Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Hoi mede forummers,

Deze zomer een reis naar Japan, maar ik merk dat het alweer erg begint te kriebelen voor een reis in de zomer van 2020 naar West-Canada en Oregon. Beide bestemmingen staan nog hoog op ons lijstje na al heel veel hoeken van de VS te hebben gezien.

Wij (ik, vrouw van 27 en mijn moeder van 67) zijn geen grote wandelaars, maar houden wel van natuur vanuit de auto en korte tot middelkorte wandelingen (tot zo'n 3/4 km). We zijn dol op de afwisseling tussen steden en natuur en houden ook echt van winkelen (en nemen daar ook graag de tijd voor in de steden). De combi Oregon en West-Canada is voor ons een 'must'.

Wij denken nu hieraan:

Zaterdag 15 augustus AMS - Seattle
Zondag 16 augustus Seattle - Vancouver
Maandag 17 augustus Vancouver
Dinsdag 18 augustus Vancouver - Whistler
Woensdag 19 augustus Whistler - Clearwater
Donderdag 20 augustus Clearwater
Vrijdag 21 augustus Clearwater - Jasper NP
Zaterdag 22 augustus Jasper NP
Zondag 23 augustus Jasper – Icefields Parkway – Lake Louise / Field
Maandag 24 augustus Lake Louise / Field - Banff
Dinsdag 25 augustus Banff
Woensdag 26 augustus Banff - Spokane
Donderdag 27 augustus Spokane – Mount Rainier NP
Vrijdag 28 augustus Mount Rainier NP - Portland
Zaterdag 29 augustus Portland
Zondag 30 augustus Portland – Bend
Maandag 31 augustus Bend
Dinsdag 1 september Bend – Crater Lake NP
Woensdag 2 september Crater Lake NP - Bandon
Donderdag 3 september Bandon - Eugene
Vrijdag 4 september Eugene – Cannon Beach
Zaterdag 5 september Cannon Beach – Olympic NP
Zondag 6 september Olympic NP - Seattle
Maandag 7 september Seattle
Dinsdag 8 september Seattle - AMS
Woensdag 9 september AMS

Aantal vragen/overdenkingen:
- Aan wat voor prijzen voor hotels/motels moeten wij denken in de regio Jasper/Banff: ik kom voor nu alleen 200+ tegen. Is dit een reëel beeld?
- Wat zijn aanraders voor het stuk Whistler - Clearwater - Jasper - Banff, is dit een goede tijdverdeling? Met in gedachte houdend dat we dus geen enorme wandelaars zijn
- We willen graag vanuit Banff/Calgary omgeving de oversteek maken richting Oregon, nu doen we dat met 1 overnachting in Spokane. Iemand betere ideeën?
- Vancouver Island/Victoria zit er nu niet in, want ik kreeg het er niet in gepropt en we hebben al walvissen gespot vorig jaar in Cape Cod.

Ik hoor graag jullie ideeën/aanvullingen/tips. Alles ligt nog open! Heel erg bedankt!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door tomhster »

Tot 25 augustus lijkt het mij prima, maar wil je niet naar Yellowstone? Daar zou ik bijvoorbeeld Crater Lake wel voor willen schrappen. Banff en omgeving is inderdaad behoorlijk aan te prijs.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Nee, Yellowstone en Glacier zijn we in 2008 geweest en in Oregon nog nooit. Daarom nu de keuze voor Oregon ipv Yellowstone/Glacier. En natuurlijk ook vanwege alle enthousiaste posts van @Almere vak V over die staten. Haha. We wilden eigenlijk in april een klein Oregon rondje doen, maar het weer houdt ons een beetje tegen.

Van deze route zijn we alleen in Seattle, Mount Rainier en Olympic NP geweest.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door tomhster »

Painted Hills, Bend, Columbia River Gorge en Cannon Beach vond ik erg leuk. Portland viel een beetje tegen. De stad heeft op zich wel wat, maar toen wij er waren rammelde het van de zwervers/bedelaars. Als in elke 10 meter wel één in het centrum. Keep Portland weird vonden wij dus iets te letterlijk opgaan.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Almere vak V »

Omdat jullie al Mt Rainier gedaan hebben zou ik die deze kwer laten zitten. Ik zou dan vanuit Spokane naar Hells Canyon rijden. En van daaruit via de Columbia River Gorge naar Portland.

Wij vonden Hells Canyon echt geweldig! Misschien wel mooier dan de Grand Canyon.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Thanks voor jullie adviezen, ik denk er nu aan om alle parken in Washington even te laten zitten en meer de focus op Canada + Oregon.
Dan kan ik een ander keer een rondje maken vanuit Seattle/Vancouver naar Vancouver Island en de parken in Washington.

15-08-2020 AMS Seattle
16-08-2020 Seattle Vancouver
17-08-2020 Vancouver
18-08-2020 Vancouver Whistler
19-08-2020 Whistler Clearwater
20-08-2020 Clearwater
21-08-2020 Clearwater Jasper
22-08-2020 Jasper
23-08-2020 Jasper Lake Louise
24-08-2020 Lake Louise Banff
25-08-2020 Banff
26-08-2020 Banff Spokane
27-08-2020 Spokane Hells Canyon NRA
28-08-2020 Hells Canyon NRA The Dalles
29-08-2020 The Dalles
30-08-2020 The Dalles Portland
31-08-2020 Portland
01-09-2020 Portland Bend
02-09-2020 Bend
03-09-2020 Bend Crater Lake
04-09-2020 Crater Lake Bandon
05-09-2020 Bandon Eugene
06-09-2020 Eugene Cannon Beach
07-09-2020 Cannon Beach Seattle
08-09-2020 Seattle AMS
09-09-2020 AMS
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1410
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door AnnInBC »

Voor Banff/Jasper zijn prijzen 200+ niet abnormaal. Kijk eens in Field bij de Truffle Pigs Lodge (rond de $225-$250 Canadian Dollars in de zomer), hebben wij enkele keren verbleven en echt een prima plek: https://www.trufflepigs.com/lodge/ Je kan ook kijken in Canmore voor Banff is maar een 15-20 minuten van Banff town en meestal betere prijzen.

De rit van Whistler naar Clearwater is een hele rit, maar te doen. Ik zou vroeg vertrekken zodat je toch de hele dag hebt om deze route te rijden. Ik denk hier vooral om te stoppen bij Joffre Lakes Provincial Park, er zijn hier 3 mooie blauwe meren te vinden en het eerste is maar 5 minuten wandelen vanaf de parking. Duffey Lake Provincial Park is ook een mooie plek om te stoppen en te genieten van de zichten. Verder heb je ook Seton Lake en Kamloops Lake voordat je richting Clearwater rijdt. In Clearwater zelf zou je gerust een dag kunnen verblijven, zeker als je van watervallen houdt. Vele verschillende watervallen die heel gemakkelijk bereikbaar zijn zonder lange wandelingen...dus misschien wel een idee.

Voor winkels, in Vancouver heb je buiten Vancouver Tswassen Mills mall. McArthur Glenn outlet bij de luchthaven, Metropolis in Metrotown een 15 minuten van Vancouver met 400 winkels. In de USA heb je bij Portland de Woodburn Premium Outlet Malls, bij Seattle heb je ook Premium Outlet Malls.

Hopelijk heb je daar wat aan,
Ann
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Almere vak V »

AnnInBC schreef:
06 aug 2019, 05:52
In de USA heb je bij Portland de Woodburn Premium Outlet Malls, bij Seattle heb je ook Premium Outlet Malls.
Woodburn een half uurtje ten zuiden van Portland. Geen tax!! Seattle Premium Outlet zit een half uurtje ten noorden van Seattle. Allebei direct aan de I5. Maar eerlijk is eerlijk, als je voor groot en veel gaat dan is Metropolis echt een stukkie groter.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Thanks voor alle shoptips!! Ik ga ze allemaal noteren (en waarschijnlijk ook allemaal wel bezoeken :))
Metropolis in Metrotown een 15 minuten van Vancouver met 400 winkels.
Maar eerlijk is eerlijk, als je voor groot en veel gaat dan is Metropolis echt een stukkie groter.
Allright, we moeten dus ook naar Metropolis in Canada. Wat zijn jullie ervaringen met de prijzen in Canada?

@AnnInBC Dankjewel voor alle tips, ook wat betreft de accomodaties en wat te doen in Clearwater (want daar was ik zelf nog niet helemaal uit. Ik laat die volle dag Clearwater dan zeker staan.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1410
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door AnnInBC »

Metropolis in Metrotown (Burnaby bij Vancouver) is een gewone shopping mall en geen outlet, dus de prijzen zijn daar niet altijd spot goedkoop. Vele dingen zijn goedkoper vergeleken met NL/BE en ietsje duurder dan in Amerika, maar het hangt er ook vanaf wat je koopt.

In downtown Vancouver is er de Pacific Mall met wat winkels, maar daar zal je niet vele echt goedkope dingen vinden. Vele winkels hebben over het algemeen wel "Clearance" gedeeltes...dat wil zeggen dat het op reklame is (dus meestal met goede korting) omdat het seizoen nu voorbij is of omdat er andere kleding/schoenen in de plaats komen.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Dankje voor de shoptips. Wij zijn zeer ervaren VS shoppers, maar in Canada alleen nog maar in Toronto geshopt haha. Dus goed om te weten wat betreft prijsniveau etc. Wij zijn zelf fan van zowel de outlets als de gewone malls, aanbod is toch altijd erg anders!

Inmiddels wat hotels gezocht alvast voor volgend jaar en het stukje Canada is nu zo geworden:
15-8-2020 AMS - Seattle
16-8-2020 Seattlem - Vancouver
17-8-2020 Vancouver
18-8-2020 Vancouver - Whistler (Pinnacle Hotel Whistler)
19-8-2020 Whistler - Kamloops (Scott's Inn & Restaurant)
20-8-2020 Kamloops - Clearwater (Dutch Lake Motel and RV Campground)
21-8-2020 Clearwater - Jasper
22-8-2020 Jasper
23-8-2020 Jasper - Lake Louise/Yoho/Golden (Whitewater Lodge in Golden)
24-8-2020 Golden - Banff (The Gateway Inn in Canmore)
25-8-2020 Banff (The Gateway Inn in Canmore)
26-8-2020 Banff - Spokane

Deze verdeling gemaakt ook op basis van jouw tips over de route Whistler - Clearwater.
Hotel in Canmore gezocht nav jouw tips (de Truffle Pigs Lodge was flink duurder helaas)
Is Golden nog een beetje te doen als slaapplaats tussen Jasper en Banff om Lake Louise en Yoho te zien? Ik vond daar een mooie betaalbare lodge.

Voor Jasper lukt het me nog niet om een betaalbare accommodatie te vinden, hopelijk lukt dat zodra het 1 jaar in de toekomst is. Nog specifieke tips?

(Btw, @AnnInBC Mooie blog! Die ga ik nog eens doorspitten na mijn vakantie naar Japan komende 3 weken)
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door stegeman »

In 2017 was Jasper al vrij duur. We kozen uiteindelijk voor Marmot lodge. Vergeleken met veel anderen betaalbaar. Nog steeds vrij duur. Maar hadden niet op een andere plek als Jasper zelf willen zitten. (Vrij grote afstanden). Heerlijke jacuzzi daar en basic maar schone kamers.
groennom
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:44
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door groennom »

Heb zelf een reservering staan bij Calla's place in Jasper voor 2 nachten (2 juli 2020 tot en met 4 juli 2020) voor 260 Canadeese dollars (ongeveer 90 euro per nacht). Scoort een 7.6 en is misschien niet super maar wel een betaalbare optie misschien?

Edit: We zijn wel met maar 2 personen. Geboekt in juni.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Thanks voor deze tips! Ik ga weer verder speuren!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
groennom
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:44
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door groennom »

Ing schreef:
01 aug 2019, 12:25
....
27-08-2020 Spokane Hells Canyon NRA
28-08-2020 Hells Canyon NRA The Dalles
....
Ben zelf ook een reis aan het samenstellen, waar overnacht je voor Hells Canyon NRA en hoe denk je die dag bezoek in te delen? Vind het zelf lastig in dit geval. Weet niet hoe het komt, maar voor heel veel parken heb ik daar wel een beeld bij maar bij deze niet :( .
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Hoi, ik heb Hells Canyon er alweer uitgegooid.. Haha. Heb weer een nieuwe opzet met toch Olympic NP en Seattle. Had er ook moeite mee.. Misschien forumlid Almere even vragen?

(Ben nu in Japan, dus even weinig met deze reis bezig haha)
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Almere vak V »

groennom schreef:
20 aug 2019, 19:32
Weet niet hoe het komt, maar voor heel veel parken heb ik daar wel een beeld bij maar bij deze niet
Wij hebben er nooit overnacht. Wij hebben vrienden in Spokane wonen en zijn nu 2 keer via Hells Canyon naar "huis" gereden. Voor ons is het dan vroeg weg in Spokane. En laat "thuis" in Estacada. Mocht je in de buurt willen overnachten dan kan je dat in mijn optiek het beste doen in La Grande. Er zitten wat kleine plaatsjes, Joseph en Enterprise, voor La Grande, wat al niet erg grand is. Maar voor een nachtje slapen is daar denk ik weinig mis mee. Geen ervaring mee overigens.

Wij hebben tot nu toe 4 bezienswaardigheden gedaan:
- Hat Point. Daar sta je meer dan 2 kilometer boven de canyon en geeft je echt waanzinnige vergezichten.
- Hells Canyon Dam. Het is geen Hoover dam. Maar toch behoorlijk spectaculair om te zien. Tevens zit hier een visitors center.
- Snake River
- Imnaha river

Mijn jongste dochter houdt erg van raften. Of het toeval was dat weet ik niet. Maar op Snake river hadden wij een paar heftige stukjes met mooie rustige stukken er tussen. Maar op de Imnaha river was het precies andersom. Daar heb ik alle hoeken van de boot gezien.
Je hebt daar een paar bedrijven waar je voor een paar uur kunt raften. Maar ze organiseren ook trips van een aantal dagen of meer waarbij je allerlei dingen kunt doen. Staat erg hoog op het lijstje van mijn dochter om dat te doen.

Dat je geen beeld hebt van dit park dat klopt wel. Het ligt echt in een uithoek. En er komen dan ook maar erg weinig mensen. Een paar maanden geleden nog bij de Grand Canyon geweest. Het blijft mooi. Was voor ons nu de 4e of 5e keer en het lijkt wel of je steeds weer andere dingen ziet. Maar hadden allemaal het gevoel dat Hells Canyon bij ons toch nog nog een treetje hoger staat. Heeft ook te maken met de rust. Je komt er vrijwel niemand tegen. Je bent er echt helemaal in je eentje. Geen schreeuwende toeristen die er een bende van maken of de meest vervaarlijke capriolen uithalen voor een selfie. Helikopters die af en aan vliegen.
Maar dat ligt waarschijnlijk ook aan onszelf maar met name aan mij. Ik heb een belachelijke chaotische baan tijdens het seizoen van september tot en met februari. Daar heb ik zelf voor gekozen en zou het voor niks anders in de wereld willen ruilen. Maar buiten het seizoen wil ik dan toch echt zoveel mogelijk de rust hebben. Vandaar waarschijnlijk ook dat ons vakantiehuisje op een berg staat. Daar kan ik met gemak een paar dagen onder de veranda voor me uit gaan zitten staren. Zoals ik wel is gezegd heb. Ik vind het hartstikke leuk om naar Las Vegas te gaan. Maar het allerleukste vind ik toch het er weer wegrijden.

Dus mocht je op zoek zijn naar een plek waar alles tiptop gergeld is voor toeristen met talloze voorzieningen. Dan is Hells Canyon denk ik niet je ding. Mocht je op zoek zijn naar iets met wat minder gebaande paden. Dan ben je hier op het juiste adres!
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Inmiddels aan het verder puzzelen met de route en alle hotels voor het Canada deel vastgelegd. Bedankt voor alle hotel tips! Nu weer wat meer bezig met Oregon deel.

15-8-2020 AMS - Seattle
16-8-2020 Seattle - Vancouver
17-8-2020 Vancouver
18-8-2020 Vancouver - Whistler
19-8-2020 Whistler - Kamloops
20-8-2020 Kamloops - Clearwater
21-8-2020 Clearwater - Jasper
22-8-2020 Jasper
23-8-2020 Jasper - Lake Louise/Golden
24-8-2020 Lake Louise/Golden - Banff
25-8-2020 Banff
26-8-2020 Banff - Spokane/Coeur D'Alene
27-8-2020 Spokane - The Dalles
28-8-2020 The Dalles
29-8-2020 The Dalles - Portland
30-8-2020 Portland
31-8-2020 Portland - Bend
1-9-2020 Bend
2-9-2020 Bend - Crater Lake NP
3-9-2020 Crater Lake - Bandon
4-9-2020 Bandon - Eugene
5-9-2020 Eugene - Cannon Beach
6-9-2020 Cannon Beach - Seattle
7-9-2020 Seattle
8-9-2020 Seattle - AMS

Paar vragen:
- Heeft iemand ervaring met de rit vanaf Banff naar Spokane (of Coeur D'Alene)? Google Maps zegt 550 km en 6 uur, maar er zit ook nog eens grensovergang tussen? Is dit haalbaar in 1 dag? We weten dat we dan gewoon even dagje moeten doortrekken, om vanuit Canada richting Oregon te gaan. Of is er nog een leuke tussenstop tussen deze 2 plaatsen?
- Ik heb nu 2 dagen 'The Dalles' omgeving en vervolgens 2 nachten Portland (omdat we hier ook een volle dag willen winkelen). Is dit misschien wat veel? We willen Mount Houd bezoeken en langs de Columbia River Gorge rijden, watervallen etc. Tips voor overnachtingsplekken?
- Na Crater Lake willlen we via de kust naar het Noorden rijden, de slaapplekken zijn nu nog gewoon random gekozen (behalve Eugene, lijkt me leuk stadje). Nog tips? En slaapplek voor Crater Lake?
- We denken er nu aan om vanaf Cannon Beach via Mount St Helens naar Seattle te rijden in 1 dag. Haalbaar?

Andere op- of aanmerkingen? Alvast bedankt weer!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door Ing »

Ik heb geboekt! Met Icelandair in Saga Class. Leuke deal, thanks to het forum.

Plannen zijn inmiddels iets gewijzigd en aangepast. Toch Hells Canyon erin gestopt en aan de kust wat dingen veranderd. Nacht minder Bend, maar een nacht in het Oregon Garden Resort (iets ten noorden van Salem).

Iemand nog goede tips, aan of opmerkingen aan het reisschema? Alles is nog met gratis annuleren geboekt, dus er is nog wel wat te schuiven.

14-8-2010 AMS - Seattle
15-8-2020 Seattle
16-8-2020 Seattle - Vancouver
17-8-2020 Vancouver
18-8-2020 Vancouver - Whistler
19-8-2020 Whistler - Kamloops
20-8-2020 Kamloops - Clearwater
21-8-2020 Clearwater - Jasper
22-8-2020 Jasper
23-8-2020 Jasper - Lake Louise/Golden
24-8-2020 Lake Louise/Golden - Banff
25-8-2020 Banff
26-8-2020 Banff - Coeur D'Alene
27-8-2020 Coeur D'Alene - Enterprise (Hells Canyon)
28-8-2020 Enterprise - The Dalles
29-8-2020 The Dalles - Portland
30-8-2020 Portland
31-8-2020 Portland - Oregon Garden Resort
1-9-2020 Oregon Garden Resort - Bend
2-9-2020 Bend - Crater Lake NP - Medford
3-9-2020 Medford - Coos Bay
4-9-2020 Coos Bay - Eugene
5-9-2020 Eugene - Cannon Beach/Manzanita
6-9-2020 Cannon Beach - Seattle
7-9-2020 Seattle - AMS
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
groennom
Amerikafan
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:44
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Reis Ing: rondreis West-Canada + Washington + Oregon zomer 2020

Bericht door groennom »

Wij gaan komende zomer voor een deel dezelfde route doen. Mijn gevoel zegt dat Clearwater te kort is, je rijdt van Kamloops naar Clearwater en de dag erna meteen door naar Jasper. Als je Wells Gray Provincial park wil bezoeken zou ik een dag extra nemen (althans, zo doen wij dat).

Ook wij gaan naar Hell's canyon, ben benieuwd. Is erg afgelegen maar hoop wel de moeite waard. Leuke trip verder!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer