Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@marieke van oorschot Heel vreemd. Heb je een print van je oorspronkelijke reservering? Dan zou ik ze bellen.
Heb je misschien een coupon code gebruikt die vervallen is (bv. NDA2324BR werkt niet voor 2020 boekingen)
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door marieke van oorschot »

Heb alleen een nieuwe boeking gemaakt. Boeking was aankomende zaterdag.

Deze code heb ik gebruikt: NDA2423BR
Loves Vegas!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

marieke van oorschot schreef:
17 okt 2019, 14:49
Deze code heb ik gebruikt: NDA2423BR
Die code klopt niet, het is NDA2324BR
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door marieke van oorschot »

Sorry. Die code bedoelde ik ook. Typfoutje.
Maar die code werkt dus niet meer. Net nog geprobeerd. Krijg de melding dat deze code op deze locatie niet geldt. Tenminste, op de data die ik invoer (19 oktober ophalen. 25 oktober inleveren).
Loves Vegas!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Je huurt 6 dagen, code is geldig vanaf 1 week.
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door marieke van oorschot »

Nee, dat is niet waar. Als ik andere data ingeef, bijvoorbeeld 1 week later (26 oktober ophalen, 1 november inleveren) doet ie het wel.

Nogmaals even uitleggen: ik had een auto gehuurd van 19 oktober t/m 25 oktober. De code werkte en ik zag dit ook terug in mijn mail.
Van de week checkte ik mijn reserving op de website en zag dat de code was weggehaald in mijn overzicht en dat de prijs was aangepast.

Dus de code heeft gewerkt, is uit mijn reservering gehaald en is nu voor mijn data niet meer te gebruiken.

Maakt mij verder niet uit, heb een nieuwe boeking gemaakt. Was geen wereldbedrag en had geen zin om te bellen.
Loves Vegas!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Wacht ff. (Ik keek op verkeerde data) :thumbup:

De coupon geeft een “capacity check” error...misschien omdat er wat anders aan de hand is.

Edit: ik zou deze ook ff als reserve boeken. Met PC status keuze uit de drie aisles.
A365E891-1A52-426C-8FFF-07B62AD7B132.jpeg
Laatst gewijzigd door Gast op 17 okt 2019, 20:18, 5 keer totaal gewijzigd.
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door marieke van oorschot »

'De coupon geeft een “capacity check” error...misschien omdat er wat anders aan de hand is.' Dat geeft ie inderdaad aan op de laptop. In de app krijg ik de melding dat het niet op die locatie geldig is. Ik blijf het wel even proberen.

Ga nu geen andere boeking meer doen. Heb er nu eentje staan bij National voor 216 dollar.

Bedankt voor het meekijken!
Loves Vegas!
pepilein
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2009, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door pepilein »

Nog maar een vraagje. Ik heb een status match aangevraagd bij Hertz omdat ik bij National Executive Elite ben. (bewijs meegeleverd). Hopelijk vergroot dit de keuzes bij een aanstaande huur van een auto.
Op hoe lang moet ik rekenen voordat ik daar een antwoord op krijg?
Alvast bedankt!
pepilein
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2009, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door pepilein »

harryh schreef:
17 okt 2019, 14:07
pepilein schreef:
17 okt 2019, 10:32
...want daar geven ze alleen de duurdere full size aan als optie om te kiezen uit de executive rij.
Je kunt als het goed is de fullsize kiezen in de app, in de laatste stap wijzigt de prijs in die van de midsize. Maar midsize is al voldoende om uit de rij te kunnen kiezen mocht het niet werken.
Boeking gemaakt en inderdaad in de bevestiging staat dat je gelijk naar de executive rij mag. Midsize vastgelegd.
Nogmaals dank. Nu rustig kijken wat de prijzen gaan doen.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door babarage »

Verwacht binnen een dag of twee maar antwoord van Hertz.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
pepilein
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2009, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door pepilein »

babarage schreef:
18 okt 2019, 23:14
Verwacht binnen een dag of twee maar antwoord van Hertz.
woensdagavond gemaild. Nog geen antwoord. Nieuwe poging wagen denk ik dan maar.
Thnx.
mikekiwi
Amerikafan
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 jan 2019, 07:49
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door mikekiwi »

Ik had in 3 dagen antwoord (7/10 gemeld, 10/10 antwoord gekregen)
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Jolanda68
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Jolanda68 »

Terpies heeft me toch kunnen overhalen om eens in het national gedeelte te duiken :wink: . Inmiddels ben ik emerald lid en heb me via de link van mastercard elite executive lid gemaakt. Maar ik heb geen elite mastercard, wel een gewone. Ik heb van alle werelddelen de verzekeringen gedeclined. Ik zie dat ik executive status heb. Ik heb op de IPad en op mijn Android telefoon mijn id contract verwijderd en de visa canada code en ook de flying blue en de normale emerald code geprobeerd. Ik kom niet op jou mooie prijs Terpies. Belachelijke prijzen zelfs. Ik zie ook dropoff kosten van $ 399,00 erbij staan. Dacht dat Nevada-Californië die sowieso niet hadden? Heb toch veel gelezen maar kan niet ontdekken wat er nu mis gaat. Het gaat om LAS-LAX 3 juni-27 juni. Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan? En brengt die mastercard code ons in de problemen?
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

Nevada-Californië heeft gewoon een one way fee. Binnen Californië is er geen one way fee.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

Jolanda68 schreef:
31 okt 2019, 07:14
En brengt die mastercard code ons in de problemen?
Dat merk je als je schade hebt en verhuur-/verzekeringsmaatschappij moeilijk gaat doen. Er zijn al vele discussies hierover gevoerd op het forum. Voor de gewone huur maakt dat niet uit. Ze controleren dat niet als je de auto ophaalt. Maar wát als je schade hebt en je hebt oneigenlijke kortingscodes gebruikt?

Voor zover ik weet is er op het forum nog niemand daarmee in de problemen geraakt maar ik geloof ook niet dat iemand hier zijn/haar auto total loss heeft gereden danwel ernstige schade had terwijl hij zij 'verkeerde' kortingscodes heeft gebruikt.

Kortom, we weten het niet zeker. Kan best zijn dat het niets uitmaakt. Ik zou dat liever zelf niet testen dus daarom gebruik ik alleen kortingscodes als ik er ook recht op heb.

Better safe than sorry....

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Geen idee welke MasterCard code er bedoeld wordt. Ik gebruik bij National alleen een korting code die gewoon 100% veilig is om te gebruiken. Dit jaar was dat de BJ code NDA2324BR, maar voor volgend jaar is die niet meer geldig.
De visa Canada code is voor tarief bepaling en wordt voor boeking gewoon verwijderd, dus ik zie niet in hoe je een verkeerde code kunt gebruiken (en in de problemen zou moeten komen) bij National.

Ik denk dat @Jolanda68 de card gebruikt om EC Executive Elite member te worden. Daarna moet je die cc code (die standaard in je profiel staat bij het boeken verwijderen en vervangen door de VISA Canada code (die je in de laatste stap voor het boeken weer verwijderd).

@Coyote geen idee waarom je dit riedeltje onzin weer in een post over National huur moet spuiten. Blijkbaar heb je geen idee hoe het werkt bij National, dus misschien kun je je post even editen om de onzin eruit te halen om het voor mensen die hier voor serieus advies komen een beetje duidelijk te houden zonder onwaarheden. Blijkbaar weet je het verschil niet tussen een contract code en een kortingscode :geek2:
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

Terpies schreef:
31 okt 2019, 19:39
@Coyote geen idee waarom je dit riedeltje onzin weer in een post over National huur moet spuiten. Blijkbaar heb je geen idee hoe het werkt bij National, dus misschien kun je je post even editen om de onzin eruit te halen om het voor mensen die hier voor serieus advies komen een beetje duidelijk te houden zonder onwaarheden. Blijkbaar weet je het verschil niet tussen een contract code en een kortingscode
Och gut...zet iemand iets in 'jouw' topic waar je niet tegen kunt? :shifty:

Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel en niet op het forum zet. Als je er niet tegen kunt, lekker het bericht overslaan of je heil elders zoeken.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jolanda68
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Jolanda68 »

@Terpies, ik heb inderdaad de link van Hinko gebruikt om de Executive status te krijgen.

Maar nu de reservering, ik krijg geen mooie prijzen te zien, ergens moet ik iets fout hebben ingevuld of aan-uit gevinkt :roll: :wink: Ik heb mijn eigen ID contract code uitgevinkt en de VISA contract ID 8572158 gebruikt. De coupon code NDA2324BR is expired gaf hij aan dus die heb ik verwijderd en ben zonder coupon code verder gegaan.

Ik heb nu even gekozen voor de midsize sedan, maar volgens mij moet ik diegene kiezen die in het groen aangeeft dat ik uit de emerald aisle kan kiezen? Maar die prijs is nog hoger. daar staat dan wel bij ik dat uit de emerald aisle mag kiezen, maar ik ben executive member, volgt het later nog dat ik ook uit de executive aisle kan kiezen?

Ik heb hier wat schermprintjes, misschien wil iemand hier eens naar kijken.

Afbeelding

Afbeelding
image.png
image.png (42.05 KiB) 1433 keer bekeken
Afbeelding
image.png
Afbeelding
image.png
image.png (123.89 KiB) 1433 keer bekeken
Afbeelding
image.png
image.png (139.08 KiB) 1433 keer bekeken
Bijlagen
image.png
image.png (60.66 KiB) 1433 keer bekeken
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Coyote schreef:
01 nov 2019, 07:44

Och gut...zet iemand iets in 'jouw' topic waar je niet tegen kunt? :shifty:

Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel en niet op het forum zet. Als je er niet tegen kunt, lekker het bericht overslaan of je heil elders zoeken.

Roland
Je kletst uit je nek en vertelt onzin die niet op feiten is gebaseerd, probeert andere mensen in verwarring te brengen en gebruikt termen door elkaar heen.
Kortom, het heeft niks te maken met 'niet tegen kunnen' : de informatie die je hier neerzet klopt gewoon niet.
Je kunt prima alles neerzetten op het forum wat je wilt maar je geeft gewoon in deze post onjuiste informatie, dat werkt verwarrend en is niet constructief.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer