te brengen.
Als er meer/veel animo voor is kunnen we dat zeker doen!


Persoonlijk ben ik eigenlijk best tevreden over KLM, al was mijn vlucht 13 maart, net na de Travel Ban en was ik daardoor voor de echte paniek en run op refunds. Ik had mijn voucher redelijk snel (meen binnen een paar dagen) en ik kon via Whatsapp communiceren met de helpdesk. De reactie was steeds binnen 24 uur op mijn vragen.

Ik heb niet getracht om een complete refund te krijgen aangezien het hier om een zakelijk ticket ging.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Tantelotje »

Hier een tevreden Delta klant. Eind april op eigen initiatief de vluchten voor augustus/september geannuleerd. Vluchten rechtstreeks bij Delta geboekt. 2 keer gebeld (ik had wat extra uitleg nodig :D ). Keurig te woord gestaan in zowel het Nederlands als in het Engels. Duidelijke uitleg m.b.t. de vouchers en op ons verzoek nog eens per mail toegestuurd. Voucher was ook direct datzelfde moment zichtbaar/geregeld en is lang geldig.

Onze ervaring met United was in maart, aan het allereerste begin van de travelban, wat chaotischer. United was zo goed als onbereikbaar via telefoon, internet en app. Echter de dame op het vliegveld (wij waren op dat moment in Florida) heeft ons supervriendelijk, geduldig en kundig geholpen. Dus uiteindelijk ook daar goede ervaringen. De tickets hadden wij overigens rechtstreeks bij United geboekt.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Tipsy_1 »

Hier goede United ervaring. Mijn ouders hadden hier hun ticket geboekt.
Ik heb ze gecontacteerd (begin mei, reis was voor juni) via facebook messenger en werd goed geholpen en de vragen werden helder beantwoord. Geld stond al begin juni weer op de rekening van mijn ouders. Tot onze verbazing kregen ze een refund (het waren business class tickets - en via de messenger hadden ze mij verteld dat het een voucher voor 2 jaar ging zijn, niet dus, maar liever zo'n verrassing dan het omgekeerde).
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1514
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door pumi1000 »

Slechte ervaring met vliegtickets.nl. Heb wel update mails gekregen, maar ze zijn gewoon niet bereikbaar, alleen via mail en dan moet je geluk hebben wanneer je antwoord krijgt. Via messenger heb je nog de meeste kans. Op aangetekend schrijven geen reactie. Alleen standaard mail dat refund 6 tot 12 maanden duurt.

Lufthansa net zo slecht. Antwoord op mail duurt zeker 3 weken en telefonisch onbereikbaar tegenwoordig. Na half uur wordt verbinding verbroken.

Dus heb mijn creditcard ingeschakeld met betwisting (wat inmiddels ook langere wachttijd heeft) en rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld, omdat ik niet zeker weet of cc altijd geld terugbetaald.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Gebruikersavatar
Walnic
Amerikafan
Berichten: 385
Lid geworden op: 23 nov 2008, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Walnic »

Wij hebben wel goede ervaringen gehad met KLM. Onze terugvlucht werd geannuleerd (van eind september). We konden een andere vlucht kiezen of annuleren en vouchers. Wij hebben voor het laatste gekozen. We hebben voor alles een voucher gekregen, ook voor de al betaalde stoelreserveringen. Zelfs totaal voor een bedrag van 15% meer dan we hadden betaald. Vouchers zijn geldig tot 31-12-2021, kunnen we ze voor die tijd niet inwisselen, dan kunnen we alsnog ons geld terugvragen.
Ook bij Booking.com en AirB&B hebben we alles kosteloos kunnen annuleren, zelfs bij enkele hotels waarbij dat eigenlijk niet kosteloos kon. Dus al met al goede service.
Gebruikersavatar
Lampie
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 19 feb 2010, 00:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Lampie »

boonens schreef:
12 aug 2020, 10:52
Bedrijven belonen voor goed gedrag tijdens de crisis door hen na de crisis je business te gunnen, is natuurlijk altijd goed. Ik heb persoonlijk meer moeite met bedrijven 'straffen' i.v.m. een slechte ervaring tijdens de crisis.
Ben ik in principe ook een voorstander van. Maar een vlucht die gewoon goed loopt, daar heb ik bij verschillende maatschappijen (en brokers) geen slechte ervaring mee. Dan spelen de euro's een rol.
Van de KLM verwacht ik toch wat meer, ook in corona tijd. In het begin kun je nog verrast zijn, nu zijn we al heel wat maanden verder.
Als een bedrijf dan totaal niet meer te bereiken is, ik nergens iets meer van mijn boeking kan vinden dan neem ik dat wel mee bij de volgende keer dat ik iets wil boeken. Dit is iets dat ik eerder verwacht bij een ryanair ofzo, niet van een A company als de KLM.

Zo neem ik ook de 2 hotels mee die zonder problemen een non-refundable hebben teruggestort. Als het even kan boek ik bij hen.
2022 SEA - SLC http://vwijck.com
2015 NY - CAN - NY http://wijckusa2015.wordpress.com/
2014 SEA - Den http://wijckusa2014.wordpress.com/
2012 LV - Denver http://wijck2012.blogspot.nl
2010 San Francisco - Denver http://wijck2010usa.blogspot.com
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Bushmaster »

Bij deze nog een spreekwoordelijke "veer in de reet" voor Flysmarter.nl.
Ook hier was in het begin van de Corona uitbraak, blinde paniek.
Compleet onbereikbaar, zowel telefonisch als e-mail nul reactie.
Echter was er blijkbaar wel iemand die al deze achterstallige e-mail toch ging beantwoorden.

Ze waren wel vanaf begin duidelijk wat er van hun verwacht kon worden,
eerst proberen om te boeken, en daarna eventueel een refund.
Voor de refund waren zij afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij, daar moest het geld immers vandaan komen.
Afgelopen week is de refund ook daadwerkelijk op mijn bankrekening verschenen :thumbup:
Wel onder aftrek van €60,00 "servicekosten" maar die gun ik ze wel.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door mtl »

Geen ervaringen met reizen naar/van Amerika rond de crisis. Wel met reizen binnen Europa. Mijn ervaring is dat lowcost maatschappijen erg vaag waren en dat refunds niet mogelijk zijn. Hotels werden vaak terug betaald ondanks dat terugbetaling niet mogelijk was volgens de voorwaarden. Slechts één hotel was absoluut niet bereid terug te betalen. Evenementen waarvoor ik toegangskaarten kocht deden heel moeilijk. Men weigerde eerst terugbetaling met als reden dat de evenementen later werden gehouden en dat gekochte kaarten geldig bleven. Toen dat niet het geval was kreeg ik geld terug maar dat duurde maanden. Goede ervaringen vooral met Booking.com, Hilton en NS International.
Gebruikersavatar
gera_r
Amerikakenner
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2010, 09:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Gelderland

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door gera_r »

Van Flugladen.de (onderdeel van Travix-groep), niets anders gehad dan een automatische bevestiging weken geleden. Vlucht is over een paar dagen, dus kan nog...
Met American Airlines contact via Twitter (op aanraden van iemand hier op het forum) contact opgenomen. Binnen een half uur antwoord. Volgens hen heb ik recht op totale refund omdat vluchtwijziging meer dan 60 minuten is. Maar verwijst me toch terug naar Flugladen. Dus dit antwoord geprint en met brief afgelopen maandag aangetekend verstuurd naar Flugladen. Afwachten nog...
(UPDATE PAAR UUR LATER): Zojuist ingelogd op Flugladen.de, er staat nu een bericht dat de vluchtmaatschappij de vlucht geannuleerd heeft (hij gaat gewoon iedere dag, maar goed), en we krijgen het bedrag teruggestuurd. Kan enige weken duren, maar we zijn nu al héél blij! En of het nu ineens goed is gekomen door de aangetekende brief, die vanmorgen is gearriveerd...? Geen idee...!

Van Priceline ALLES teruggekregen. Tijdens een chat met hen hebben we 4 boekingen doorgenomen. Ze heeft alle 4 hotels tijdens de chat gebeld en van een kreeg ik direct het geld terug. De andere drie kon ze niet aan de lijn krijgen en kregen een folluw-up. Een paar weken later werden ook die geannuleerd, waaronder een boeking van 315 euro (grote opluchting!). Grote pluim voor Priceline, want het betroffen allemaal niet annuleerbare Expres-deals.

Zes boekingen bij Airbnb uiteindelijk alles teruggekregen, van de twee laatste boekingen voor de servicekosten een tegoedbon.

Bij Booking.com had ik eigenlijk maar één niet-annuleerbare die grotendeels betaald was met wallet-tegoed. Het betreffende hotel heeft geen goedkeuring tot refund gegeven. Ze hebben gezegd dat de reservering is geannuleerd, maar omdat het niet-annuleerbaar was geen refund. Boeking staat echter nog steeds actief in mijn account. Booking zegt mij dichter bij check-in datum met hen contact op te nemen. Dus afwachten nog. Vraag me overigens af, hoe ze dat doen met dat wallet-tegoed. Was anders toch al verlopen geweest...

Bij Agoda.com ook maar één niet-annuleerbare vergoeding. Via de website geen mogelijkheid om met hen contact op te nemen. Heb uiteindelijk gegoogled en kwam bij een mogelijk succesvol e-mailadres uit. Binnen twee dagen antwoord, ze konden het annuleren en mij AgodaCash in dollars (wat minder was dan wat ik in Euro's betaald had) op mijn account geven; geldigheidsduur 180 dagen. Ik heb geantwoord dat ik hier niet mee akkoord ging met mijn redenering. Volgende dag al antwoord en totale bedrag op mijn creditkaart teruggekregen. Dus uiteindelijk toch snel en netjes afgehandeld.

Bij Hotwire ook een niet-annuleerbare boeking. Annulering door hotel vooralsnog afgewezen. Hotwire zegt dat ze zullen blijven proberen tot check-in datum. Ben benieuwd...
groennom
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:44
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door groennom »

Lampie schreef:
11 aug 2020, 22:37
"Wij kunnen uw verzoek om terugbetaling, zoals vermeld in de onderwerpregel, helaas niet in behandeling nemen. Het ingediende ticket is in de tussentijd namelijk omgeruild voor een nieuw document. U kunt uw laatste ticket of voucher voor terugbetaling indienen via KLM.com."
Had ik ook... blijkt dat ze tussentijds het ticket hebben overgezet naar Air France, daar moet je (in mijn geval) de voucher of het geld aanvragen. Misschien is dat ook voor jullie van toepassing.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door harryh »

Nooit meer KLM voor mij, zie mijn update van vandaag viewtopic.php?f=10&t=76111#p1248228, de refund van onze vlucht van de 1e week april is nog steeds niet rond en sterker nog, er gaat nu een juridische procedure starten, dat terwijl ik voor 2 van 4 tickets in dezelfde boeking wél een refund heb ontvangen. Dit had ik van "NL Trots" niet verwacht...
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Timothy555 »

Tevreden van Tui Belgium, geplande pakketreis naar Griekenland kon niet doorgaan, probleemloos om kunnen boeken naar Bulgarije. Werkpuntje is de zeer slechte app, heel lange wachttijden aan de telefoon. Enorm tevreden van het lokale reisbureau dat me enorm geholpen heeft.

Tevreden van KLM. Vlucht naar Vegas afgelast eind juni (vertrek eind september). Op 21 juli vouchers aangevraagd (restitutie kan ook, maar heb dat geld niet per sé nodig en de 15% extra waarde klonk heel aanlokkelijk). Online ingevuld, netjes na 15 dagen de vouchers in m’n mailbox ontvangen. Als ik de vouchers niet gebruik krijg ik eind 2021 m’n geld terug (1000x liever zou ik tegen die tijd weer naar de V.S. kunnen). Helemaal top vind ik dat de voucher binnen de hele alliantie kan gebruiken, wat een enorme vrijheid geeft om bvb. via Delta naar de VS te vliegen als hun prijzen beter zijn.

Verder zeer tevreden van MGM Resorts en Caesars Entertainment met verschillende extra’s zoals geboekte cabana’s, shows,... alles netjes terug gehad op 1 processing fee van nog geen $10 toe. Ze geven standaard geld terug, maar voucher had ook oké geweest voor me. Kamers waren gratis dus gewoon annuleerbaar met klik op de knop.

Alleen maar positieve ervaring dus. Ik prijs me gelukkig.

Eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat hoe slecht me een bedrijf ook zou behandelen, ik ben zeer prijsgevoelig. Ik zou wel kunnen roepen ‘nooit geen KLM/Tui/Ryanair/Wizz/...’ meer, maar als ze strak na de crisis nog maar €20 goedkoper zijn dan het alternatief boek ik gewoon weer met ze. De omstandigheden zijn absurd, en er is geen enkele reden om te denken dat je een tweede keer zoiets meemaakt...
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7900
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Pete.Z »

Hier juist erg goeie ervaring met Cheaptickets, snelle reactie van de klantenservice, snelle actie bij het annuleren van mijn United vluchten (ook van United zelf trouwens) en meerdere emails tijdens het hele proces met schattingen hoe lang het gaat duren, en uitleg waarom het langer duurt dan gebruikelijk.

Verder ook met alle al geboekte en betaalde overnachtingen geen problemen, Jacob Lake keurig en snel terugbetaald minus een tientje administratiekosten, wat ik keurig vond, Xanterra vlotte terugbetaling zonder kosten, en ook de huurauto via Autoeurope direct en snel terugbetaald.

En Binnion’s in Las Vegas ook zonder kosten geannuleerd en terugbetaald.

Eigenlijk tot nu toe geen gezeur op dat vlak. :clap:
els70
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 28 dec 2006, 11:15
Locatie: gent
Contacteer:

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door els70 »

Zeer goede service gehad van United. :clap:

Ik had een vlucht voor september geannuleerd via het call centrum.
Een paar dagen later stond het bedrag terug op mijn rekening, men deed helemaal niet moeilijk
Ook het contact met het call centrum ging vrij snel, haast geen wachttijd.
Het ticket was rechtstreeks bij United geboekt.
Carolien123
Amerikafan
Berichten: 164
Lid geworden op: 05 sep 2016, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Airlines en boekingssites tijdens en ná de crisis

Bericht door Carolien123 »

Mijn ervaringen met KLM en Vliegwinkel zijn allebei niet heel goed geweest de afgelopen tijd.

Waar ik wel blij mee ben geweest is dat ik, sinds we al een keer te maken hadden met een failliete vliegmaatschappij, wat toen ook snel en goed werd opgelost, via de creditkaart heb geboekt. Zij hadden nu een, begrijpelijk langere verwerkingstijd, maar het eea wel correct en netjes geregeld, inclusief boekingskosten.

Met Autoeurope en Hotels.com waren mijn ervaringen ook prima. Het geld van de auto stond binnen 5 dagen weer op mijn rekening en de hotels zijn allemaal gratis geannuleerd.
2016 Florida
2017 South West
2017 Deep South
2018 Seattle
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer