Parkeren in Düsseldorf.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door sunnyrojo »

Ik heb alleen de topic gevonden parkeren in Zaventem, ik kon deze niet terugvinden van Düsseldorf al zal die er wel zijn.
Waar is het redelijk betaalbaar parkeren en maakt iemand ook gebruik van valet parking en wat zijn de ervaringen?
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Kevin77
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 nov 2015, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: Den Haag

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door Kevin77 »

Wij vertrekken regelmatig vanaf Dusseldorf en parkeren dan in P4 of P5, makkelijk te vinden en indien je in P4 staat kun je direct op de Skytrain stappen en ben je met een paar minuten in de vertrekhal.
P5 is aan de overkant en om bij de Skytrain te komen moet je een straat oversteken.
Reserveren op dus.com
Goedkoper is om bij Parkvogel.de in de ISS Dome te parkeren, deze garage ligt iets verder weg en heeft een prima shuttle service.
Valet kan ik je niets over vertellen, ik geef mijn autosleutels echt niet af.
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1514
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door pumi1000 »

Düsseldorf is het fijnste vliegveld vind ik ook met parkeren. P4 of P5 parkeergarage en je staat zo in de vertrekhal. Kosten vallen mee. Reserveren online via parkvogel.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door Almere vak V »

Dusseldorf is de parkeerhemel. Zeker als je dat vergelijkt met Schiphol. Stukken goedkoper en zeker met de Sky Train prima geregeld. Als ik alleen vlieg altijd P4. Als we met onze gehandicapte dochter vliegen altijd P1, gratis parkeren met een invalide parkeerkaart. Je hoeft de kaart niet in de auto te laten liggen (zoals op Schiphol. Misschien heb ik dat ding ook nodig in de VS?? Is niet ons probleem meneer...) alleen te tonen bij uitrijden.

Reserveren gewoon via de website van het vliegveld. Volgens mij kom je dan ook automatisch terecht bij Parkvogel.
Carolien123
Amerikafan
Berichten: 164
Lid geworden op: 05 sep 2016, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door Carolien123 »

Wij vliegen in juni vanaf Düsseldorf en hebben al vervoer geregeld. Ik denk dat ik die maar ga afbellen.
2016 Florida
2017 South West
2017 Deep South
2018 Seattle
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door KW1984 »

Park-sleep-fly bij Van der Valk daar kan ook een goede optie zijn, afhankelijk van vertrektijd. Hebben soms scherpe tarieven. Je vakantie begint een dagje eerder, goed parkeren, met (gratis) taxi naar vliegveld. Bijkomend voordeel is dat als je wilt je de avond ervoor al je koffers kunt afgeven op het vliegveld. Kun je de volgende dag wat later komen oa.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door sunnyrojo »

We vliegen pas rond twaalf uur dus vanuit Nederland best te doen om 's morgens vanuit huis weg te rijden, wij hebben nu de P25 besproken.
Ooit al echt wat jaartjes geleden met shuttle gebracht nh vliegveld Dusseldorf, is ook goed gegaan hoor. (sites niet genoteerd toen)
Dit is wel even wat duurder maar scheelt met erheen gaan wel tijd omdat het 2 minuten lopen ervandaan zit, geboekt bij dus.com toch. :thumbup:
bedankt voor jullie reacties
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
groennom
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:44
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door groennom »

Een aantal keer geparkeerd op P23, is 5 minuten lopen naar de terminal. Echt super! Als ik nu kijk voor 4 weken in de zomer kost dit 146 euro. Altijd heel goed bevallen, geen bus oid maar gewoon klein stukje lopen.

https://www.dus.com/nl-nl/parkeren
Jumping Jack
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 23 okt 2015, 07:39
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Noord Brabant

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door Jumping Jack »

Wij vliegen in juni weer vanaf Düsseldorf naar Amerika. Fijne compacte luchthaven en inderdaad is het parkeren een stuk goedkoper dan op Schiphol. We hebben nu gereserveerd op ISS Dome van Parkvogel. Dat is het goedkoopst, zit wel snel vol. Je wordt om het half uur in nog geen 10 minuten naar de luchthaven gebracht. Ik heb nu € 88,- betaald voor 24 dagen...
Laatst gewijzigd door Jumping Jack op 25 jan 2020, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door goState »

Geparkeerd op P7 4 minuten lopen naar terminal. Düsseldorf is nog klant vriendelijk met zijn P prijzen. Ook veel dichterbij bij de terminal. Top vliegveld.
Familyof4
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jan 2020, 21:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door Familyof4 »

KW1984 schreef:
24 jan 2020, 19:48
Park-sleep-fly bij Van der Valk daar kan ook een goede optie zijn, afhankelijk van vertrektijd. Hebben soms scherpe tarieven. Je vakantie begint een dagje eerder, goed parkeren, met (gratis) taxi naar vliegveld. Bijkomend voordeel is dat als je wilt je de avond ervoor al je koffers kunt afgeven op het vliegveld. Kun je de volgende dag wat later komen oa.
Niet aan te raden met een gezin. Bij de terugweg geen taxi die ons wilde vervoeren omdat we zogenaamd te veel koffers hadden (en 4 personen) en maar een kort ritje moesten. Dat werd doodleuk even van taxi op taxi door gegeven terwijl taxi's officieel verplicht zijn je mee te nemen als je vooraan staat in de rij. Daar stonden we met 2 kleine kinderen in de late winteravond na een vakantie op Tenerife dus met dunne jasjes aan. Mijn man mee en ik daar blijven staan met koffers en kids leek me ook vragen om problemen. Uiteindelijk was er 1 chauffeur die, zij het nogal chagrijnig, ons wel mee nam, maar deze reed eerst naar een verkeerd hotel (per ongeluk, geloof je het zelf? ) Tja dus afgezet letterlijk en figuurlijk.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door harryh »

Op reis gebruik ik Uber regelmatig. Net even gezocht, op Düsseldorf kun je ook een Uber bestellen. Dan weet je dat er een taxi komt en voor welk tarief hij/zij je brengt.
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Parkeren in Düsseldorf.

Bericht door KW1984 »

Familyof4 schreef:
29 jan 2020, 17:15
KW1984 schreef:
24 jan 2020, 19:48
Park-sleep-fly bij Van der Valk daar kan ook een goede optie zijn, afhankelijk van vertrektijd. Hebben soms scherpe tarieven. Je vakantie begint een dagje eerder, goed parkeren, met (gratis) taxi naar vliegveld. Bijkomend voordeel is dat als je wilt je de avond ervoor al je koffers kunt afgeven op het vliegveld. Kun je de volgende dag wat later komen oa.
Niet aan te raden met een gezin. Bij de terugweg geen taxi die ons wilde vervoeren omdat we zogenaamd te veel koffers hadden (en 4 personen) en maar een kort ritje moesten.
Geen fijne ervaring zo te lezen! Wij waren ook als gezin, welliswaar met maar 1 kind (3,5) maar wel met 3 grote koffers etc. Geen enkel probleem gehad, direct met de taxi mee. Kreeg wel de indruk dat hij het inderdaad jammer vond dat het maar zo'n kort ritje was, had waarschijnlijk lang in de rij gestaan voor een ritje en kon weer achteraan aansluiten...

Uber/Lyft is inderdaad een goede optie (geen ervaring in Dusseldorf daarmee). Soms bewust een XL besteld om zeker te zijn dat alle bagage/personen mee konden.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer