Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor tours/uitjes met korting?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
IzzyB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Tips voor tours/uitjes met korting?

Bericht door IzzyB »

Wij gaan met zn 4tjes in april naar Florida. We zouden graag zwemmen met manatees, de little Toot boot voor dolfijnen nemen, een airboat tour in de Everglades, kajakken in de mangrove bij san Marco, een snorkeltour in Key Largo, nou ja teveel om op te noemen.
Liever wil ik niet overal de hoofdprijs betalen dus tips over, eventuele?, besparingen zijn welkom. Hoe regelen jullie dat? Waar moet ik op letten, wat kan ik al voorbereiden?
Graag leer ik, als beginnend amerika-reiziger, van jullie ervaringen en tips and tricks! Alvast bedankt
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Tips voor tours/uitjes met korting?

Bericht door PSVwally »

De eerste tips en tricks zijn om hier veel topics door te lezen. De meeste mensen willen hetzelfde dan jij. Alle leuke dingen doen voor een zo laag mogelijke prijs. Gebruik daarvoor rechtsboven ook de zoekfunctie. Nu ga je actuele en minder actuele info vinden, dus is het al makkelijke om op topicnaam te zoeken. Sorteer dat in een excel bestandje en ga filteren en dan kom je al een heel eind. Probeer niet het wiel opnieuw uit te vinden, maar gebruik dat wat voorradig is.
IzzyB
Amerika-ontdekker

Bericht door IzzyB »

Nav wat speurwerk door de topics, heb ik toch nog n vraag?
Ik lees dat mensen via Groupon een tour boeken. Ik heb de groupon app gedownload. Ik vond iets, wilde t af rekenen maar kreeg toen de melding dat ik geen Amerikaans Cc /bankrekening heb en dat ik geen Amerikaans (aflever-)adres heb. Dus lukte de koop niet.
Moet ik in de 1e winkel in Tampa een Amerikaanse prepaid cc kopen om zoiets af te kunnen rekenen? En t hoteladres opgeven?
Kan iemand met groupon ervaring mij helpen?
(In t topic groupon/kortingsbonnen zie ik alleen kortingscodes etc voor bij komen? Ik kon daar t antwoord niet vinden)
Alvast bedankt
CAM1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door CAM1984 »

Ik denk dat je de zoekfunctie even moet gebruiken om te neuzen in oudere topics. Ik kan me herinneren dat er in 2018 ook over geschreven werd dat betalen lastig was. Hoe die mensen het hebben opgelost weet ik niet meer. Ik heb zelf geen problemen ondervonden. Misschien dat je uit dit topic wat wijzer kunt worden viewtopic.php?f=10&t=62954&hilit=groupon+betalen
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
IzzyB
Amerika-ontdekker

Bericht door IzzyB »

@CAM1984 bedankt!
Plaats reactie