Corona virus / Travel ban

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Tessa_1989
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2020, 15:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Tessa_1989 »

d_vdploeg schreef:
01 jul 2020, 12:13
mayco schreef:
01 jul 2020, 10:29
Wij hebben een voucher aangevraagd bij KLM. We zouden op 21 september vliegen naar San Francisco en terug op 13 oktober vanaf las Vegas.
Mij lijkt het niet dat we nog richting de USA kunnen of mogen vliegen dit jaar. Balen...en maar afwachten of we de vouchers krijgen . De vluchten zijn (nog) niet geannuleerd . Maar ik heb gewoon geen goed gevoel meer bij deze reis.
Wanneer heb je geboekt? Voor 21 april 2020? Ik verwacht dat die datum van geboekt voor 21 april 2020 maar vertrek na 31 augustus 2020 nog wel opgeschoven gaat worden zolang de travelban nog geldt en het reisadvies voor de VS nog op oranje blijft.

Nu zeggen ze dat je je huidige ticketvoorwaarden moet raadplegen, bij light en main cabin tickets betekent bij de huidige voorwaarden los van Corona dat je volgens mij bijna altijd moet (bij)betalen voor zelf wijzigen of annuleren, volgens de website kun je nu nog geen voucher of refund aanvragen voor vluchten met vertrek na 31 augustus die geboekt zijn voor 21 april 2020.
Onze vlucht van 9 sept is wel geannuleerd. We vlogen van AMS - SLC, KLM uitgevoerd door Delta.
Terugreis is nog niet geannuleerd, maar ik heb wel geld terug gevraagd
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1520
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door pumi1000 »

Vanmorgen mail van vliegtickets.nl dat onze terugvlucht geannuleerd was. Ze boden alternatieve vlucht en of we dat wilden bevestigen. Dat doen we dus niet. Ik heb meteen gemaild dat we niet akkoord gaan en de voorbeeldbrief erbij geplakt dat nu Lufthansa een vlucht geannuleerd heeft wij recht hebben op terugbetaling ticket. Net al antwoord terug, dat ze het gaan voorleggen aan hun back office. Normaal reageert vliegtickets.nl na weken pas op mail.

Als ik nu inlog bij Lufthansa staat daar die alternatieve terugvlucht waar ik dus GEEN akkoord op heb gegeven. Heb nu wel bewijs dat vliegtickets.nl mijn mail heeft ontvangen (zat onder hun reply erbij). Heb mijn mail ook maar aangetekend verstuurd per post vandaag, want wil gewoon refund. Wacht nog even antwoord vliegtickets.nl af anders ook maar een mail en brief naar Lufthansa dat mijn terugvlucht geannuleerd was. Want die zijn telefonisch ook al niet bereikbaar........wat een klantenservices.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
A&A
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door A&A »

Elendan schreef:
18 jun 2020, 11:16
@covri Kon het inderdaad weer eens niet laten :thumbup: en heb vanmorgen ook de brief gebruikt en naar Expedia gestuurd via hun klachtenformulier. Enige manier om ze te bereiken lijkt wel. Dus wie weet zwichten ze en heb ik geluk net als jij :clap:
@Elendan Wij hadden via Expedia een vlucht naar Vancouver op 1 augustus en 25/8 terug met daarbij de eerste hotelovernachting. de vlucht was van BA die ons ruim2 weken geleden al per mail liet weten dat de 1e etappe (AMS-Heatrow) gecaneled was. We konden daarvoor een voucher aanvragen.
Wij gewacht op bericht van Expedia maar vandaag nog niks. Telefoon gepakt en voor NL gekozen. Na een half uur wachten eruit gegooid. Telefoon weer gepakt en voor Engels gekozen. 45 minuten in de wacht en toen een zeer slecht Engels sprekende Indiër die ons een ander telefoonnummer gaf dat we konden bellen voor annulering. Nummer 3x gecheckt, gevraagd of het écht een NL nummer was en uiteindelijk gebeld. Nummer bestaat niet. :evil:
Toen de chatfunctie van Facebook gebruikt om met Expedia in contact te komen. Daarmee kregen we vrij snel contact. Er werd een voucher BA voor de vlucht aangeboden en op het hotel (waarvoor we niet gratis annuleren hadden) zouden we moeten wachten tot 31 juli of die dan gratis zouden kunnen annuleren. Heb toen de voorbeeldbrief in de chat geplakt dat ik geen voucher van BA wil (van Expedia had ik minder erg gevonden; die zijn gedekt). Uiteindelijk bleek dat, omdat BA één van de vluchten zelf geannuleerd heeft hebben we recht op refund. Expedia neemt nu zelf het risico dat het hotel niet annuleerbaar is voor hun rekening. Ze gaven wel aan dat BA er 30 weken (!) over kan doen om het geld terug te storten. Dat vond ik nogal gortig en dus een quote uit dit forum op de chat gezet dat BA tegenwoordig in een paar dagen reageert. Ze houden het nu voor ons in de gaten; zodra BA akkoord geeft stort Expedia het geld op onze rekening terug.
Uiteraard moeten we maar zien hoe lang dit gaat duren en of dit echt waar is maar tot nu toe klinkt het hoopvol! contact met Expedis zou ik dus vooral via Facebook messenger proberen!
Visser
Amerikafan
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 mei 2018, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Visser »

Maar Canada is toch open voor de EU?
Heb 1 keer Expedia moeten bellen en deed net alsof ik ze niet verstond en kreeg gelijk iemand in New York aan de lijn.
.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 785
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door ClaireVHaut »

Canada is niet open voor EU.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Elendan »

@A&A dan je voor de terugkoppeling. Ik heb de voorbeeldbrief gemaild maar kreeg aantal dagen later mail terug dat ze gezien het hoge volume mails geen emails meer beantwoorden. Of ik ze wilde bellen. Wilde ze eigenlijk maar weer eens gaan bellen, maar zal het eerst nog eens via facebook proberen, nu ze bij jou wel hebben gereageerd. Had dit zelf ook al geprobeerd half april, maar toen werd er helemaal niet geantwoord via facebook chat/messenger. Stonden toen ook veel klachten op dat ze niet reageerden via facebook, maar misschien dat het nu anders is. We gaan gewoon stug door :thumbup:
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Visser
Amerikafan
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 mei 2018, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Visser »

ClaireVHaut schreef:
02 jul 2020, 15:16
Canada is niet open voor EU.
Maar Canadezen zijn wel welkom in Europa? Dacht ik gelezen te hebben.
.
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1423
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door AnnInBC »

Visser schreef:
02 jul 2020, 18:39
ClaireVHaut schreef:
02 jul 2020, 15:16
Canada is niet open voor EU.
Maar Canadezen zijn wel welkom in Europa? Dacht ik gelezen te hebben.
Canada is officieel gesloten voor alle buitenlandse toeristen tot 31 juli en dan bekijken ze het wel weer of het nog verlengd zal worden. Verder is de quarantine van 14 dagen bij aankomst ook verlengd tot eind augustus. https://www.cbc.ca/news/politics/travel ... -1.5632625

Maar ik heb wel gehoord dat Canadezen welkom zijn in Europa, alhoewel men in Canada adviseerd om niet te reizen buiten Canada als het niet noodzakelijk is.
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Inyaro »

THE LUFTHANSA STORY
Inyaro schreef:
29 jun 2020, 19:19
Claubo schreef:
29 jun 2020, 18:10
Vandaag is onze hele heenreis Frankfurt-Denver-, Denver- Las Vegas gecancelled. Lufthansa vraagt of we contact opnemen met de . We zouden overigens vertrekken op 17 juli.

De terugreis staat nog gewoon op confirmed. Kunnen wij nu een refund aanvragen voor de hele reis, heen en terug?

Wat raden jullie aan?
Normaal gesproken wel. Als er 1 vlucht gecancelled is of als er grote vluchtwijzigingen zijn...
MAAR, Lufthansa wringt zich in alle bochten de laatste tijd:

Na ontelbare wijzigingen de laatste maanden staat bij ons momenteel bij het 2de been van de terugvlucht, dat deze geannuleerd is. Maar in het begin van onze boekingspagina staat er in 1 van de berichten:
In case all your flight segments were cancelled, find more information on options to change your travel plans HERE
En daar vind ik nu op het einde van een lijst met mogelijkheden de optie van een full refund.
MAAR elke vlucht moet volgens hen gecancelled zijn! Zij maken dus een eigen wet, tjongejonge :evil:

Zo blijven we écht geen vrienden Lufthansa!
We zijn 2 dagen voor ons vertrek en er viel alweer een email in de bus.

Deze keer stond er dat we 2 keuzes hadden:
- Of we gaan akkoord met de laatste wijzigingen
- Of we gaan niet akkoord met de voorgestelde vluchten, deze worden dan voor ons geannuleerd en we krijgen vouchers ...en de gekende blablabla

Echter, onder de 2 mogelijkheden om op te klikken staat: als je geen van deze 2 mogelijkheden wil gebruiken neem dan contact op.
EN DAT HEB IK DAN OOK GEDAAN!

EN JA, na mijn vraag voor een COMPLETE REFUND omdat ZIJ 1 vlucht (van de 4) geannuleerd hebben EN dat ik het beu ben om bijna dagelijks andere vluchten voorgeschoteld te krijgen, die dan bovendien soms TOTAAL fout gekozen zijn....
KRIJG ik een COMPLETE REFUND :thumbup:
Verder vroeg de dame of we het bedrag wilden terug langs de manier zoals we betaald hadden (cc). Dat vond ik OK.
Ook deelde ze mee dat het een tijdje kon duren owv. de drukte aan annuleringen. OK, daar kan ik inkomen.
Ik vroeg om een bevestiging via mail, en dat ging ze zeker doen.
Later kreeg ik een mail waarin stond dat ZIJ onze tickets geannuleerd hebben. Er is verder geen sprake van refund, maar ik vermoed dat dit wel goed komt. (over een paar maanden zal ik hen nog wel eens moeten herinneren denk ik.

TIP:
Bel 's morgens tussen 6 en 7 uur naar je landelijk nummer. Ik heb hen al vaak proberen te bereiken, maar enkel dan heb ik telkens iemand te pakken gekregen.

Op hoop van zege dus, maar ik vermoed dat het goed komt.
Poohbear
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 dec 2011, 20:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Poohbear »

Inyaro schreef:
29 jun 2020, 19:19

TIP:
Bel 's morgens tussen 6 en 7 uur naar je landelijk nummer. Ik heb hen al vaak proberen te bereiken, maar enkel dan heb ik telkens iemand te pakken gekregen.

Op hoop van zege dus, maar ik vermoed dat het goed komt.
@Inyaro Hebben jullie rechtstreeks bij Lufthansa geboekt? Welk telefoonnummer heb je gebeld?
Zelf zou ik reageren op de mail waarin je bevestigt dat afgesproken is dat er sprake is van een refund.
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Inyaro »

We hadden rechtstreeks bij Lufthansa geboekt
hun nummer in België is 02 620 08 88 (verder kom je gewoon in Duitsland terecht volgens mij, maar de telefoonkosten liggen voor mij op deze manier veel lager)

Ik had voordien de complete refund enkel via mail gevraagd, maar heb nooit deftig antwoord gekregen.
Er stond toen plots wel bovenaan bij mijn account in een kadertje de melding dat ALLE reissegmenten moeten geannuleerd worden voor een full refund te krijgen.

Een reactie op de mail van vanmorgen is ook verzonden, maar ik geloof nooit dat ik daarop schriftelijk antwoord ga krijgen.
Claubo
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 okt 2019, 15:30
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Claubo »

@Inyaro Onze terugvlucht is nu ook gecancelled, dus de heen- en terugreis is door Lufthansa gecancelled. Ik word nu doorverwezen naar een refund waar ik van alles kan invullen. Er wordt geen alternatief meer aangeboden.

@Poohbear Het Nederlandse nummer dat wij gebeld hebben is 020 7219242. Dat hebben we denk ik 3x gedaan, zo tussen 20:00 en 22:00 's avonds. We hebben denk ik ieder gesprek 30 minuten in de wacht gestaan. Met een vreselijk schel muziekje. Wel 2 van de 3 keer vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad.
Claubo
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 okt 2019, 15:30
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Claubo »

Aanvraag ging heel makkelijk, en bedankt voor de tips om een printscreen ervan te maken!

Nu begint het wachten....
Superdork1
Amerikafan
Berichten: 161
Lid geworden op: 26 nov 2019, 23:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Superdork1 »

Onze vakantie zou 13 juli beginnen. Tweede week van mei werd er een vlucht uit ons vluchtschema gehaald door Lufthansa, ik heb toen via Messenger een refund aangevraagd. Deze werd mij toegezegd en ik heb een email ontvangen waar in stond dat de vlucht is geannuleerd. Daarna niets noppes nada. Tot vanmiddag ineens een email! Na 8 weken een teken van leven van Lufthansa:
Dear Passenger,

First of all: Thank you for choosing Lufthansa. We received your request for a refund of your flight.

We would like to bring to your attention that over the past weeks, we have adjusted our rebooking options to provide you with more flexibility in regards to your future travel plans.

Your rebooking options:

In light of the current situation, Lufthansa is offering flexible rebooking options for all fares or a voucher option.

You may rebook your ticket until January 31, 2021 to a new departure date which commences no later than December 31, 2021

Tickets may be rebooked directly via our website or our service teams.

We are now offering you the additional option of securing the value of your ticket for future travel.

You can convert your ticket into a voucher and redeem this at any time. Furthermore, we`ll provide you with an additional €50 discount voucher for further travel if you make your new booking before August 31, 2020 for a departure date in 2020. (*)

This applies to all tickets issued prior to May 16, 2020. This is the way to your FlightVoucher.

If a refund remains your preferred option, you don’t have to take any action and you can disregard this email.

Open refund requests will be processed in the next 6-8 weeks. Due to high volumes, we would like to thank you for your patience and understanding for the processing delay.

In the meantime, we want to thank you for your trust in the Lufthansa Group during these challenging times! We hope we can welcome you back on board soon!

Kind regards
Lufthansa German Airlines



We kunnen dus rekenen op nog minimaal twee maanden wachten... Inmiddels heb ik al een betwisting ingediend bij de creditcard maatschappij, hopelijk zijn die sneller.
Visser
Amerikafan
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 mei 2018, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Visser »

Toch grappig dat je in 1 nano seconde kunt boeken en betalen, maar dat t terugbetalen tergend langzagaat.. Of helemaal niet... :roll:
.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4979
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door hemmie »

@Arjan92s beetje late reactie, maar dit is al een paar keer besproken in de Nederlanders in Amerika FB groep. Het ging daar met name om studenten op F1 visum die voor aanvang van het schooljaar in het VS moeten zijn. Als ik het me goed herinner was Aruba toch lastig, vanwege de beschikbare vluchten. Ik las nu dat er 2 personen waren die eerst voor 2 weken naar Servie/Kroatie vliegen, en dan door naar de VS, ik meen via Istanbul. Misschien kun je lid worden van die FB groep en nalezen wat daar voor ervaringen gedeeld worden. Ik las eerder al in een andere FB groep van iemand die ook via Servie was gevlogen, zonder daar 2 weken te verblijven, en zij was probleemloos de VS in gekomen, maar dat lijjkt me toch erg link (want dan overtreed je de regels).
Terug in Texas!
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Timb »

Superdork1 schreef:
02 jul 2020, 23:43
Onze vakantie zou 13 juli beginnen. Tweede week van mei werd er een vlucht uit ons vluchtschema gehaald door Lufthansa, ik heb toen via Messenger een refund aangevraagd. Deze werd mij toegezegd en ik heb een email ontvangen waar in stond dat de vlucht is geannuleerd. Daarna niets noppes nada. Tot vanmiddag ineens een email! Na 8 weken een teken van leven van Lufthansa:
Dear Passenger,

First of all: Thank you for choosing Lufthansa. We received your request for a refund of your flight.

We would like to bring to your attention that over the past weeks, we have adjusted our rebooking options to provide you with more flexibility in regards to your future travel plans.

Your rebooking options:

In light of the current situation, Lufthansa is offering flexible rebooking options for all fares or a voucher option.

You may rebook your ticket until January 31, 2021 to a new departure date which commences no later than December 31, 2021

Tickets may be rebooked directly via our website or our service teams.

We are now offering you the additional option of securing the value of your ticket for future travel.

You can convert your ticket into a voucher and redeem this at any time. Furthermore, we`ll provide you with an additional €50 discount voucher for further travel if you make your new booking before August 31, 2020 for a departure date in 2020. (*)

This applies to all tickets issued prior to May 16, 2020. This is the way to your FlightVoucher.

If a refund remains your preferred option, you don’t have to take any action and you can disregard this email.

Open refund requests will be processed in the next 6-8 weeks. Due to high volumes, we would like to thank you for your patience and understanding for the processing delay.

In the meantime, we want to thank you for your trust in the Lufthansa Group during these challenging times! We hope we can welcome you back on board soon!

Kind regards
Lufthansa German Airlines



We kunnen dus rekenen op nog minimaal twee maanden wachten... Inmiddels heb ik al een betwisting ingediend bij de creditcard maatschappij, hopelijk zijn die sneller.
Ik had binnen 2 weken mijn geld terug van de creditcard card maatschappij na het indienen van een betwisting.
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door marc08 »

Poohbear schreef:
01 jul 2020, 16:44
We hebben via vliegtickets.nl geboekt en we zouden met Lufthansa vliegen op 27 juli via Frankfurt naar Tampa. Tot gisteren konden we de vluchtgegevens online inzien bij Lufthansa. Sinds vandaag niet meer en krijgen de volgende melding:
"Unfortunately your booking could not be found. Please check your entry and re-enter your details if necessary or contact the Lufthansa Service Center: +31 20 721 9242 If you purchased your ticket in a travel agency or from a tour operator rather than directly from Lufthansa, please contact the travel agency or tour operator concerned."

Van vliegtickets.nl vandaag een algemene mail ontvangen met dat er een wijziging heeft plaatsgevonden vanwege het coronavirus. En dat ze bezig zijn om de impact te bepalen en welke opties ze ons mogen aanbieden... vreemd dat ze niet concreter worden; wel of geen annulering. Dat zou ons ook helpen om de laatste Airbnb reservering (8 augustus) te annuleren. Hopen dat de verzachtende omstandigheden van Airbnb worden verlengd (nu tot 31 juli).
Die hebben wij ook ontvangen op 29 juni. Wij vliegen pas eind sept via Frankfurt naar orlando. Maar op dit moment staat alleen de vlucht naar Orlando er nog in.

We wachten nog even de ontwikkelingen af en met wat vliegtickets gaat komen als oplossing.

Ps: ik heb nog niet alle 150plus paginas gelezen. Maar ik lees dat er een bepaalde brief gebruikt wordt en deze vind ik niet terug in de laatste pagina's of met zoeken. Heeft iemand deze zo snel ter beschikking? Waarvoor alvast dank.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door covri »

@marc08

Deze hebben wij gebruikt en met succes. Geld terug binnen 1 week.
Geboekt bij Gate1 en brief ook naar Tix gestuurd. Via Tix hadden we betaald en via Tix het geld terug.

https://www.eccnederland.nl/nl/voorbeel ... geld-terug
Gebruikersavatar
Inges
Amerikakenner
Berichten: 864
Lid geworden op: 04 jun 2013, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Inges »

Ik word er moedeloos van. KLM (of Delta) heeft onze vlucht naar Detroit (vanaf daar zouden we door naar Orlando) die plaats zou vinden op 21 mei op 12 april geannuleerd. Ik werd toen gedwongen akkoord te gaan met vouchers. In de app wel aangeven dat ik graag mijn geld terug wilde maar ik had toen geen keuze. Gelukkig overal printscreens van gemaakt want een dag nadat ik de vouchers kreeg was mijn hele boeking en dus al mijn bewijs dat ik niet zelf had geannuleerd verdwenen.

Op 11 juni heb ik een verzoek ingediend tot terugbetaling van het bedrag van de 4 tickets. Daar zou ik ook een mail over ontvangen maar tot nu toe nog niets. Zelfs geen mail met het nummer van de restitutie aanvraag (gelukkig wel een printscreen gemaakt tijdens het indienen)

Hebben meerdere van jullie dit meegemaakt? Ik ben flexwerker en verdien nu momenteel bitter weinig. Ik kan van het bedrag wat bij KLM staat mooi een paar maanden mijn hypotheek betalen. De tickets zijn geboekt met een FB Amex (silver). Heeft iemand al een geschil geopend bij de AMEX? Hoe moet ik dat doen? Of heeft er iemand een andere tip? De voorbeeld brief heb ik gedownload maar KLM reageert niet op mails. Ik word er moedeloos van.....
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer