Reizen buiten Amerika

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Reizen buiten Amerika

Bericht door Allard »

Beste Mods,

Af en toe schrijf ik op dit forum stukjes op een sterk geologische grondslag. Soms is het wel leuk dat mijn medecursisten en andere belangstellenden kunnen meelezen. Als gast en dus zonder registratie. Dat kan o.a. op "Amerika Algemeen". Nu ben ben ik bezig met een verhaaltje dat vooral Europese geologie betreft. Weliswaar met zo veel mogelijk verbanden naar Amerika maar het blijft hoofdzakelijk Europees. "Reizen buiten Amerika" lijkt het meest aangewezen. Maar daar zit dus weer een drempel voor gasten op.

Nu heb ik geen inzicht in de belangen om dit forumdeel gesloten te houden. En het gaat me uiteindelijk ook niets aan. Maar ik ben wel een beetje benieuwd waarom. Ik wacht eerst wel even een reactie af.

Groet, Allard
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reizen buiten Amerika

Bericht door Mrvanilla »

De precieze reden van afschermen is mij niet helemaal duidelijk, dit is een stukje legacy vanuit het verleden dat door oprichter @Dennis zo bepaald is. Ik kan best eens een balletje opgooien bij de overige mods of dit veranderd kan worden.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Reizen buiten Amerika

Bericht door Allard »

Mooi! In afwachting daar van zal ik het stukje dan maar weer onder "Amerika Algemeen" gaan plaatsen. Hoewel het niet de meest opportune plek is.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reizen buiten Amerika

Bericht door Mrvanilla »

Beste Allard,

Onze techmod @Stan.Gobien zal het forum z.s.m. openbaar zetten. Dit zal hooguit enkele dagen duren. Als je wilt kunnen we dan je topic verplaatsen.

Gr Daniel
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Reizen buiten Amerika

Bericht door Allard »

Wat een eer dat jullie dit speciaal voor mij regelen :) Ik denk dat het daar iets beter past. De niet-amerikaanse inhoud van het topic is aanzienlijk groter dan de Amerikaanse inhoud. Mijn dank!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer