Corona virus / Travel ban

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben bij LOT, eind maart al, een formulier op hun website ingevuld voor de aanvraag voor een refund. Dat zou binnen een maand betaald worden. Die maand ging voorbij en nu staat er dat het wel even kan duren. Op upinthesky.nl staat: Keus tussen overdraagbare voucher, vliegen op een andere datum plus een kortingsbon van 30% voor een volgende boeking óf omboeken naar een andere bestemming met €44 korting. Die opties waren er niet toen wij het formulier invulden en hierbij staat dan weer niet dat je een refund kunt vragen. We zijn benieuwd hoe het afloopt.
Verder hebben we, ook in maart, toen we nog in Amerika waren, een voucher gekregen voor de vlucht van Las Vegas naar Chicago met United Airlines. Geen megabedrag dus, maar daar krijgen we geen refund voor want we voldoen niet aan de door hun gestelde eisen.
Dan hebben we nog een voucher van Air Canada voor de vlucht van Dallas via Toronto naar Amsterdam die niet doorging. Al met al toch een stevig bedrag wat we nu niet in handen hebben.
Behalve van Sanctuary Cruises voor het whale watchen, die niet op mails reageren, hebben we eigenlijk alles teruggekregen.
Alleen de camperhuur was een beetje hoog. We hadden een wegbrengspecial voor 4 weken en hebben er 1 week gebruik van gemaakt. We wisten van tevoren dat niet genoten dagen niet gerestitueerd zouden worden, maar hadden natuurlijk niet op dit circus gerekend.
Kikkerkoningin
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 aug 2009, 22:41
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Dorpje in kop van Noord-Holland

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Kikkerkoningin »

Ik lees ook al sinds het begin mee. Iedere situatie is weer anders.
Wij zijn een gezin van 4 en we hebben, samen met mijn zus een reis naar Tampa van 4 juli tot en met 23 juli geboekt. Huis gehuurd, auto geregeld en zelfs tickets voor Legoland en Discovery Cove. Totaal toch al snel €7.000 betaalt. Een hele hoop geld. In april hebben we het huis al kunnen annuleren. Gelukkig volledige refund van de aanbetaling gekregen. Tickets Discovery Cove hebben we geannuleerd, maar nog geen terug betaling ontvangen. De autohuur kunnen we tot 48 uur van te voren annuleren.

Alleen zitten we met de tickets. We hebben geboekt via Vliegtickets.nl. Totaal een bedrag van €4000, waar we al een tijdje hard voor aan het sparen zijn. We vliegen op NY en terug via Chicago. In de app van United is de vlucht van Chicago-Ams uit de reservering gehaald. Nog niets hierover van Vliegtickets gehoord. Ook zijn we omgeboekt op een andere heenvlucht, waarbij we allemaal op een andere rij in het vliegtuig zitten. Onze zoon is 8 en onze dochter is 2 jaar oud. Dus dat kan niet.

We hopen erop dat United de vlucht annuleert en we een refund kunnen krijgen. Hopelijk kunnen we dan volgend jaar of het jaar erna de reis een keer maken. Vliegtickets is te druk en reageert heel laat op onze berichten. Begrijpbaar, hoor. Maar wij willen zo graag duidelijkheid over onze reis. Als we dit jaar toch gaan, dan wordt het niet de reis die we voor ogen hadden. Alleen in het huis zitten en boodschappen halen is niet ons ideaalbeeld van vakantie vieren in Florida. Daarvoor is de reis gewoon te duur.
2007: Rocky Mountains http://www.rickenmarloes.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; 2008: NYC en het ZW http://www.rickenmarloes.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009: NW http://www.rickenmarloes.reisdagboek.net" onclick="window.open(this.href);return false; 2010: NO http://www.rickenmarloes.reisdagboek.net" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: Rondje Lake Huron
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4370
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Ruud2004 »

United kan omboeken wat ze wil, maar met de nog steeds geldende Travelban zinloos. Die Travelban is/wordt voor 4 juli nooit opgeheven.

Wij zitten vandaag (edit: 2 weken) voor vertrek en er is inmiddels 1 gedeelte (LHR>PHX) uit ons reisschema verdwenen, de rest is nog niet geannuleerd. (AA tickets, uitgevoerd door BA) Ik ben benieuwd hoe de week verloopt..... :roll:
Laatst gewijzigd door Ruud2004 op 22 mei 2020, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
s.anne
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2020, 13:59
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door s.anne »

Hallo allemaal,

Ik ben nogal een Amerika groentje en zou deze zomer voor het eerst die kant op gaan voor een rondreis van Denver naar San Francisco met een tussenstop van 2 dagen in Chicago. Dit was 1 juli heen (3 juli door van Chicago naar Denver) en 17 juli terug. De tickets geboekt bij Cheaptickets en de vluchten worden uitgevoerd door United. Ik lees hier al een tijdje mee en zie nu ook af en toe het probleem voorbij komen waar ik tegenaan loop: de vluchten waar ik op omgeboekt ben vliegen weer dagelijks alleen is er nog een travelban.

Ik vraag me zelf nog steeds af hoe dit uiteindelijk uitpakt voor mijn reis want ik kan me niet voorstellen dat ze je echt op het vliegtuig laten stappen. Echter heb ik toch maar informatie ingewonnen bij het juridisch loket en bij het ECC (Europees Consumenten Centrum). Het ECC geeft aan dat je geen geld terug kan krijgen als een vliegtuig gewoon vliegt maar jij niet mee mag door de travel ban. En ik heb gecheckt of die vluchten echt gaan en dat is inderdaad het geval als je op flighttrackers kijkt.

United heeft voorwaarden dat ik vouchers kan krijgen als ik voor 31 mei zelf annuleer dus dat ga ik nu proberen in gang te zetten.

Ik dacht ik zet de informatie die ik heb ingewonnen hier even neer voor de mensen die zich ook afvragen hoe de travelban invloed heeft op een mogelijke refund en misschien heeft iemand nog wel iets anders uitgezocht.
Lennart
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 apr 2009, 16:12

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Lennart »

Ruud2004 schreef:
22 mei 2020, 11:24
United kan omboeken wat ze wil, maar met de nog steeds geldende Travelban zinloos. Die Travelban is/wordt voor 4 juli nooit opgeheven.

Wij zitten vandaag een week voor vertrek en er is inmiddels 1 gedeelte (LHR>PHX) uit ons reisschema verdwenen, de rest is nog niet geannuleerd. (AA tickets, uitgevoerd door BA) Ik ben benieuwd hoe de week verloopt..... :roll:
1 week voor vertrek nog zonder annulering? Ik heb een vertrek op 27 juni staan maar hoop eigenlijk maximaal 2 weken vooraf al bericht..
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1576
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door d_vdploeg »

Lennart schreef:
22 mei 2020, 14:50
1 week voor vertrek nog zonder annulering? Ik heb een vertrek op 27 juni staan maar hoop eigenlijk maximaal 2 weken vooraf al bericht..
Probleem is nu dat vluchten niet meer massaal gecanceld worden, zoals pak hem beet een maand geleden, omdat het (intercontinentale) vliegverkeer weer langzaam op gang komt. UA vliegt meerdere malen vanaf AMS (Amsterdam) naar bijvoorbeeld EWR (Newark). Wat zij nu doen is vluchten zoveel mogelijk samenvoegen en beperken tot 1x per dag.

Je kunt er dus niet meer zonder meer vanuit gaan dat je vlucht gecanceld gaat worden. Meestal doet een airline dit ook wel ruim te voren.

@s.anne Geldt ook voor jouw reis, de travelban is door Trump tot nader order verlengd. Kans dat ie rond 1 juli opgeheven wordt lijkt mij vrij klein... Als ie opgeheven wordt moet je je ook afvragen of je er heen wilt met mogelijke reisbeperkingen e.d. Het blijft je eigen verantwoordelijkheid het land binnen te komen, dit staat los van Corona, al gaat dit met corona natuurlijk never nooit lukken. Goed om dus te kijken naar je mogelijkheden zelf te annuleren.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door JVDP78 »

Ik lees nu wel ineens dit op de site van KLM;

2. Teruggave in de vorm van een reisvoucher
Als u ervoor kiest om uw reis uit te stellen, krijgt u teruggave in de vorm van een reisvoucher. U profiteert ook van een bonus van 15% als u de voucher binnen 12 maanden gebruikt. We zullen u via deze website zo snel mogelijk informeren over hoe de verhoogde waarde van de reisvoucher er precies uit zal komen te zien.

Die 15% extra was toch eerst enkel bij vluchten gecanceld door KLM zelf??
2018 Florida
2022 California + Hawaii
Gebruikersavatar
Mier37
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 aug 2018, 22:07

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Mier37 »

Ik zal jullie even updaten betreft mijn vlucht a.s. zondag ( United). Ik heb gisteren ochtend nogmaals Cheaptickets een mail gestuurd met de vraag mij urgent te helpen aangezien het nog maar 3 dagen voor vertrek was en ik na de zoveelste mail nog steeds niet geholpen was. Verrassend genoeg geen reactie, ik heb daarom gisteren laat in de middag United nogmaals gebeld en de dame aan de lijn stuurde mij natuurlijk weer naar Cheaptickets. Na het uitleggen van mijn verhaal adviseerde ze me met klem onze vlucht zelf te cancellen om de waarde van onze ticket te kunnen waarborgen. Ik gaf aan dat ik eerder had gebeld en dat de dame aan de lijn had gezegd dat ze het voor ons wilde cancellen en dat we via CT opnieuw konden boeken voor 23-8-2020. Deze dame gaf toen aan dat ze dat wel wilde doen, maar dat ik dan nergens een bevestiging van zou zien/krijgen. Het beste was dit zelf via de website te doen om dan te zien dat ik recht had op een flight credit. Ik was hier huiverig voor en ze garandeerde mij dat ik tot volgend jaar augustus de tijd had om een nieuwe boeking te maken (anders dan wat de andere dame van United beweerde) ik heb nog best wel een goed gesprek met haar gehad over Cheaptickets en ze betreurde de gang van zaken. Ik moest na de annulering proberen de vlucht via cheaptickets opnieuw te boeken (voor 23-8-2021) en als ik alsnog niet door CT werd geholpen mocht ik United terugbellen om te vragen of ze konden helpen hiermee. Ze was ontzettend vriendelijk en verzekerde mij dat dit de enige juiste oplossing was, want de kans was klein dat de vlucht a.s. Zondag gecancelend zou worden. Om niet met lege handen te komen staan was dit onze enige optie. Uiteraard heb ik haar nog 3x laten bevestigen dat we de waarde van onze tickets niet kwijt waren. En nu maar hopen dat het goed gaat :|
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Timothy555 »

Die travel ban, het is me wat...

Ik ben er zeker van dat vliegen eind september perfect kan, maar gaat de grens open zijn voor Europeanen?

Niet alleen richting Trump kijken, US stelt zelf dat wij er niet inkomen als we als ‘Europa’ ook geen Amerikanen toelaten.

Men gaat dus best eens rond de tafel zitten hoop ik.

Ik schat de kans om effectief te gaan in september op 50/50. Veel zal afhangen van het verdere verloop van het virus hier en daar. Als dat de komende 30-45 dagen goed is, gaan de grenzen gewoon open denk ik.
Lennart
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 apr 2009, 16:12

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Lennart »

Mijn plan was om te wachten tot de maatschappij de boel annuleert zodat ik de annuleringskosten kan omlopen. Maar als ik je verhaal zo lees gaat dat misschien pas echt last-minute gebeuren. @Mier37 , dit klinkt als een vervelende situatie!
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door vana »

JVDP78 schreef:
22 mei 2020, 15:56
Die 15% extra was toch eerst enkel bij vluchten gecanceld door KLM zelf??
Je krijgt ook die 15 % als je zelf annuleert. Het verschil is dat je, als je zelf annuleert, na 12 maanden geen recht hebt op een refund

Als uw vlucht door de luchtvaartmaatschappij is geannuleerd, kunt u de voucher na 1 jaar inwisselen tegen contant geld. Als u een voucher heeft aangevraagd terwijl uw vlucht niet door de luchtvaartmaatschappij is geannuleerd, is de reisvoucher niet inwisselbaar.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door harryh »

Vraagje: Heeft iemand al eerder contact gehad met Lufthansa over overdraagbaarheid van hun vouchers? Ik heb 4 tickets rechtstreeks geboekt voor vluchten in juli en ga er intussen vanuit dat zij die vluchten niet gaan annuleren. Maar hun voorwaarden zijn dat je vouchers alleen voor de oorspronkelijke tickethouder kunt gebruiken, ze zijn niet overdraagbaar, zelfs niet naar iemand anders in mijn gezin (ik had voor vier geboekt maar 2 kunnen voorlopig niet).
Ik heb ze vandaag op social gecontact ivm de EC richtlijn van 13 mei, waarin staat dat ze overdraagbaar moeten zijn. Maar niet dus, alleen voor de tickethouder.

Misschien heeft iemand iets anders te horen gekregen?
Jochem3121
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2020, 09:20
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Jochem3121 »

Nog zoiets:

De KLM vlucht is geannuleerd, maar geboekt via Vliegwinkel.nl. De voucher die we evt zouden krijgen, is dan van Vliegwinkel lijkt mij, en niet van KLM?

Misschien best een kans dat deze 'middle man' organisaties omvallen voordat de voucher verzegeld is? Bij KLM zelf is natuurlijk een ander verhaal. Hierdoor neig ik nu naar geld terug ipv voucher.
Gebruikersavatar
Mier37
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 aug 2018, 22:07

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Mier37 »

@Lennart
Zoals je kunt zien op schiphol.nl vertrekken er gewoon vluchten van A’dam naar Newark met United, dus de kans is heel klein dat deze gecanceld word. Hij staat nog steeds op schema als ik nu kijk. Dat gaf de dame ook telefonisch aan. Niets doen levert een ‘no show’ op en dan was ik sowieso mijn geld kwijt geweest. Als het goed is volgens de voorwaarden van United (tm 31 mei geldig) hoef ik geen annuleringskosten te betalen.CT zou uiterlijk (in hun standaard mail) 72 uur voor aanvang van de vlucht contact opnemen, wat niet is gebeurd. Omdat ik United NL afgelopen weekend heb geprobeerd te bellen en ik pas op maandag terecht kon met mijn vraag, besloten gisteren maar te bellen omdat ik bang was ze dit weekend niet te kunnen bereiken zonder oplossing. Die onzekerheid is gewoon het aller vervelendst.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door Frasi »

Jochem3121 schreef:
22 mei 2020, 18:45
Nog zoiets:

De KLM vlucht is geannuleerd, maar geboekt via Vliegwinkel.nl. De voucher die we evt zouden krijgen, is dan van Vliegwinkel lijkt mij, en niet van KLM?

Misschien best een kans dat deze 'middle man' organisaties omvallen voordat de voucher verzegeld is? Bij KLM zelf is natuurlijk een ander verhaal. Hierdoor neig ik nu naar geld terug ipv voucher.
Ik had bij Budgetair geboekt en heb de vouchers direct van KLM gekregen.
Betekent dat ik ze (alleen) rechtstreeks bij KLM.com kan gebruiken. Ik heb dus niets meer met Budgetair te doen. Ik neem aan dat dit bij Vliegwinkel ook zo is: KLM geeft de vouchers uit, niet de broker. (anders zou je dubbel gebonden zijn: én aan de broken én de airline).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door chippie777 »

mtl schreef:
15 mei 2020, 09:47
chippie777 schreef:
14 mei 2020, 16:30
Echter zoon lief zou in augustus naar NY gaan. Gespaard voor een ticket en geboekt bij KLM, vlucht met Delta. Hij kan afwachten, of is het toch wijsheid om nu te herboeken of te kiezen voor een voucher? Lastige keuze voor hem. Gokken dat KLM de vlucht cancelt kan natuurlijk ook, maar wat als de vlucht gewoon doorgaat maar je eigenlijk helemaal niets te zoeken hebt in NY? (Als ze je al toelaten)
Hoe denkt je zoon erover? Ik heb geen idee hoe de situatie tegen die tijd is. Maar ik heb begrepen dat vooral New York en omgeving zwaar getroffen is door het corona-virus. En ik denk niet dat in augustus alles weer normaal is. Ikzelf zou er weinig zin in hebben om in een stad te zijn waar veel zaken dicht zijn en waar iedereen met mondkapjes loopt.
Hij heeft z’n keus gemaakt en gekozen voor een voucher met 15% “bonus”. Zodra het er goed uitziet gaat hij opnieuw boeken. Geeft ook rust wanneer je eenmaal een keus hebt gemaakt.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door JVDP78 »

Ik ga ook de voucher aanvragen bij KLM maar weet iemand hoe het zit met de kosten voor bagage en stoelreservering?
Wordt dit direct met de voucher verwerkt cq verrekend of moet je dat daarna apart aanvragen?
2018 Florida
2022 California + Hawaii
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door lyan »

Onze reis zou gisteren starten, we zouden met AA van Amsterdam via Dallas naar Las Vegas vliegen. De terugreis zou zijn met BA via Londen. Van BA kregen we een week of 3 geleden al een mail dat die vlucht gecanceld was. Op de site van AA stond sinds weken alleen de vlucht van Dallas naar Las Vegas nog. Geboekt via WTC.
Een mail naar WTC over wat de status van de tickets was werd niet beantwoord, een bericht op de facebooksite van WTC gaf als resultaat een mail dat ze er mee bezig waren maar dat het door drukte langer duurde...
Op maandagavond kwam er dan zomaar een mail van WTC: onze vluchten waren geannuleerd en ze hadden de refundprocedure opgestart. We moeten rekenen op een lange wachttijd: 3-6 maanden. Zelf ben ik ook nog bezig met refund van de stoelreservering bij BA, ook daar nog niets van gehoord.

En nu maar hopen dat we in september wel mogen, anders moet dit hele circus nog een keer....
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door hke »

Beste forumleden,

We hebben de volgende tickets
16 juli 2020 van DUS naar Las Vegas en 6-8 terug.
4 tickets. Gezin met 2 kids.
Geboekt via budgetair op 20-10-19.
We vliegen met British airways van DUS naar LHR (heathrow) en hierna met Virgin Atlantic van LHR naar LV. Compleet als 1 reis geboekt bij Budgetair.
Op het e-ticket staan 2 checkin nummer. 1 voor BA en 1 voor Virgin Atlantic.
Wanneer ik inlog op de BA site zie ik alleen de vlucht van Dus naar LHR.
Wanneer ik inlog op de Virgin Atlantic site zie ik de hele vlucht. Wel de 2 delen.
Bij het deel van DUS naar LHR staat Operated by British Airways

Wanneer ik inlog op BA en de cancellation opties bekijk staat er het volgende:
This is a trade or travel agent booking
Trade bookings, or bookings made through a travel agent cannot be processed by British Airways.
If your booking was made through a travel agent please contact them for all refund enquiries.


Op 4 mei heb ik overigens wel een mail ontvangen rechtstreeks van British airways. Hier staat dat ik een voucher kan aanvragen maar ook dat wanneer ik geboekt heb via een travel agent ik met hun contact moet opnemen.

Ik word dus terug verwezen naar budgetair.
Wanneer ik op dit forum de berichten over budgetair lees dan lijkt het erop dat ze niet of bijna niet reageren.

Dat de reis niet doorgaat lijkt me duidelijk.

We zouden graag of een voucher of een refund krijgen. Refund heeft onze voorkeur maar een voucher is ook prima. Het geld voor de tickets kwijt zijn, zouden we wel erg zuur vinden.

Wat adviseren jullie om te doen? (ik heb ook berichten gelezen van andere budgetair boekers dat ze wel bericht kregen.)
Moeten we wachten totdat de reis is gecanceld?
Moeten we nu zelf al actie ondernemen? (ik log nu wekelijks in om te zien of er iets wijzigt)
Zou er nog een mogelijkheid zijn dat de vluchten wel doorgaan? (Niet dat we het zien zitten om nu door de VS te reizen.)
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Corona virus / Travel ban

Bericht door mtl »

Budget Air is toch je enige optie als het gaat om contact opnemen als ik dit allemaal lees. Heb je dat al gedaan?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer