Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Ellen1308 »

Yes, we hebben geboekt! Düsseldorf-Seattle op 28 juli en San Francisco-Düsseldorf op 19 augustus.

Nu kan ik eindelijk aan de slag met een route! Yellowstone móet er in ieder geval in zitten. Zijn er hier mensen die een soortgelijke reis hebben gemaakt? Ik hoor graag tips voor de route en zoek ook reisverslagen. Alle hulp is welkom!

Ik zat zelf globaal aan dit te denken: Seattle-Portland-Yellowstone-Grand Teton-Las Vegas-San Francisco.

Voorkeur gaat uit naar bezoeken National Parks met wat wandelingen. Maar niet té uitdagend, dus geen Angel's Landing-achtige dingen.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Ellen1308 schreef:
19 jan 2020, 11:22
Nu kan ik eindelijk aan de slag met een route! Yellowstone móet er in ieder geval in zitten.
Ik zelf zou eerst een route maken en dan pas de tickets boeken. :wink:

Als je Yellowstone mee wilt nemen moet je behoorlijk wat kilometers maken. Zijn er dingen op de route die je al eens gedaan hebt? Je noemt wel Portland, maar geen parken als Olympic NP en Mt Rainier. Is Portland een must? Je zou ook via Glacier NP kunnen rijden. Tussen Grand Teton en Las Vegas zijn ook veel mogelijkheden. En wil je tussen Las Vegas en SF nog veel doen?
Zijn er ook parken/steden die je niet hoeft te doen? Zion? Bryce? Capitol Reef?

Misschien heb je iets aan ons 2015-verslag voor een deel van de route.

Marianne
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Ellen1308 »

Hoi Marianne,
Ik had jullie reisverslagen al gevonden en ga daar deze week eens op mijn gemak in lezen.

Portland is zeker geen must. Ik had deze globale route als tip gekregen van iemand op Facebook. Steden vinden we minder belangrijk dan de parken.

En de reden waarom we eerst tickets geboekt hebben en daar de route van af laten hangen is dat ik héél breed aan het zoeken ben geweest (veel bestemmingen). Tickets in het hoogseizoen zijn nogal prijzig en als je dan een leuke prijs tegenkomt dan zijn het vaak absurd lange reistijden. We wilden graag een one-way en we hadden Seattle-san Francisco als advies gekregen van iemand. Vandaag kwam deze voorbij tegen een héle mooie prijs met gunstige vliegtijden, dus geboekt.

We willen het zéker niet te vol plannen, wat niet haalbaar is bewaren we gewoon voor een volgende reis. Ik gebruik altijd reisverslagen van anderen om ideeën op te doen voor onze eigen route, vandaar hier mijn vraag wie (delen van) deze route al eens heeft gedaan en daar een reisverslag van heeft bijgehouden.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door ingrid14 »

Ellen1308 schreef:
19 jan 2020, 15:18
wie (delen van) deze route al eens heeft gedaan
Wij gingen in 2016 van Seattle naar SF. En er is een verslag van :wink:
Maar onze route was wel helemaal anders dan je nu in gedachten hebt.

Marianne schreef het al, met Yellowstone in de route zijn er erg veel mijlen te rijden. Dat geeft minder rust.
Misschien bewaren voor een andere reis (vanaf LV of Salt Lake City)

In 2018 deden wij een rondje Seattle met North Cascades, Glacier en Mt Rainier in de route. Er zaten enkele lange rijdagen in.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Tantelotje »

Plannen zijn altijd leuk, maar zoals Ingrid en Marianne ook al aangeven is van Seattle naar SF via Yellowstone een aardige afstand.

In 2017 reden wij van Seattle naar LV, maar kwamen praktische langs SF. Maar wel een totaal andere route dan jij in gedachten hebt. Het verslag staat (nog steeds) niet online, maar ik heb er hier wel een route topic over aangemaakt: viewtopic.php?f=16&t=66719. Misschien kun je er toch wat mee. Het was overigens een prachtige reis, ook zonder Yellowstone.

In 2019 zijn we van Seattle naar LA gereden, wél via (Cascades, Glacier) Yellowstone. Misschien haal je inspiratie uit ons verslag.
Maar...: Wij hadden beperkte tijd in Yellowstone gepland want we waren daar al eerder geweest. Verder: als je Yellowstone aandoet 'mag' je Grand Teton eigenlijk niet overslaan. Daarna heb je de keuze of je naar beneden rijdt (al dan niet via Moab en de UT12 of via SLC) naar LV en vandaar naar het oosten naar SF (via DV en eventueel Yosemite) of dat je vanaf GT via Craters of the Moon (vonden wij een enorme deceptie na Yellowstone), verder Oregon en dan naar beneden naar SF.

Zonder enige kennis van wat jullie allemaal al gezien hebben, zou ik wellicht zoiets doen:
28-07 Dusseldorf - Seattle
29-07 Seattle
30-07 Seattle - Bellingham
31-07 Bellingham - Concrete
01-08 Concrete - Winthrop
02-08 Winthrop - Coeur d'Alene
03-08 CDA - Kalispell
04-08 Kalispell - East Glacier
05-08 East Glacier
06-08 East Glacier - Gardiner
07-08 Gardiner -Yellowstone
08-08 Yellowstone
09-08 Yellowstone
10-08 Yellowstone - Grand Teton
11-08 Grand Teton - Salt Lake City
12-08 SLC - Las Vegas
13-08 LV
14-08 LV - Death Valley/Lone Pine
15-08 Lone Pine - Yosemite
16-08 Yosemite
17-08 Yosemite - SF
18-08 SF - Vliegtuig

Maar.... dan heb je dus geen tijd meer voor SF. Als je al vaker in Yosemite bent geweest, zou je dat kunnen laten vallen. Of in ieder geval een nacht. Of je gaat van Seattle ineens de Cascades over en skipt Bellingham.
En er zitten wel een paar afstanden in. Bijvoorbeeld 7 augustus, alhoewel wij dat afgelopen jaar prima vonden.
En je moet een keer van GT naar beneden.

Kortom: ik zou Yellowstone deze reis skippen en kiezen voor een route door Washington en Oregon (inderdaad Olympic, Mount Rainier, omgeving Mount Hood, Bend, Crater Lake, Lassen Volcanic) omdat ik denk dat dat veel relaxter is dan deze race tegen de klok.

Succes met keuzes maken! :thumbup:
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt een mooie reis maken met voldoende tijd in Washington en Oregon en het zuidwesten als je Yellowstone laat vallen. Kijk daarvoor bijvoorbeeld eens naar ons 2006-verslag.
Ellen1308 schreef:
19 jan 2020, 15:18
We wilden graag een one-way en we hadden Seattle-san Francisco als advies gekregen van iemand.
Had die persoon dan wel begrpeen dat jullie ook naar Yellowstone wilden? En hoe had die de route dan voor zich gezien?
Met Yellowstone zul je inderdaad zaken moeten laten vallen die wel op de route liggen. Je kunt dan kiezen voor parken als Olympic en Mt Rainier en Glacier, of je kunt snel richting Yellowstone rijden en op het laatste deel meer tijd nemen.

Je had nog niet aangegeven of er dingen zijn op de route die je al eerder hebt gedaan. Of is dit jullie eerste keer naar het westen?
En behalve Yellowstone heb je geen echte musts?

Marianne
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Ellen1308 »

Yellowstone willen we echt niet skippen, dat is voor ons het belangrijkste deze reis. Ik ben druk een planning aan het maken, als deze af is zal ik hem hier plaatsen.
Ons idee nu is om snel richting Yellowstone te rijden, in 3/4 dagen, gebruik makend van de jetlag en het vroeg wakker zijn.
Natuurlijk is er veel meer moois te zien in Washington/Oregon maar dat bewaren we dan maar weer voor een volgende reis (wellicht wanneer we zonder kinderen gaan).
Een route meer langs de kust naar beneden spreekt ons niet zo aan. Wij zijn geen strand/zee-mensen, zo vonden we Highway 1 van LA naar SF ook erg tegenvallen. En de parken die we dan onderweg tegenkomen zullen vast ook erg mooi zijn, maar in onze ogen niet zo mooi als Yellowstone of Grand Teton.

Nu ik bij mijn plan voor Yellowstone blijf: Ik ben aan het kijken naar accommodatie in Yellowstone, tot nu toe is de Old Faithfull Inn niet beschikbaar. Is West-Yellowstone eventueel ook een optie? Ik heb begrepen dat ik gewoon moet blijven kijken naar de beschikbaarheid in het park zelf, maar mocht dat écht niet gaan lukken, dan zal ik toch een alternatief achter de hand moeten hebben.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Tantelotje »

Probeer in ieder geval meerder overnachtingsplaatsen, ook in Yellowstone. Op zich kan West-Yellowstone best, maar het park is zo groot dat je daar zeker niet alle overnachtingen moet plannen, dat is eigenlijk niet te doen.
Als je uit het noorden komt, kun je een overnachting plannen bij Gardiner/Mammoth. Ik zou toch echt proberen iets in het park te doen. Is er bijvoorbeeld ook niets meer beschikbaar bij de Old Faithful Snow Lodge? wij hadden daar afgelopen jaar een cabin en daar zou ik zo weer verblijven.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door markro »

Blijf inderdaad kijken naar accommodaties in het Yellowstonepark, misschien komt er op de data dat jij er wilt zijn iets vrij.

In de plaats West Yellowstone, aan de westingang van het park, kan je goed verblijven, maar je hebt dan steeds dezelfde weg te rijden om het park in te gaan. En het park is een erg groot stuk natuur. De rondweg door het park heeft de vorm van het cijfer 8 en heeft bij elkaar een lengte van circa 250 kilometer. Verkijk je niet op de afstanden en het feit, dat je er niet hard mag rijden en regelmatig een opstopping zal meemaken wegens dieren op de weg.
Probeer op voorhand op 2 of 3 plekken een accommodatie te boeken, en dan wel zodanig dat je nog kan afzeggen.

Kijk eens bij de beoordelingen, die door de forumleden zijn gegeven:
In het Yellowstone National Park: klik hier.
Westingang in de plaats West Yellowstone: klik hier.
Noordingang in de plaats Gardiner: klik hier.
Noordoostingang in de plaats Cooke City: klik hier.

In 2010 waren wij in het Yellowstone NP en hebben vanuit 3 verschillende plaatsen het park verkend. Wij zaten achtereenvolgens in de plaats Cooke City (buiten het park, noordoostingang), Lake Village (in het park) en in de plaats West Yellowstone (buiten het park, westingang). Misschien doe je nog ideeën op uit mijn verslag, klik hier en dan vanaf dag 5.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Ellen1308 »

Tantelotje schreef:
21 jan 2020, 15:11
Is er bijvoorbeeld ook niets meer beschikbaar bij de Old Faithful Snow Lodge?
Vanmiddag vond ik alleen nog kamers tegen een prijs van 600 dollar, dat vinden we toch een beetje té gek!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

De frontier cabins daar zijn heel betaalbaar. Je moet heel regelmatig kijken of er iets vrij komt.

Marianne
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Ellen1308 »

Hier onze voorlopige route:

Dag 1 vlucht naar Seattle
Dag 2 Seattle – Spokane 480 km
Dag 3 Spokane – Butte 541 km
Dag 4 Butte – Gardiner 268 km
Dag 5 Yellowstone (voor nu cabin geboekt bij Lake hotel in Yellowstone, ik blijf Old Faithfull inn en snow lodge in de gaten houden)
Dag 6 Yellowstone (cabin Lake Hotel)
Dag 7 Yellowstone naar Grand Teton (overnachting in Jackson)
Dag 8 Grand Teton
Dag 9 Jackson – Vernal 458 km
Dag10 Vernal – Moab 349 km
Dag11 Moab
Dag12 Moab – Torrey 251 km
Dag13 Torrey – St. George (via UT-12) 365 km
Dag14 St. George – Las Vegas 193 km
Dag15 Las Vegas
Dag16 Las Vegas – Lone Pine 368 km
Dag17 Lone Pine – Lee Vining 196 km
Dag18 Lee Vining – Yosemite
Dag19 Yosemite
Dag20 Yosemite – San Francisco 306 km
Dag21 San Francisco
Dag22 San Francisco
Dag23 terugvlucht

de eerste 2 dagen willen we, gebruikmakend van de jetlag, zo vroeg mogelijk op pad gaan en 2 lange reisdagen maken.
Ik heb nog wat twijfels:
1. zal ik 1 nacht Jackson doen en dan een nacht erbij plakken in Moab?
2. zullen we in plaats van via Moab de route via Salt Lake City nemen?
3. Als we 2 nachten Moab doen, kunnen we dan wel zowel Arches als Canyonlands bezoeken of moeten we een keuze maken?
3. Gaan we wel naar Yosemite? Zo nee, wat is een alternatief?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Met deze route is je startpunt wel erg onhandig.
Yellowstone is belangrijk voor jullie, maar waarom dan zo weinig tijd daar?

En jammer dat je nog steeds niet hebt aangegeven of jullie al iets bezocht hebben in het zuidwesten. Maar ik vermoed van niet?

Voor wat meer tijd overal zou je Moab kunnen laten vallen en via Capitol Reef en Bryce en Zion naar Las Vegas rijden.

Lees eens wat reisverslagen om te kijken wat leuk en haalbaar is. In 2013 waren wij bijvoorbeeld 2 nachten in Moab. En in 2019 ook.
En in Yosemite zijn we ook al eens geweest. :wink:

Marianne
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Ellen1308 »

Tja, start- en eindpunt staan nu eenmaal vast en ik had al uitgelegd dat we deze tickets prijstechnisch niet konden laten schieten in het hoogseizoen. Dus we moeten het ermee doen en zo een route zien te maken waar wij ons goed bij voelen.

Man en ik zijn eerder in Zuidwesten geweest, kinderen niet. Ik dacht dat ik dat al had geschreven maar blijkbaar niet, sorry!

Ik heb al veel reisverslagen gelezen en tips uit gehaald (vooral uit de blog van de Kloenies), zo ben ik tot deze route gekomen. Op die blogs heb ik ook de 3 nachten Yellowstone bepaald.

Ik ga eens kijken naar de optie om Moab te laten vallen. Hoe zouden we dan naar Capitol Reef rijden? Wel via Salt Lake City dan?
Zion zijn we trouwens niet van plan om te doen dit keer.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Ik begrijp dat de vlucht vast ligt maar als je in Seattle start en het zuidwesten al bezocht hebt, dan is het toch niet gek om ook wat tijd in Washington door te brengen lijkt me.
Ik begrijp nu ook dat jullie met kinderen reizen. Dat is ook wel handig om te weten. Hoe oud zijn ze?

Voor Yellowstone is een extra dag echt wel nodig. Je bent altijd veel tijd kwijt met het rondrijden daar, en met de afsluiting tussen Tower en Canyon nog meer dan normaal.

Als je Moab laat vallen zul je langs Salt Lake City rijden.
In 2017 reden wij in 1 dag van Capitol Reef naar Jackson. Dat was wel een erg lange dag. In 2015 deden we een tussenstop in Springville.

De Kloenies ken ik niet, maar ik zou zeggen, bekijk eens meerdere verslagen. Iedereen heeft zijn eigen manier van reizen, dus je kunt bij iedereen weer andere dingen leren.
Als iemand maar twee dagen in Yellowstone is geweest haal je niet uit een blog wat er allemaal gemist is.
Neem vooral de tijd om ook eens een geiser uit te zien barsten - zoals de Great Fountain Geyser- of om een rangeractiviteit te doen.
Ik neem aan dat je voor de overnachtingen per nacht kijkt?

In Jackson vonden wij onze cabin in het Kudar Motel prettig. We hadden daar twee slaapkamers. Zie daarvoor ons 2017-verslag.

Zion is voor kinderen een leuk park. Probeer in elk geval de Canyon Overlook Trail mee te nemen als je er langs rijdt.
Voor Yosemite met kinderen kun je onze verslagen van 2002 tot 2008 bekijken.

Marianne
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Ellen1308 »

Marianne, hartelijk dank dat je zo met ons meedenkt. Beetje late reactie van mijn kant, maar ben aan het tobben met een kaakontsteking dus ben niet actief bezig geweest met onze route. Daar staat mijn hoofd op dit moment niet zo heel erg naar, eerst van die pijn af zien te komen!

We reizen met 2 kinderen van 14 (meisje) en 11 (jongen). Onze jongste is gek van dinosaurussen en wil heel graag naar Dinosaur NM. Vandaar dus onze route naar Moab. Maar zou het ook mogelijk zijn om naar Dinosaur NM te gaan en dan vanuit daar NIET naar Moab maar richting Bryce en Zion?
Onze oudste heeft als wensen Yellowstone, Las Vegas en San Francisco. O, en ook nog graag de Grand Canyon, maar die weet ik écht niet in te passen in de route dus dat wordt het zéker niet! Daarom had ik Canyonlands (via Moab) in de route staan, beetje compromis.

ik heb een aantal blogs gelezen en Capitol Reef trekt mij eigenlijk niet zo. Waarom kan ik moeilijk omschrijven, maar de foto's en verhalen spreken me het minste aan. Dus dat hoeft voor mij niet persé in de reis te zitten. Maar als dat routetechnisch het handigst is dan ook prima.

Pfff, ik vind het echt lastig hoor, om tot een mooie route te komen!

Oh, de Kloenies zijn trouwens Njit en SpaceAce.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Almere vak V »

Ellen1308 schreef:
03 feb 2020, 11:09
O, en ook nog graag de Grand Canyon, maar die weet ik écht niet in te passen in de route dus dat wordt het zéker niet!
Vanuit Las Vegas kan je prima naar de Westrim van de Grand Canyon. Met 2 uurtjes rijden ben je er. Kan je ook nog langs de Hoover Dam als je wil.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Sommige parken spreken je meer aan dan andere maar kijk voor Capitol Reef ook eens in ons 2019-verslag. Wij deden toen een klein stukje van de Sulphur Creek, stroomopwaarts, maar die kun je ook stroomafwaarts doen. Je loopt dan grotendeels door het water. Zeker voor de kinderen erg leuk!
Wij deden toen op weg naar Moab Little Wild Horse Canyon. Dat is ook leuk om te doen.

Je kunt Moab overslaan, hoewel je er nu wel vlakbij bent, en dan na Torrey naar de North Rim van de Grand Canyon rijden.
Ellen1308 schreef:
03 feb 2020, 11:09
Oh, de Kloenies zijn trouwens Njit en SpaceAce.
Die ken ik wel!

Sterkte met de kaak!

Marianne
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6129
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Old Faithful »

Ellen1308 schreef:
03 feb 2020, 11:09
Onze jongste is gek van dinosaurussen en wil heel graag naar Dinosaur NM.
Je zou via John Day Fossil Beds N.M. kunnen rijden en een bezoek aan het Thomas Condon Paleontology and Visitor Center van de Sheep Rock Unit brengen. Met een overnachting in Mitchell kun je aan het eind van de dag de Painted Hills bezoeken en de volgende ochtend de Sheep Rock Unit met het Visitor Center. Zo zijn de eerste twee dagen niet alleen reisdagen.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Ellen1308: van Seattle naar San Francisco

Bericht door Almere vak V »

Old Faithful schreef:
05 feb 2020, 14:11
Met een overnachting in Mitchell kun je aan het eind van de dag de Painted Hills bezoeken en de volgende ochtend de Sheep Rock Unit met het Visitor Center. Zo zijn de eerste twee dagen niet alleen reisdagen.
Wel een pittig ritje! Die kan je op twee manieren doen. Via de 90/97 of via de 5/26. Ik zou voor die laatste kiezen. Alleen zou ik dan via de Columbia River Gorge naar de 97 rijden. Prachtige weg!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer