Universal & Disney, 4 dagen tickets?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Karen.
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2020, 13:40
Aantal x V.S. bezocht: 1

Universal & Disney, 4 dagen tickets?

Bericht door Karen. »

Hallo allemaal


Ik bekeek onderstaande topics, maar ik heb geen idee welke tickets ik moet kopen.
De meeste mensen gaan namelijk langer dan ons of bezoeken meerdere pretparken op één dag.

Wij dachten er aan om 4 dagen (met één 5e rustdag in het midden) de pretparken te bezoeken, eind februari.
Het gaat om Magic Kingdom, Animal Kingdom en dan twee dagen de Universal parken (studio's & island of adventure). Voor het Universal park zouden we wel een combi ticket willen, omdat we de Hogwarts Express niet willen missen.

Een hotel (niet Disney) hebben we al. Welke online tickets nemen we dan best?

Kunnen jullie me misschien ook met volgende vragen helpen?
-> In sommige attracties mag je geen rugzak meenemen. Mijn moeder vertelde me dat er dan alleen betalende lockers zijn? Dat loopt dan toch heel erg op, als je steeds moet betalen? Hoe doen jullie dat?
-> De fastpass kan je activeren via een app. Hoe gebruik je deze app dan? Is het niet heel duur om internet te gebruiken in Amerika?
-> Nog iemand een tip voor iemand die voor de eerste keer naar ginder gaat? (beetje stress :) )

Alvast bedankt!
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Universal & Disney, 4 dagen tickets?

Bericht door Mies2301 »

Voor twee dagen bezoek kan je voor Disney volgens mij geen goedkope kaarten vinden. Aanbiedingen heb je meestal pas vanaf een aantal dagen bezoeken. Universal volgens mij een beetje hetzelfde verhaal.
Karen. schreef:
14 jan 2020, 13:54

-> In sommige attracties mag je geen rugzak meenemen. Mijn moeder vertelde me dat er dan alleen betalende lockers zijn? Dat loopt dan toch heel erg op, als je steeds moet betalen? Hoe doen jullie dat?
-> De fastpass kan je activeren via een app. Hoe gebruik je deze app dan? Is het niet heel duur om internet te gebruiken in Amerika?
-> Nog iemand een tip voor iemand die voor de eerste keer naar ginder gaat? (beetje stress :) )
1. De lockers heb je bij Universal, niet bij Disney. Vaak mag je bv 1 uur gratis je spullen erin stoppen en begin je met betalen na 1 uur. Bij Disney mag je je tas meenemen in de attractie en anders kan je hem achter je leggen.
2. De fastpasses kan je al van te voren reserveren via je app. Met een arrangement via Disney is dit 60 dagen, met losse kaartjes 30 dagen. Je gebruikt met een arrangement je magic band (armband waarop je kaartje staat) en met losse kaartjes de app. Je kan zo'n magic band ook los kopen en deze koppelen aan je account. Overal in Disney heb je wifi, dus je zal geen kosten hebben voor mobiel internet.
3. Goed inlezen in wat je wilt. In Animal Kingdom is Flight of Passage "de" attractie. Ga daarom, wanneer je geen fastpass hebt, al voor rope drop naar binnen en ren naar die attractie. Anders sta je voor die attractie 1,5-3 uur te wachten.
Karen.
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2020, 13:40
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Universal & Disney, 4 dagen tickets?

Bericht door Karen. »

Alvast bedankt Mies!
Ik las wel van iemand die een combi kocht voor 5 dagen, die even goedkoop was als die voor 2 dagen en dan verder verkocht...

Dat van dat rennen is een goed idee :D
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Universal & Disney, 4 dagen tickets?

Bericht door asv60 »

Karen. schreef:
14 jan 2020, 16:22
Alvast bedankt Mies!
Ik las wel van iemand die een combi kocht voor 5 dagen, die even goedkoop was als die voor 2 dagen en dan verder verkocht...
Volgens mij mag dat niet en kan het ook niet. Je vingerafdrukken worden nl aan je toegangskaartje gekoppeld.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Universal & Disney, 4 dagen tickets?

Bericht door Mies2301 »

Ja dat klopt. Je vingerafdruk zit aan je toegangskaart gekoppeld. Juist om deze doorverkoop tegen te gaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer