Overnachten in de Black Hills

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Overnachten in de Black Hills

Bericht door winterpark »

Volgend jaar augustus/september willen we een rondreis maken langs Yellowstone, Glacier en Custer/Badlands. We willen vier nachten uittrekken voor dat laatste stuk. Zie hier de route: viewtopic.php?f=16&t=74798&start=20

Ik twijfel nog een beetje waar te slapen. Ik lees overal dat Custer, Hill City en Keystone goed liggen, maar wat is nou de leukste plek om te overnachten? Ook twijfel ik om 4 nachten op een plek te zitten, of 2 om 2 te doen waarvan 2 vlakbij Badlands, maar mijn indruk is dat er niet veel is daar aan hotels/levendigheid. Een andere optie is om in Custer een cabin te huren, maar dit is wel vrij prijzig. Iemand ideeën?
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door IngridZw »

Ik zou voor de 1ste nacht Deadwood erin houden. Is een erg leuk westernstadje. Vooral 's avonds veel te beleven. Winkeltjes, restaurants en saloons met live muziek. En er wordt iedere avond op de straat een show opgevoerd.
Wij hebben Badlands bezocht onderweg van Keystone naar Deadwood, dus in omgekeerde volgorde. Dat is prima te doen. Je kan dan eerst de Interstate (met eventueel een stop in Wall) nemen en op de terugweg via de 44 naar Keystone.
Keystone ligt het gunstigst t.o.v. Mount Rushmore. Als je de avondceremonie daar wilt meemaken hoef je maar een klein stukje te rijden.
Wij hadden een overnachting in Brookside Motel. Is ons heel goed bevallen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6129
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door Old Faithful »

In 2010 logeerden wij drie nachten in de Calamity Peak Lodge net buiten Custer.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door Markstaal »

Wij zaten afgelopen juni in Custer State Park, op Stockade Lake South Camping. Hier huurden we een cabin voor 50$ per nacht, erg mooie locatie direct aan het meer en het dorpje Custer is erg dichtbij. Het kan dus best goedkoop in Custer :wink: Zou er zo weer heen gaan! Wij hadden ook 4 nachten in de Black Hills die we opgedeeld hadden in 2 nachten Custer en 2 nachten Rapid City. Achteraf had ik zelf wel 3 nachten in Custer willen zijn, er is genoeg te doen in de omgeving.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door winterpark »

Wat een fijne tips, heel erg bedankt!

@IngridZw Deadwood erin houden is een goed idee inderdaad, en dan onderweg naar Badlands!
@Old Faithful Ik vind jouw tip echt super; enige nadeel is dat ze geen goede cancellation policy hebben. Voor ons is dat op dit moment nog een beetje lastig, maar ik kan als de vakantie dichterbij komt nog eens kijken.
@Markstaal Ook een goed idee, hoe is jullie zo'n cabin bevallen? Ook omdat het toch wel vrij basic is?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door Markstaal »

Erg goed bevallen. We verblijven wel vaker in een cabin in de VS. Deze had een behoorlijk stuk grond erbij, een mooie veranda, picknick tafel en fire pit. In de cabin was best wat ruimte, wel basic maar wel erg netjes. Zat een kacheltje in en had gewoon elektriciteit. Wij hadden wel ons eigen beddengoed mee want dit was niet aanwezig.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door winterpark »

@Markstaal Ik twijfel heel erg, ik denk dat de cabin voor ons toch net iets te basic is. Denk er nog over na. Tot die tijd heb ik de Bavarian Inn vastgelegd, die kost 100 euro per nacht incl ontbijt.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door Markstaal »

Mooie deal, die zou ik aanhouden als je wat meer luxe wilt. De cabin waar wij in zaten had ook geen eigen wc/badkamer (wat eigenlijk vaak zo is).
Globetrotter70
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:35
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door Globetrotter70 »

Wij zijn in juni 2019 in de Black Hills geweest en hebben overnacht in Hill City in het Trails End Cabins & Motel.
Deze kan ik aanbevelen. Ruime logcabin met een goed bed, koelkast, douche en heel schoon. En niet te duur.
Ligt ook lekker centraal.
Zuperboer
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 jan 2016, 20:24
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door Zuperboer »

Wij zaten in 2014 in de Bavarian Inn. Prima prijs/kwaliteit. Ontbijt was prima. Wij waren daar de eerste week van augustus tijdens de Sturgis Bike week. Was al met al een aanrader. t Bijbehorende Schnitzel-restaurant was voor ons een mindere ervaring, maar downtown Custer is genoeg te vinden. Veel plezier.
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door Mr. Patrick »

winterpark schreef:
03 nov 2019, 10:24
@Markstaal Ik twijfel heel erg, ik denk dat de cabin voor ons toch net iets te basic is. Denk er nog over na. Tot die tijd heb ik de Bavarian Inn vastgelegd, die kost 100 euro per nacht incl ontbijt.
Check! Die was geweldig (juni 2019)! Heel goede kamer en lekker ontbijt (vooral eens wat anders dan anders met hun buffet voor pancakes). Binnenwembad was ook handig toen het weer wat minder was en we wat vroeger terug waren.

Probeer in Custer zeker de Black Hills Burger & Bun voor het avondeten. Super lekkere burgers (en de mogelijkheid een Bizon-burger te nemen).
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door winterpark »

Ha, wat een leuke tips!!! Voor een bizonburger ben ik altijd te porren, haha.

Overigens staan er in dit topic heel veel goede overnachtingstips. @Globetrotter70 Ook jouw tip ziet er echt heel goed uit, qua prijs en super goede recensies. Alleen weer diezelfde cancellation policy (hoewel natuurlijk zeer begrijpelijk). Ik hou hem nog even in gedachten want een eigen huisje is ook wel lekker.
elles
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 aug 2014, 11:56

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door elles »

Wij hebben 1 nacht geslapen in Circle View Guest Ranch bij Badlands. Echt een aanrader. Met zonsondergang nog Badlands ingereden en volgende ochtend na het heerlijke ontbijt nog voor de drukte het park in.
De andere nachten sliepen wij in Hill City in het eerder genoemde Trails End Cabins & Motel.
jess85
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 14 jan 2012, 22:10

Re: Overnachten in de Black Hills

Bericht door jess85 »

Wij hadden een fantastisch verblijf bij willows cabins dicht bij rapid city. Met jacuzzi buiten. Super vriendelijke hosts. Prima uitvalsbasis voor badlands, rushmore, rapid city, custer sp. https://www.willowspringscabins.com/our-cabins
Zie onze website voor de blogs.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer