Wij hebben een groot deel van deze route in 2006 gereden.
Amsterdam-Denver
Denver-Cheyenne
Breng je op deze dag ook een bezoek aan het Rocky Mountain NP? Dan kun je misschien hier een extra nacht besteden bijv. in Estes Park. Het is een heel mooi park dat ik zeker niet zou overslaan.
Cheyenne-Badlands Nat.Park
Badlads-Custer State Park
Custer state Park
Ik weet niet wanneer jullie gaan maar van 21 tm 29 juli worden in Cheyenne de Frontier Days gehouden. Heel leuk om mee te maken maar er is in die periode geen hotelkamer te krijgen en ook de campgrounds zitten vol. Als je al een plekje kunt vinden betaal je 3x zoveel.
Van 6 tm 12 augustus wordt in Sturgis de jaarlijkse rally gehouden. Dan is het beredruk in de Black Hills.
Cheyenne-Badlands is een hele lange saaie reisdag. Wij hebben van Wheatland naar Custer gereden en vielen bijna in slaap achter het stuur. Het stuk tussen Cheyenne en Hot Springs is ongelooflijk saai. Neem voldoende eten mee want je komt bijna geen restaurants tegen op dit stuk.
Misschien kun je beter rijden tot Custer, je kunt dan onderweg het Wind Cave Park bezoeken. Ik zou hier dan een extra dag blijven om Custer State Park, Mount Rushmore en Crazy Horse te bezoeken. De volgende dag zou je dan de Badlands kunnen bezoeken.
Custer State Park - Clearmont
Clearmont-Yellowstone
Ik weet niet waarom jullie in Clearmont overnachten? Ligt iets uit de route.
Wij hebben overnacht in Gilette en zijn de volgende dag via de schitterende scenic 14 alt naar Yellowstone gereden. Je rijdt dan via de Bighorn Mountains en langs Bighorn Canyon en dat is erg de moeite waard. ( zie ons reisverslag en foto's)
Yellowstone
Yellowstone
Yellowstone-Grand Teton
In Grand Teton raad ik jullie aan om Jenny Lake over te steken en de hike naar Inspiration Point te maken, erg mooi!
Grand Teton-Salt Lake City
Een hele mooie route : de 89 via Montpelier en Bear Lake.
Moab/Arches
Moab-??
Canyonlands en Dead Horse Point
In ons reisverslag kun je veel informatie over jullie route vinden.
http://www.backtotheusa.web-log.nl/
Onze foto's vind je op:
http://www.pixagogo.com/2027635180
Veel plezier met het uitstippelen van de route.
Marjon