Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Elendan »

Vandaag toch maar een aanvraag gedaan voor een camper in april 2021. Was zo'n mooie prijs :thumbup: , dus kon het niet laten. Tickets zijn momenteel niet echt goedkoop, dus daar wacht ik maar even mee.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Elendan »

Vandaag bericht dat het voor die prijs (€1378 voor 24 dagen) toch niet gaat, moest nog mijlen bij boeken terwijl er stond dat er 60 mijlen per dag inbegrepen zouden zijn en 500 mijlen gratis mijlen omdat ik vaker bij ze geboekt heb. Wtf het heeft echt een paar weken zo op hun website gestaan en nu is het ineens een foutje...? Hoeveel mijlen ik bij wilde boeken was de reactie die ik kreeg :angry9: tegen een prijs waardoor het niet meer aantrekkelijk is om nu te boeken. :crybaby:

Nou ik hoef voorlopig niet meer op zoek naar tickets
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Whitestreet »

Sterker nog, ik heb al vliegtickets geboekt voor November dit jaar. Daar moet ik wel bij zeggen dat het niet voor de USA is.
Het zijn vliegtickets naar Costa Rica, maar ik ging er van uit dat het een vraag is ivm het COVID-19 virus.
Bij KLM hebben ze de voorwaarden aangepast bij elk ticket. Alle tickets zijn kosteloos te wijzigen naar een andere datum. (met bijbetaling van het verschil in meerprijs uiteraard)

Ik ga er van uit dat in November gewoon weer gevlogen kan worden.. Ik ga nu niet stilstaan bij een 2e golf. We zien wel.
2018 Florida / 2019 Westkust
Corv
Amerikakenner
Berichten: 663
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Corv »

Elendan schreef:
10 jun 2020, 20:01
Ik ben benieuwd bij welk reisburo dit was.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Elendan »

@Corv bij usareisen.de. Jammer dat ze de prijs welop hun website lieten zien, maar bij een aanvraag ging het mooi niet door :x . Ze hebben website inmiddels aangepast maar nog steeds zit er prijsverschil tussen de berekingenpagina's op hun website, verschil van € 250. Laagste prijs ong. €1750 en hoogste iets meer dan € 1900. Maar zoals ik het afgelopen weken zag t/m gisterochtend kwam de totaalprijs op die €1300+ uit, veééél goedkoper dus. Zelfs goedkoper dan mijn oorspronkelijke boeking van € 1580 voor twee dagen korter.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2181
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door jojostravelusa »

Wij hadden bij hun inderdaad ook een interessante prijs gezien. Niet dat we er nu iets mee zouden doen, maar we hebben her wel in het achterhoofd opgeslagen als zijnde een interessante partij. Nog maar even over nadenken als het aan de orde is.
Corv
Amerikakenner
Berichten: 663
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Corv »

Elendan schreef:
11 jun 2020, 14:14
@Corv bij usareisen.de
Bedankt voor het antwoord.
Gebruikersavatar
Inges
Amerikakenner
Berichten: 864
Lid geworden op: 04 jun 2013, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Inges »

Ik ga wel beginnen met voorbereidingen aug/sept 2021 maar vliegtickets boek ik nog niet. Dat stel ik zo lang mogelijk uit. Ik ga wel proberen om Yosemite alvast te boeken zodra dat kan in augustus (kan 366 dagen van te voren)
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 529
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door ronenivonne »

Wij hebben de villa voor Augustus 2021 ook besproken. Alleen vliegtickets wachten wij ook mee tot ergens in 2021.
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
idwfb
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 aug 2013, 17:40
Locatie: België

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door idwfb »

Hier gaat het gewoon wachten zijn tot de travel ban opgeheven is (en als ik het zo lees is dat precies nog niet voor direct!).
Jammer maar niets aan te doen...
De planning in mijn hoofd begint wel al maar de concrete uitwerking is dus nog even geduld hebben 🙂
Kris.Declerck
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 apr 2020, 09:13
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Kris.Declerck »

idwfb schreef:
16 jun 2020, 11:00
Hier gaat het gewoon wachten zijn tot de travel ban opgeheven is (en als ik het zo lees is dat precies nog niet voor direct!).
Jammer maar niets aan te doen...
De planning in mijn hoofd begint wel al maar de concrete uitwerking is dus nog even geduld hebben 🙂
Is er al meer nieuws over hoe lang de travel ban aangehouden gaat blijven ? Of wat eventuele next steps zijn ?

Ik vind er precies zelf niet veel over terug ....
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7777
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door mtl »

Niemand weet wanneer de travelban eindigt. Er is zelfs geen indicatie.
mayco
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 mar 2019, 16:22
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door mayco »

mtl schreef:
16 jun 2020, 11:41
Niemand weet wanneer de travelban eindigt. Er is zelfs geen indicatie.
klopt het is inmiddels december en we weten nog niet of wel of niet. Heb mijn route die we afgelopen jaar zouden doen nog klaar liggen. Ga hem wel nog wat aanpassen...Zal volgend jaar oktober toch wel weer kunnen :shock: :blink: :sadcry:
groennom
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:44
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door groennom »

Inderdaad koffiedik kijken maar begint wel weer te kriebelen. Route ligt al klaar, moet inderdaad wel veilig kunnen. Even afwachten maar, en als je boekt altijd kijken dat je het wel kunt annuleren of gratig omboeken.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door SuzieQ »

Ik denk dat het voorlopig nog niet verstandig is. Als we pas na de zomer de vaccinatie krijgen. Wij rekenen voor volgend jaar nergens op. Misschien aan het einde van het jaar iets maar zelfs dat kan nog te vroeg zijn.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Trails »

Wij hadden plannen voor weer een lange verre reis (Zuid-Afrika) in sept./okt. 2022 en zouden dan een jaar tevoren al bepaalde dingen moeten boeken (ivm het anders "naast de pot pissen" van bepaalde accommodaties in nationale parken).
We durven het toch nog echt niet aan. Wie weet hoe lang alles nog gaat duren en daarvoor is zo'n reis gewoon veel te duur. We willen zo'n reis alleen doen als er verder geen beperkingen meer zijn.
Dus wachten we liever nog een jaar en gaan in 2021 en 2022, net als dit jaar, weer naar Spanje. Lekker veel wandelen en genieten!!! Want... ook daar is het erg mooi!!!
Voor Amerika zou ik nu helemaal nog niet durven boeken. Die hebben helemaal niks onder controle.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ja lastig, zit als zovelen met hetzelfde dilemma. Heb alle overnachtingen en de auto gereserveerd voor september volgend jaar, uiteraard gratis annuleerbaar en met betalen op locatie. Vlucht heb ik nog niet aangedurfd...
Laatst gewijzigd door TradeMarkNL83 op 09 dec 2020, 02:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 881
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Tantelotje »

Waarschijnlijk tegen beter weten in heb ik afgelopen september een kamer in de vallei van Yosemite gereserveerd voor september 2021.
Verder heb ik nog niets geboekt. Ik verwacht echt niet dat we dan zullen kunnen, maar zal je zien: annuleer ik die boeking volgende week, is straks heel de wereld open :lol: (in dat geval... misschien toch vast annuleren :mrgreen:)
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door SuzieQ »

Wij hadden plannen voor Paaseiland volgend jaar maar dat is op de lange baan geschoven. Sowieso eerst weer naar Amerika als dat weer kan maar blij erbij vrees dat 2022 al vroeg is.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Wel/niet nu al vakantie boeken voor 2021.

Bericht door Tipsy_1 »

Ik lees hierboven weer dat "amerika niks onder controle heeft". Mijn mening is dat totaal niet: aan deze kant van de plas zittende vind ik net dat Europa zo'n grote soep is. Ik ben super super super blij dat ik in de USA zit momenteel en niet in Europa.
Los van het feit van dat Covid overal ter wereld slecht gaat met ups en downs zoals we nu wel zien, is het toch wel een watch out de media niet te erg te vertrouwen denk ik.
Onze governor (NJ) heeft trouwens grootse en goed opgezette vaccinatie plannen. Ik heb er het volste vertrouwen in (hoewel ik verder die man wel door de WC kan flushen want ik heb de covid restricties in NJ ook altijd veel te streng gevonden maar met zijn visie nu ben ik blij). En ik denk dat dat in de andere staten (zeker de dichtbevolkte) ook wel het geval zal zijn.
Ik duim alleszins hard op het openen van de grenzen voor op zijn minst werkvisumhouders/familie - ik wil mijn ouders zien.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer