Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
A&A
Amerikafan
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Bericht door A&A »

Wij willen voor augustus (in de hoop dat tegen die tijd weer wel gereisd mag worden!) een paar campings reserveren in BC (Nairn falls en Alice Lake). We hebben gezien dat je vanaf 07:00 AM PCT (momenteel 15 uur NLtijd) kunt reserveren en dan 4 maanden vooraf. Op 27 april om 15 uur kun je dus reserveren voor 27 juli. Maar als ik om 15 uur kijk dan worden de sites in de lijst allemaal grijs met een kruisje er in (of rood). De dagen daarna zijn groen met een streep er door; die zijn nog niet reserveerbaar.
Om eens te kijken hoe het werkt probeer ik op het grijze vlakje te klikken of op de site zelf op de tekening. Op de tekening krijg ik "site is niet reserveerbaar" en op het grijze vierkantje klikken lukt niet/geeft geen resultaat. Ik ben overigens ingelogd dus daar kan het niet aan liggen.

Wat doe ik fout of hoe lukt het wel?
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2163
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Bericht door jojostravelusa »

Heeft het niet te maken met het coronavirus? Dat ze op dit moment nog geen uitspraken doen over wanneer alles weer open is?
A&A
Amerikafan
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Bericht door A&A »

Nee, je ziet dat sommige sites (reserveringen) rood worden en andere grijs blijven. De rode zijn, denk ik, gereserveerd en de grijze op één of andere manier geblokkeerd (of ik doe iets fout).
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Bericht door mtl »

Op welke site kijk je?
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Bericht door ClaireVHaut »

Ook de Provinciale parken kan je momenteel niet reserveren. Dit alles ivm Corona.

Afbeelding

http://www.env.gov.bc.ca/bcparks/
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
A&A
Amerikafan
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Bericht door A&A »

mtl schreef:
28 mar 2020, 12:39
Op welke site kijk je?
Op deze site: https://www.discovercamping.ca/BCCWeb/Default.aspx
Er staat nu wel dat reserveren "until further notice" niet kan. Verder is natuurlijk bekend dat er tot 30 juli een sluiting is. Maar ik vind het vreemd dat sommige plaatsen op die site rood zijn wat toch impliceert dat de plaats gereserveerd is.
En je hoeft nu dan wel niet op 15 of 16 uur klaar te zitten maar als hopelijk binnen afzienbare periode het systeem weer vrijgegeven wordt voor boeking is het natuurlijk helemaal een drama want dan wil iedereen voor maanden tegelijk aan datums boeken.
En ja, dan mogen we nog blij zijn als dat sowieso kan en mag...
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hoe reserveer je een camping in BC Provincial parks?

Bericht door ClaireVHaut »

A&A sommige plekken zijn op sommige dat FCFS of niet resereervaar..

Tot 30-6 iig geen mogelijkheid tot reserveren, gewoon dagelijks even kijkje nemen vanaf half mei ofzo..
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer