Eminem - Darkness (gun law / shootings)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Eminem - Darkness (gun law / shootings)

Bericht door Joeyvdl »

Niet zeker of dit precies in dit gedeelte van het forum past, maar ik wilde dit even delen.

Vandaag is het nieuwe Eminem album uit gekomen. Je moet er van houden, maar wat mij betreft echt een hele goede en belangrijke boodschap in dit nummer.

Let op: video kan wat heftig over komen, maar wat mij betreft de realiteit van tegenwoordig.

Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Eminem - Darkness (gun law / shootings)

Bericht door boonens »

De realiteit van tegenwoordig is dat al deze multimiljonairs (rappers, pop-zangertjes, acteurs/actrices etc.) ineens zogenaamd het licht hebben gezien en het publiek belerend denken te kunnen toespreken over allerhande maatschappelijke thema's, terwijl ze zelf onderdeel zijn van het probleem.

Een album tegen wapengeweld / voor gun control? Best hypocriet. Lees eens wat lyrics van zijn eerdere albums en tel de bedreigingen, scheldpartijen en statements dat hij zijn 'tegenstanders' zal (laten) aanpakken. Is hij niet zelf geregeld in aanraking geweest met justitie i.v.m. het dreigen met een wapen?
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Eminem - Darkness (gun law / shootings)

Bericht door mtl »

Ach, zolang het maar geld oplevert voor die hypocrieten.
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Eminem - Darkness (gun law / shootings)

Bericht door Hockey »

Joeyvdl schreef:
17 jan 2020, 23:54
............... maar wat mij betreft echt een hele goede en belangrijke boodschap in dit nummer.
Eminem zou pas echt een krachtige boodschap zenden als hij al het geld dat hij heeft verdiend met "foute" rap terug zou geven.
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Eminem - Darkness (gun law / shootings)

Bericht door Joeyvdl »

Ach, wat geschiedenis betreft zijn er best andere dingen te vertellen over Eminem inderdaad.

Haalt wat mij betreft de boodschap van vandaag niet weg uit dit nummer. Het is natuurlijk altijd al een probleem geweest in Amerika. Neemt niet weg dat ieder beetje aandacht wat er nu aan gegeven wordt wat mij betreft positief is.
image.png
image.png (40.21 KiB) 2668 keer bekeken
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Eminem - Darkness (gun law / shootings)

Bericht door Ziva »

Lol laat me niet lachen joh ... hypocriet mannetje... jarenlang geld verdienen met groffe, geweldadige rap en dan nu ineens als een soort heilige anti gun violence preken?

Juist ja... hij kan dat album lekker in zijn r**t steken ;)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer