Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 mei 2016, 16:17

Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

Voor onze reis in april/mei ben ik nog op zoek naar een hotel nabij LAX en nabij Capitol Reef.

Hebben jullie aanraders?

Ik lees bijvoorbeeld hele wisselende reviews over het Capitol Reef Resort en het is best duur daar dus twijfel een beetje :wink:
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door winterpark »

Wij hebben prima geslapen in de The Broken Spur Inn in Torrey, voor Capitol Reef. Ik was een beetje skeptisch maar we hadden een hele mooie grote kamer voor weinig geld.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door Martin & Marianne »

Hier ook goede ervaringen met de Broken Spur. Maar ook met de Chuck Wagon. En met een cabin op Thousand Lakes RV park.

Bij LAX hebben we eens een Best Western gehad. Die zijn altijd netjes. En vaak ook een prima ontbijt.

Je kunt ook eens kijken bij de beoordelingen (zie link Hotel & Campings bovenaan).

Marianne

Opmerking moderator

Hotel- en campingbeoordelingen van forumleden: https://beoordelingen.allesamerika.com/
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door josea »

Wij hebben ook een keer geslapen in de Broken Spur Inn. Was toen ook één van de goedkoopste. Een andere keer bij de Chuck Wagon, wel in een van de drie cabins. Ook erg goed, mede door het buitenzwembad, vooral een hit bij de kinderen, en het terrasje voor de cabin
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 mei 2016, 16:17

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

Ik ga genoemde hotels eens even bekijken. We nemen een 9 jarige mee dus dat zwembad zou hier vast ook een hit zijn :D

Marianne, ik kende die beoordelingen helemaal nog niet. Goede tip, bedankt!
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door PSVwally »

Moet het persé bij LAX zijn?
Vanuit Venice Beach via de 1(01) ben je ook binnen 20/25 min op het vliegveld. Hetzelfde vanaf Redondo. Zeker de laatste locatie is wat rustiger dan bij het vliegveld en je kan 's avonds nog even langs het strand wandelen.
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door SpaceAce »

dizzymisslizzy1983 schreef:
13 jan 2020, 11:49
Ik lees bijvoorbeeld hele wisselende reviews over het Capitol Reef Resort en het is best duur daar dus twijfel een beetje :wink:
Capitol Reef Resort :love2:

De buitenkant (van het 'motelgedeelte') vond ik er niet uitzien, maar van binnen... Dikke prima! Ook de rest zag er leuk uit. Maar geen ervaring met de tenten, cabins of huifkarren.

Zie deze quote uit ons reisverslag: https://usatour2019.wordpress.com/2019/ ... way-ut-12/
Iets over 19.00 uur zijn we bij ons hotel (of motel eigenlijk). We checken in en krijgen kamernummer 237. Dit is in het gebouw ernaast. Het lijkt alsof het maar één laag heeft, maar daaronder zitten nog kamers verstopt. Wij zitten op de tweede verdieping, maar kunnen dus wel de auto voor de deur parkeren. Zit je op de eerste verdieping, zul je met de trap naar beneden moeten. Het ziet er echt aan de buitenkant niet uit. Soort CSI uiterlijk, maar als we de deur openen, zien we een prachtige grote kamer! Wat heerlijk. Ook kun je vanuit hier het balkonnetje op. Oh, vanavond maar eens kijken of we op het balkon wat lime-a-rita’s kunnen drinken. Dat klinkt wel relaxt.

....

Daarna lopen we nog naar de cabins en tipi’s. Wat ziet er dat allemaal gaaf uit. Dit is echt een super resort! We nemen even plaats bij het kampvuur, maar niet te lang. Ik heb nog wat ‘werk’ te doen: het verslag van vandaag moet nog af he Later zien we op de plattegrond van dit resort dat ze ook nog verderop huifkarren hebben als onderkomen. Echt, wát een geweldig resort!
image.png
image.png (682.43 KiB) 2465 keer bekeken
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door Franciscus »

Bij Capitol Reef sliepen wij in de Aquarius Inn in Bicknell. Kamers zijn oud maar wel schoon en er is een verwarmd zwembad bij. De afstand naar Capitol Reef is heel goed te doen en de prijs is zeer aangenaam. Mocht je voor Bicknell kiezen dan zeker eigen gemaakt -prijswinnend- gebak gaan eten bij Sunglow restaurant!
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door IngridUSA »

Broken Spur heeft ook huifkarren om in te overnachten. Er zit een aparte privé badkamer bij. Misschien leuk voor de 9-jarige :thumbup:
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 mei 2016, 16:17

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

De huifkarren bij Broken Spur heb ik ook gevonden inmiddels. Die overwegen we serieus.
Capitol Reef Resort verhuurt ze pas eind mei begin juni ivm de temperatuur.
Broken Spur dus eerder. Wij zijn er begin mei. Mijn man twijfelt nog of het niet te koud zal zijn.

SpaceAce, het resort is dus toch wel zo leuk als de foto’s? De reviews zijn zo wisselend.
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 mei 2016, 16:17

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

PSVwally schreef:
13 jan 2020, 20:34
Moet het persé bij LAX zijn?
Vanuit Venice Beach via de 1(01) ben je ook binnen 20/25 min op het vliegveld. Hetzelfde vanaf Redondo. Zeker de laatste locatie is wat rustiger dan bij het vliegveld en je kan 's avonds nog even langs het strand wandelen.
Het is juist voor als we aankomen op LAX de eerste dag.
Ik ga eens op zoek bij Redondo.
biebyip
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 24 jul 2013, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: tilburg

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door biebyip »

Als je gaat voor Redondo, kijk dan eens naar de burnham beach cottages (via vrbo https://www.vrbo.com/294024?r=DESCRIPTION

Een straat achter de boulevard, drie knusse gerestaureerde cottages. Wij sliepen met 2 volwassenen en 2 pubers in de grootste; met een veranda, keukentje en aparte slaapkamers. Rustig straatje (alleen als er kerk is, is het even druk); een van de fijnste adressen waar we in 2014 verbleven.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door IngridZw »

Wij hebben ook goede ervaringen met een cabin in Chuck Wagon. Twee slaapkamers, woonkamer en veranda. Mooie locatie met een ruim zwembad en picknicktafels. Op het terrein is tevens een winkel incl een bakkerij die van dezelfde eigenaar is en waar de koffie gratis is. Wij hebben er 's ochtends een kant en klaar ontbijt gehaald. Maar ook de kamers in het hoofdgebouw zijn prima.

In LA hebben we overnacht in het Crimson Hotel. Dit ligt achter Manhattan Beach aan de Hyw 1 en dichtbij het vliegveld. Het is een budget hotel, wel wat verouderd maar een stuk goedkoper dan wat je normaal in LA moet betalen. Prima kamers en er is zelfs een zwembad. De auto kan je gratis parkeren in de ondergrondse garage. Een klein eindje lopen vanaf het hotel is een wokrestaurant (Mongolian Wok Inn) Wij hebben daar heerlijk gegeten.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door GJ »

Wij sliepen onze laatste nacht in 2015 in de Seahorse Inn bij Manhattan Beach, op ongeveer 10 minuten rijden van LAX. Het ligt aan Highway 1, dus vanaf het vliegveld is het gewoon rechtdoor rijden en je bent er. En op een minuut of tien lopen door een leuk, rustig wijkje heb je het strand en een aantal leuke restaurantjes en zo. Is ons prima bevallen en het was zeker niet te duur.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door josea »

Wij waren eind mei in Capitol Reef en vonden het behoorlijk koud ‘s nachts en ‘s ochtends! Maar misschien zit er wel een verwarming in de huifkar? :?:
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 mei 2016, 16:17

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

biebyip schreef:
15 jan 2020, 07:38
Als je gaat voor Redondo, kijk dan eens naar de burnham beach cottages (via vrbo https://www.vrbo.com/294024?r=DESCRIPTION

Een straat achter de boulevard, drie knusse gerestaureerde cottages. Wij sliepen met 2 volwassenen en 2 pubers in de grootste; met een veranda, keukentje en aparte slaapkamers. Rustig straatje (alleen als er kerk is, is het even druk); een van de fijnste adressen waar we in 2014 verbleven.
Briljante tip maar helaas bezet op onze data, Cottage 1. Cottage 2 heeft een minimum van 30 nachten. Cottage 3 minimum van 2 nachten.
josea schreef:
16 jan 2020, 18:22
Wij waren eind mei in Capitol Reef en vonden het behoorlijk koud ‘s nachts en ‘s ochtends! Maar misschien zit er wel een verwarming in de huifkar? :?:
Ja er zit een heater in.
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door SpaceAce »

dizzymisslizzy1983 schreef:
14 jan 2020, 23:11
SpaceAce, het resort is dus toch wel zo leuk als de foto’s? De reviews zijn zo wisselend.
Ja, ik vond het een prima resort. Maar ik 'klaag' sowieso niet snel over hotels of motels :)
Hieronder wat foto's van het motel-gedeelte dus. Aan de buitenkant vond ik het er niet uit zien, maar van binnen vond ik het een dikke prima.

Maar ik begrijp dat jullie voor een 'huifkar' zouden willen gaan? Al dan niet bij Capitol Reef Resort... Lijkt me vooral voor de kinderen erg leuk ja!

image.png
image.png (363.6 KiB) 1988 keer bekeken
image.png
image.png (380.47 KiB) 1988 keer bekeken
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 mei 2016, 16:17

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

Bij CR Resort is dat geen optie begin mei, zo’n huifkar. We twijfelen over een gewone kamer in het resort of een huifkar bij Broken Spur.
biebyip
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 24 jul 2013, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: tilburg

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door biebyip »

Briljante tip maar helaas bezet op onze data, Cottage 1. Cottage 2 heeft een minimum van 30 nachten. Cottage 3 minimum van 2 nachten.
Je zou ze eens kunnen mailen. Heb ik volgens mij toen ook gedaan. En er is niks mis met 2 nachten la natuurlijk;)
peterretep
Amerikafan
Berichten: 295
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Hotel nabij LAX en Capitol Reef

Bericht door peterretep »

Wij hadden een 4 persoons kamer in Capitol Reef Resort en het was prima. Zwembad was lekker en de jacuzzi werd een hele leuke avond omdat we daar lekker hebben zitten kletsen met wat Amerikanen en Oost Europeanen. Dat moet je natuurlijk zo treffen.

Het Resort ligt aan de mooie route naar Fruita (20 minuten rijden). In Torrey, ook vlak bij, zit een leuke, kleine supermark. Wij waren dik tevreden over dit hotel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer